Naam: Voodoo Nights Genre: Actie Platform: Xbox 360 en PC Publisher: Niet bekend Developer: Mindware Release datum: 31 december 2006 Voodoo Nights is een third-person actie game waarin je in de huid kruipt van de 2 politieagenten Jack en Samuel. De twee maken gebruik van zowel hun Voodoo skills als hun schietgerei. Midware heeft in deze game gekozen voor een teamwork concept, waarbij je te allen tijde kan switchen tussen beide characters. Door middel van de picture-in-picture view kun je zien wat je buddy aan het doen is. Wordt het allemaal een beetje teveel van het goede? Zet de tijd stil in de DeadTime-mode en bedenk ondertussen een plannetje om je tegenstander in de val te lokken. Online is de game in coƶperative mode te spelen en zullen er levels, wapens enz. te downloaden zijn. 31 december 2006 zal Voodoo Nights uitkomen in Europa. Voor de Amerikanen is er nog geen datum vastgesteld. Dat is nog een lange tijd wachten, maar gelukkig hebben we in de tussentijd genoeg om ons mee te vermaken. - Kijk hier voor een trailer - Plaatjes (PC-versie):
Ziet er errug tof uit, vooral die picture in picture view lijkt me superhandig. Ook een erg cool thema, lijkt me lache. Btw is dat de officiele releasedatum? Rare datum om op de laatste dag van het jaar nog een game uitbrengen, ik vind ut nie logisch.
ziet er zeker goed uit.maar ff afwachten want er komt zoveel moois uit en ik denk niet dat ik het geld heb om deze te halen.
Volgens IGN is het de officiƫle releasedatum, maar inderdaad een beetje raar om een game op de laatste dag van het jaar uit te brengen.
Ik heb echt geen flauw idee.... Lijkt me echt een toffe game met zeer innovatieve gameplay. Hoop dat de graphics nog wel wat beter worden, want ik vind ze nog niet zo goed.
Uiteindelijk draait het toch niet om de graphics, maar om de gameplay en de sfeer. En ik denk dat dat wel in orde komt met dit spel. Maar het zijn ook pc screens, en misschien was het gwoon een slechte pc .
Ja dat zou kunnen.... Natuurlijk gaat het om de gameplay en de sfeer, maar als de graphics er niet echt toe doen dan kun je net zo goed geen Xbox 360 kopen, maar alle spellen gewoon op de Xbox blijven spel.
Haha, dat klopt wel ja, ik wil idd wel mooie graphix en drm koop ik ook wel de 360, maar ik koop niet alleen een spel, omdat het er mooi uitziet, maar omdat het een spel wat je niet weg kunt leggen.
Jep inderdaad.... Het hele concept van deze game klinkt wel aardig, maar nog niet echt als een topper eigenlijk.... Hoop dat het nog uitgroeit tot een game waarvan je denkt dat je hem inderdaad niet kan wegleggen......
Heb je trouwens dat filmpje al geupload, want de laatste keer dat ik hem probeerde te downloaden was de snelheid nog erg laag.
Bedankt nou download hij tenminste op een fatsoenlijke snelheid. Ik vond de trailer niet egt mooi, op grafische gebied en wat ze allemaal lieten zien. Maar de muziek was wel errug vet.
Ik vond het filmpje wel erg tof, alleen zijn de graphics niet echt super, maar het is ook van de PC, dus niet voor de Xbox ... De muziek is inderdaad tof, maar dat boeit mij niet zoveel...