Joanna Dark prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NapoleJon, 3 nov 2005.

  1. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Demopods is denk ik ook niet final. De versie van Kameo die op de demopods staat stonden ook op de meeste 360's in Amsterdam, behalve op 1tje daar stond de (bijna) final versie op. De King Kong demo was wel uitgebreider dan die op de demopods.
     
  2. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    @Voodoo300

    Is geen final.... Maar PDZ en Kameo zijn écht dikke aanraders. Ik raad vooral PDZ aan omdat ik FPS'er ben. Heb daar amper Kameo gespeeld. (houdt niet zo van platformers).
     
  3. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    okee allemaal dankzij jullie nog meer zin gekregen in die xbox 360 en pdz alleen kan ik het nog niet spelen:D :mad:
     
  4. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    same here
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ga ook zeker pdz kopen! lijkt me ook alleen maar vetter worden(aan de verhalen te horen). de n64 versie heb ik echt dood gespeeld echt geweldig.(heb me xbox verkocht om te sparen voor de 360) maar nou heb ik ff me n64 weer aangesloten.Ik vind het nog steeds vet.ik denk als ik een keer geld over heb dat ik ook nog wel een keer king kong haal wat dat ziet er ook relaxt uit.
     
  6. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.megaupload.com/nl/?d=KK28BNA2

    Hier alvast alle foto's. Ik heb ze allemaal in een keer ge-rard dus zullen ook wat mislukte foto's tussen zitten.

    Ik ben de gast die trots met zo'n mooie witte controller in z'n hand op de foto zit ! :)

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    danku danku danku
     
  8. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn jouw foto's niet mislukt _O_
     
  9. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    w00t!1! Ik ben ook uitgenodigd door xbw om maandagochtend (op de zeer onchristlijke tijd van 9.00 uur - dus ik reken wel op n gratis game[​IMG]) op te komen draven in Amsterdam :D

    Terwijl iedereen al op de 360 gespeeld heeft is het dan voor mij tijd een grondig warenonderzoek te houden :9

    Volgens de prijsvraag zouden er nog 5 jongetjes en 2 meisjes komen... Wie komen er nog meer?
    Ik ga ws met OV aangezien dat gratis is ;)

    Ik wacht nog even de mail van ms af, ik hoop dat die iets meer duidelijkheid verschaft over de misterieuze hint uit de prijsvraag 8)
    Ik heb er iig zin in _0/
     
  11. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    RTL nieuws kwam geloof ik. Vandaar dat je ook zo spontaan en fotogeniek moest zijn. Vind het daarom ook raar dat je een paar zinnen over je zelf moest lullen zonder bijgevoegde foto.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het niet downloaden. Mischien iemand een andere link? en wanneer komt dat op RTL?
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook uitgenodigd, was alleen niet thuis..., hoop dat ik wel mag van mn ouders, zal namelijk moeten spijbelen...
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik kom ook maandag :D had maar wat ingevuld en vonden dat dus genoeg om mij uit te nodigen :D in de mail staat toch echt 10uur hoor :p en ik ben er al een keer geweest en is erg vet daar binnen_O_
     
  15. Pimp

    Pimp Guest

    Ik niet helaas..

    Gefeliciteerd winnaars!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net nog even gebeld, we komen op gammo en moeten onze mening geven over PGR3, Perfect Dark en Kameo, en krijgen die games ook mee naar huis :D
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, dat zou wel bruut zijn...moet er toch nog eens fftjes over na gaan denken om toch nog een Xbox360 aan te gaan schaffenO-)

    Maarja, eerst moet MS nog ff terug bellen...
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me nogal sterk. Volgens mij kon je wel PDZ winnen daar. Maar ja, ook al krijgen jullie allemaal een 360 mee. Het interesseert me niks. Vraag me alleen af aan hoeveel prijsvragen je mee moet doen om een keer wat te winnen
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik win iig regelmatig wat:D
     
  20. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mij ook verteld...vergat alleen te vragen waarop ik ze dan moet spelen thuis (hint, hint) :)
     

Deel Deze Pagina