2x xbox360 en 2x PGR en 2 beeldschermen...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door driezestig, 6 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driezestig

driezestig 1st dec your mine...

Leuk Bevonden:
    0
    hey peeps...

Dit wordt mijn 2de post O-) net nieuw hiero op deze site...

maaruhhh... heb ff een korte vraag... zoals jullie zien in de titel...
    Wat moet ik eventueel erbij kopen om 2 xbox 360's aan elkaar te koppelen. Want ik wil graag pgr in 2 person mode spelen, maar dat de tv niet gesplit word. maar ieder een tv voor zichzelf? is dat misschien mogelijk??? Hoop het wel :cool: , ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op kan geven...

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @driezestig. Omdat je hier net nieuw bent weet je waarschijnlijk de huisregels nog niet. Maar de vraag die je stelt kan je beter vragen in het algemene onderdeel. Dit is om te voorkomen dat iedereen nieuwe threads maakt enzo. (worden er heel veel gesloten) Deze dus waarschijnlijk ook.
    Lees eerst nog even de FAQ (http://forum.xboxworld.nl/faq.php)door.
    Dan wordt het iets duidelijker. IK hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven.
    PS: ik heb ook helaas geen antwoord op je vraag. sorry

Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon een Link Kabel lijkt mij :).
    Zoals, je nu ook met de Xbox zou doen?

Althans, dat lijkt mij logisch.
    En dan heb je ook natuurlijk 2 xbox 360's nodig.

4. driezestig

Leuk Bevonden:
    0
    oh shit! my bad 8) .. kan je het dan voor me dichtgooien aub?, dan zet ik deze thread wel op de juiste plek, thanks voor je begrip _O_

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Dit kan alleen een moderator doen.

Goede reactie trouwens, meeste nieuwe gebruikers reageren wat minder begripvol ;)

6. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en je hebt mijn naam gejat :p. ik ben hier langer!

7. driezestig

Leuk Bevonden:
    0
    wuhahaha, ik zweer het je gozer :) wist niet dat iemand anders het ook had :confused: zag je topics ook niet met `driesestig` maaruh kan ik mijn naam verandern ofzow? of hoe zit dat? of moet ik weer een nieuwe account maken? als je d´r problemen mee hebt natuurlijk *)

en nu ff on topic.. was beetje aan het researchen en mijn vraag werd al beantwoord in een andere sub "Xbox Live en Networking` antwoord....kan beter een hub kopen zegguh ze..... dan zo´n speciale kabel, want ben je goedkoper uit

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n "speciale kabel" kun je zelf ook maken met het juiste gereedschap. Een hub kan ook, dan kun je de kabels gebruiken die je ook gewoon voor verbinding computer <--> modem of computer <--> router gebruikt.

Hubs zijn over het algemeen niet heel erg duur, en dat is wat gemakkelijker. Maar uiteindelijk moet je zelf beslissen :)

9. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    welkom drie zestig

ik denk dat er nu nog geen link cable beschikbaar is maar
    m$ zal denk ik een link cable op de markt gooien
    maar dat doe je het beste met een internet kabel bv in het begin ;)

greetz

10. driezestig

Leuk Bevonden:
    0
    damn!!! so fast so fast...

zo hier wordt snel op gereageerd, niet te geloven, ben gewoon verbaast hoe snel jullie reageren op mijn vragen, doen jullie dit altijd met de nieuwkomers _0/ of is het gewoon altijd zow :cool: , maar je hoort me ZEKER WETEN niet klagen... vet relaxed gewoon.... :9

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je met 18.000 members ;)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tsja driezestig, je hebt het al gehoord. Je kan dit beter vragen in een al bestaande specifieke thread. Omdat je nieuw bent, raad ik je aan de [faq]FAQ[/faq] eens door te lezen. Verder lijkt het mij dat je net als op de xbox1 je een microsoft link-kabel kan kopen of een gewone cross-overkabel.

En daarmee sluit ik deze thread, en gaat de olifant met de lange snuit naar bed. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina