The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien idd eens naar de dokter gaan, ik ken een goeie, kzal u het adres eens geven :D :)
    amai zij gij wel nen groten fan van de reeks, ge hebt dus eigenlijk 3 versies,
    maar ik geef toe, het is wel redelijk deprimerend dat oblivion is uitgesteld
    maar tot wanneer eigenlijk, is het nu februari of april? of nog voor kerstmis?
    wel ik denk dat het voornaamste is dat ze de bugs eruit werken, zodat wij meer kunnen genieten :)

    greetz darkflame
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Februari - April
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook weer aan Morrowind op de pc beginnen. Damn ik wil die game.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    dan koop je hem toch gewoon eind 2006 8) 8)
     
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    @ modder-eter. whatever je weet wat ik ermee bedoelde...
    en trouwens ik heb morrowind op de pc en xbox. en ik heb de game of the year ook op de xbox en pc 8) en dan heb ik ook nog da ijselijke dikke walkthrough boek van morrowind en de uitbreidingen :cool: betesha heeft verdiend aan me maar dat hebben ze ook verdiend
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, me 2. Ik baal er flink van dat hij is uitgesteld, hoewel ik het wel zag aankomen. Mja, dan nog maar een paar maanden Morrowind :9
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ALs ik me xbox niet verkocht had zat k nu ook wel even lekker te morrwinden denk ik :cool:
     
  8. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    De koop van xbox 360 was bij mij helemaal gericht op dit spel, maar nu die is uitgesteld zie ik geen enkele interessante game eigenlijk. Perfect Dark Zero kan me eigenlijk ook niet heel erg boeien als ik die filmpjes bekijk. Zie nergens multiplayer wat voor mij belangrijkste was van PD op de 64
     
  9. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox ook verkocht maar ik kon gewoon niet die morrowind en goty op de xbox wegdoen8) ben gewoon emotioneel verbonden met die wereld8)
     
  10. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    owkeej sommige mensen zijn hier duidelijk zware fans van the elder scrolls serie :)
    ik heb geen xbox maar ik ga proberen morrowind te kopen voor pc
    zijn er verschillen tussen de xbox versie en de pc versie?
    als morrowind mij niet aanstaat ga ik zeker oblivion ook niet kopen:)
    maar ik ben er zwaar van overtuigd dat deze game een droom is die in vervulling gaat:9 *)

    greetz darkflame
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen verschillen tussen de twee versies. Koop logischer wijze wel de GOTY edition, met andere woorden de editie met de twee uitbreidingen erbij. Op PC kun je natuurlijk je game patchen wat bijna niet mogelijk was op xbox.
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Morrowind op PC en Xbox. En ik vind zelf dat er geen verschil inzit. Op mijn Xbox doet mijn Morrowind het niet zo goed. En toen kocht ik voor €7 de GOTY editie maar. Ik dacht ook dat die een stuk mooier zou zijn op PC. Maar is bijna gelijk. Er zit bij de GOTY editie wel 2 uitbreidings pakketen. Een extra eiland en een stad ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook weer zin in morrowind! jammer dat ik me xbox heb verkocht(moet toch wat doen om aan geld voor de 360 te komen) maar oblivion ga ik zeker halen en dan lekker dagen lang beetje rond wandelen allerlei dingen jatten.
     
  14. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda's reactie op de vertraging van oblivion.
    Bron: gamer.nl

    Zelf heb ik inmiddels oblivion voor kameo laten ruilen, maar wanneer oblivion uitkomt wordt het een must buy! :9
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vondst, de laatste tijd let ik net echt meer op dat forum. (veel spam en noobs)
    Het is nu dus officieel, zowel Bethesda als Take-Two hebben hun zegje gedaan. Ze zeggen dat ze verder met testen zijn dan ooit tevoren met hun oudere projecten. Dat is goed nieuws, want Morrowind liep nu en dan vast als de xbox teveel moest laden. Kleinere bugs en ook de economie van Vvardenfell was nogal ongebalanceerd.
    Dat van die nieuwe info zou ik niet teveel op rekenen, want dat zei Bethesda meerdere keren en ze hebben uiteindelijk niets vrijgegeven. Laten we hopen van wel. De systeemeisen pas op het laatste bekend maken is logisch, maar ze kunnen toch beter voorlopige systeemeisen vrijgeven, want zoveel mensen moeten nu hun PC upgraden om dat spel te kunnen draaien..ze moeten toch iets weten...
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, uiteindelijk is het gwoon goed dat het spel nog eventjes wordt uitgesteld...dan krijgen we tenminste wel de perfecte RPG.:D
    Over de eisen ben ik het wel eens ja, waarom willen ze die verborgen houden? Het is alleen maar makkelijker voor de gamer. Niet dat het mij iets uitmaakt, want ik koop um wel voor de 360 :9
     
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja beter een afgemaakt spel dan een spel waar je hoge verwachtingen van had en minder blijkt te zijn:)
    dat word afwachten_O_
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt onder de indruk van Bethesda. Ten eerste, ze maken unieke RPG's, en IMO zijn het de ultieme singleplayer games (voor alle platforms) en ten tweede, ik vind dat mensen echten moeten kappen (in het algemeen, op vele fora) de game af te kraken, omdat het zolang duurt. Hoor die Peter Hines dan..dat getuigd dat Bethesda echt wil al die bugs en fouten eruit halen, in tegenstelling tot vele andere publishers/devs. Respect
     
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Een paar maandjes later dan de release de originele release vindt men dat lang duren?
    Ik wacht liever wat langer op een game waarvan ik dan ook zeker kan zijn dat ik me er daarna ook echt volledig aan kan vermaken, dan dat ik een halfjaar later te horen krijg dat er (te veel) dingen in het spel ontbreken en er een nieuwe versie uitkomt.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar eens kijken op ElderScrolls forums. Die moderators worden er gek, want telkens opnieuw stellen nieuwelingen dezelfde vragen en maken threads die helemaal nergens over gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina