Poule 2 1 Wouter NL - Internazionale 2 Mars NL - FC Barcelona 3 Etiennovic NL - Ac Milan 4 Zwammer - Juventus 5 Somgbong Killer - Barcalona wanneer kunnen jullie, op Zwammer na, die wedstrijd is al gespeeld...voeg me toe op live...Etiennovic NL
ohja, spele we alvast 2 wedstrijden, dan maak ik het 1e potje wel host, en had je trouwens de email van de score ontvangen van zwammer en mij?
het gaat nog niet echt hard hier. Mars heb je de uitslagen ontvangen want zie ze nog niet bijgewerkt.
waarschijnlijk ligt het aan de router.. misschien kan het zo zijn dat na 1x in/uitloggen dat je wel weer kan joinen
Zo wat is het stil rond poule 4. Ik ben vanavond in ieder geval online eerst van half 6 tot 7 uur en later van half 11 tot ehm .... Als er mensen uit de poul 4 willen spelen zie ik jullie vanavond. Mzl F 2 the L
F 2 the L!!! (FC Barcelona) 1-0 (Arsenal) Maxx NL Ongeloofelijk wat miste ik hier vooral in de 2e helft zo ongeloofelijk veel kansen, paar keer intikkers, alleen voor de keeper, schoten van 10 meter wouden er maar niet in. Barcalona scoorde al vroeg in de wedstrijd de 1-0 (Arsenal) Maxx NL 1-0 F 2 the L!!! (FC Barcelona) Nu was 't andersom, ik kwam op voorsprong en Barcalona miste wel wat kansen, alhoewel deze wedstrijd wel gelijkwaardig was. Leuke potten!
Hoe kan je op voorsprong komen als je 1-0 verloren heb ? Edit: ik zie net dat je maxx bent dacht dat F 2 the L!! HomerJ was