Ja het is zo ver, ik zit vast in level 2, ik moet naar de police precinct, en krijg het niet gevonden.
Re: Re: Splinter cell "police precinct" Ik ga er vanuit dat je niet de demo hebt? Een walkthrough zal je nog niet vinden aangezien de game nog niet uit is..
Je moet gewoon over Rioolbuis 2 heenspringen en je vasthouden aan die touwen erboven, daarna ga je over het over vuur heen, wel zo snel mogelijk anders haal je het niet. als je niet verder komt vraag je het maar.
Pfff muffie, ik loop helemaal niet te patse, er word gewoon gezegd dat het niet mogelijk is om de full-version van splinter cell te hebben, nou en ik hoef er niet om te liegen want ik heb het volledige spel, en JA ik ben er trots op !!! ps. wat mij betreft mag t slotje er op, ben inmiddels verder... Op de brug...
Wat dacht je ervan om het slotje er zelf op te zetten dan? Lijkt mij niet het moeilijkste werk, of wel soms? ]:-
de viezerik heeft splintercell al hoe is het spel..kan je hier nie ff een mening over het spel neerkalken
Re: Re: Splinter cell "police precinct" Tuurlijk kan ik dat ! Ik zal proberen niets over de missies zelf te vertellen. Het 1e level is een traning, om de controller onder de knie te krijgen, ik persoonlijk vind de bestuuring grandioos, net als het spel zelf Ik vind dat er in het spel vrij goed aan de details gedacht is, wat ik super details vind zijn: de screensaver op de pc's, het lock-picken, en de schaduws. Verder super goed verhaal (al is mijn engels niet al te best) Ik ben zelf begonnen met "normal" ipv "hard" en ik kan je verzekeren dat je de levels niet zo maar door rent ! Nou dat was het zo'n beetje
Vertel gewoon hoe je eraan komt..... en t kan nie die goede versie zijn want hijs pas net gold gegaan....