Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 7 nov 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Bron: http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=128840
    en http://www.gamersreports.com/index.php?sid=4306
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En nu maar hopen dat ze het wèl in 1 keer goeddoen, en dat er niet na een paar maanden weer een nieuwe versie verschijnt.
     
  3. Sniperkid

    Sniperkid Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze komt dus niet op de PC uit? Zo niet, dan komt er zeker een xbox 360*)
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Joh, kijk eens naar het forum waar ik em in plaatste ;)

    maar goed, neem het allemaal maar met een korrel zout, we weten allemaal hoe de beloftes van meneer Molyneux werken :D
    Bomen die echt mee groeien, je word langzaam ouder van kind tot opa...
    Nee dat zat ook echt in fable :)

    laten we maar hopen dat het inderdaad langer word
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    OW NEEEJ HEE, nou krijgen we dus een soort van 'wezen' uit Black & White? Of lees ik dat verkeerd? Een dier dat zich aanpast aan jouw alignment....kom op dat heb ik al gezien... ik hoop dat ze wel met wat beters aankomen dan dat:{
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Eum..het is gewoon een hond, die zijn alignment aanpast aan de hoofdpersoon.
    Dat zijn allemaal extras natuurlijk. Grafisch was het spel dik in orde, dus dat zal geen probleem zijn...maar wat ze mogen aan werken is de lengte van de game. Wat wel erg kort was voor een 'levensverhaal'.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat?! Fable 2 en ik weet er niks van?! :+
    Maar goed, ik hoop wel dat er een Fable 2 komt. Maar Peter M. staat nou niet bekend om zijn verhalen en beloftes. Hij vertelt zoveel, maar er wordt zo weinig waar van gemaakt. Nou, ik hoop in ieder geval wel dat er een volgend verhaal komt na Fable The Lost Chapters. Want op het einde van Fable The Lost Chapters, als je Jack echt verlsagen hebt spreekt de Guidmaster en eindigt met: ...'but that's a story for an other time'...

    Dus wie weet?
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ondanks dat ik het een leuk idee vond, heeft Fable me totaal niet kunnen boeien. Als dit deel beter wordt uitgewerkt is het voor mij wel wat om in de gaten te houden though.
     
  9. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

    oooeoeoeoeehhwwww, lijkt me vet, als je Evil bent, echt zo'n Über-valse Cerberus-achtige hond:D:+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En als je goed wordt een grote witte wolf! Zie het al voor me!
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen zo'n puppy is alleen maar extra...
    Waar het echt om draait is meer Fable! (Altijd meegenomen hè ;)
    Maar waarschijnlijk zoals we Peter al kennen (en vaker is gezegd) is hij meer een man van woorden i.p.v. daden: check de beloftes van Fable (tlc) en black en white maar...
     
  12. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    spannend! Ik heb me zeer vermaakt met het eerste deel van fable. Hondje erbij? Ik hoop dat die in het verloop van het spel echt heel groot en bloeddorstig word (evil side of course 8)). Dit kan er misschien een heel klein beetje taktiek aan toevoegen!?
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    We zullen zien iedereen komt zijn beloftes wel eens na en ik denk niet dat peter M. het zich niet nog eens kan veroorloven om ''te veel woorden maar geen daden toe te passen''.
    Maar dat idee van die puppy vind ik wel geinig.
    Als dit eigenlijk de ''echte'' eerste fable wordt zoals het was beloofd (kwa mogelijkheden en lengthe) is het al dik in orde.
    Ook zou van mij de moeilijkheidsgraad ietsje hoger mogen liggen die lag naar mijn gevoel in deeltje 1 erg laag
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoop dat er ook een 2de deeltje komt. En als die er komt verwacht ik daar ook heel wat meer van. Aangezien je met de Xbox360 zoveel meer kan stoppen in een game, is er ook geen excuus meer dat ze dingen moesten weglaten omdat het simpelweg niet kon. Hoop alleen dat Molyneux nu gewoon weinig gaat vertellen over de game, zodat hij zelf geen torenhoge verwachtingen schept. En dat ze de tijd krijgen om gewoon in alle rust aan de game te werken, want laten we niet vergeten dat met de eerste Fable ze ook wel wat gepushed zijn om op een gegeven moment de game af te ronden.
     
  15. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten op deeltje 2 en dat idee van een puppie is erg gaaf. Ik hoop dat ze met de grote van het spel in de buurt gaan komen van oblivion_O_ want die wordt groot:D . Ga deze zeker in de gaten houden_0/
     
  16. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    mij kan het ook niet echt boeien....beter maken ze ''alter ego'' oPnieuw, en deze keer GOED*)

    SORRY bedoelde PROJECT EGO
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Deel 1 vond ik persoonelijk een geweldig spel, had er niet teveel verwachting van dus (jaja daar heb je het) dan kan ie ook niet tegenvallen. ;)

    Al moet ik wel zeggen dat The Lost Chapters een beetje een trieste bedoeling is, en dan alleen om het feit 'verbetering' brengen in een xbox game, en dan uitbrengen op de pc. Dat vond ik toch wel een beetje vaag, daarnaast was hij idd wat kort, en ook had het wel iets meer bewegings vrijheid erin gekunt. Maar met de kracht van de 360 moet dit wel beter worden. En dan heb ik het over de bewegingsvrijgheid, want met de grfx zat het wel goed. :)
     
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd
    ik verwacht ook nog een betere scheiding tussen goed en kwaad.. meer keuzes, betere interactie met de bevolking en omgeving in fable, meer skills enz enz enz
     
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar had ie het wel zelf naar gemaakt want hij zei al 2 jaar lang ''we zijn nu bijna klaar nog even de laatste hand,, het spel was 2x uitgesteld en hij had gewoon erg veel details verteld van het spel die daarna allemaal niet drin bleken te zitten.
    Ook zaten er nog allemaal fouten die niet waren weggehaald zoals, het book of X, die draken poster bij sommige, dragoncliffs, dat van die gansenboot ofziets.
    Dat mag bij fable2 niet meer gebeuren anders is het _0/ fable2
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Helemaal mee eens! Hoop idd dat ze wat beter omgaan met de communicatie naar buiten.
     

Deel Deze Pagina