Heb EA gebeld over het zwarte scherm in FIFA 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Top Cat, 8 nov 2002.

  1. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, de klantenservice van EA is niet geweldig snel, volgens mij hebben ze maar 1 medewerker!!! Want je krijgt telkens dezelfde als je belt!!! ]:-
     
  2. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu ook een keer gehad zwart scherm en dat geluid uit jke xbox spoort ook nie.

    Ik wacht het even af anders ga ik ook bellen.
     
  3. GreenO

    GreenO Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb het ook al paar keer gehad..gelijk al toen ik de game net had
     
  4. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb omwille van deze thread opnieuw contact gezocht met de helpdesk van EA in de states. Kreeg deze morgen antwoord dat het een probleem is die slechts bij enkelen voorkomt. Dat er geen vaste oplossing voor is, stellen ze nu voor dat ik m'n game opstuur met aankoop bewijs van binnen de 90 dagen om een nieuwe verzegelde copie te ontvangen. Denk het niet, als ik een ander exemplaar wil kan ik die ruilen in de winkel en daarbij is reeds gewisseld geweest. Wat ik graag van de mensen die het probleem ook hebben zou willen weten, is er iemand die de philips dvd-rom heeft ipv die thompson? Want anders bel ik naar ms en mogen ze de xbox komen halen en die dvd-rom vervangen door het nieuwste model.
     
  5. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    EA in Nederland komt helemaal niet met een oplossing maar gaan nu wel uitzoeken hoe het kan!!!! Anders moet je hun ook nog ff een keer proberen te bellen!!!

    Ik heb idd me de ook al 3x geruild en 3x hetzelfde probleem op 5 verschillende xboxen!!

    Zou beetje raar zijn als alle 5 de XBOXEN gaar zouden zijn!!!
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jongens volgens mij zijn die cd verkeer geprogrammerd want je hoord konstand je dvd van de cd lezen? (ik denk het cometaar) want dat moet idere keer anders zijn en dus van de cd afgehaald worden?

    sterkte allemaal ik zelf ook? trouwens :)


     
  7. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bel iig ff, want anders doen ze er helemaal nix aan!!!!!!
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dat probleem nog nooit gehad......en mn x bxo staat altijd de hele dag bijna aan met fifa
     
  9. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    kans bestaat natuurlijk dat er een serie cd's is gedrukt die niet helemaal goed geperst is!!!!!

    Dus probleem hoeft niet bij alle cd's zo te zijn!!

    Maar als je wel een verneukte CD hebt dan baal je er best van!! Maar ik hoop voor je dat je een goeie hebt en dat je niet straks ook die problemen krijgt (zie de post van whoehahahaha, die had eerst ook geen problemen en heeft het nu ook)!!!!
     
  10. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Miljaar, ik wou mij da spel nog gaan halen vandaag. Maar nu begin ik toch te twijfelen.
     
  11. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! verder nog nooit een probleem gehad met een spel nu ook nie maar wel met fifa ik heb ea al gemaild ik w8 het ff af.
     
  12. wkj

    wkj Enjoys the kick

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    man bij dat gaylord filmpje over EA's andere spellen kreeg ik die melding al, en mij xbox is nog van de eerste stempel..

    en idd ik kreeg ook steeds MARCEL van EA aan de lijn..
    bijdehand mannetje, klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij hem..
     
  13. wkj

    wkj Enjoys the kick

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    bij friendly match heb ik er geen last van trouwens... :confused:
     
  14. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben gewoon een grove fout gemaakt!
    Nou maar hopen dat ze het toegeven, zeg nou zelf dat geluid wat je xbox produceert onder het spelen spoort ook nie.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb vanmiddag een pos gespeeld met het kommetaar op uit en... hij liep niet vast en je dvd speler maakt ook veel minder herrie!!!

     
  16. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Vink niet echt een optie om te gaan spelen met het commentaar uit!!!!!!!! Heb fucking 69,95 betaald voor de complete game en niet voor FIFA zonder commentaar!!!!

    Maar in ieder geval leuk gedacht!!!

    Maar heb jij die problemen ook dan (en al gebeld????)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb nog niet gebeld . ik krijg alleen een beeld met de melding dat de cd niet schopon of beschadigd is maar het komt niet zo vaak voor hoor!

    enne ja klopt ik kan leuk denken?
     
  18. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb thompson en heb er nooit last van gehad, btw de nieuwe xboxen hebben samsung drives toch?
     
  19. party_animal

    party_animal Musicman

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Die drives hebben er niks mee te maken, denk je nu echt dat Ms het zich kan permitteren om brol uit te brengen? En trouwen al de gamers die ik ken hebben een Xbox van het begin zoals ik, en dus ook een thompson en nog nooit probs gehad, buiten halo, maar dat ligt aan het spel omdat het niet gemaakt is voor online te gamen, al vele uren dvd achter elkaar gezien en nooit een haperingetje. Maar als je perse een philips drive wil, bel je gewoon even naar MS en die zouden het zo voor je vervangen.
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan zien

    hoe ken je zien wat voor xbox dvd je hep?
     

Deel Deze Pagina