Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vigil, 16 okt 2005.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Jij hebt live, niet? Neem de proef op de som, ga naar time trials en kijk naar de ghosts van bijvoorbeeld Helmakr (gozer rijdt zonder hulpmiddelen, wat je ook in de replay zien kan), neem bijvoorbeeld New York long in de enzo (doen we nu een competitie in) en kijk of je sneller bent. Denk het niet, hij staat nu nog #1 op de ranglijst :+.

    Als jij niet sneller bent zonder dan met hulpmiddelen, ligt het meer aan je talenten in mijn ogen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Cole met traction control maak je ook focking snellere starts.
     
  3. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    aan je talenten die heb je nie nodig bij forza nerd
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  4. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij er nou geen reet van kan kan ik niks aan doen

    /Mod Kan je aub weer even fatsoelijk gaan posten? Dank.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2005
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude.... :{

    Het is puur jouw gemis van kunsten dat jij sneller bent met TCS, als jij niet met het gaspedaal kunt omgaan dan is dat jouw probleem. Zonder TCS en STM gaat je auto geen gekke dingen doen, trekt hij 'em niet recht etc, je bent gewoon vele malen sneller. _0/
    Ook met ABS, het is waar dat je mét ABS constanter kunt rijden, omdat je auto niet blokeert (daarom gebruikte ik ook altijd ABS) maar zonder kan je toch echt harder remmen. Zoals gezegd, als jij je auto telkens blokeert met remmen dan is dat jouw gemis. ;)

    Als JIJ sneller bent mét hulpmiddelen dan is dat prima voor jou, maar probeer de jongens die het écht kunnen dan niet te overtuigen dat mét hulpmiddelen het sneller is. ;)
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou je voortaan ff je vorige post willen editen??? :{
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *Boo*,

    Wil je aub een beetje op je posts letten? Naast dat je op deze manier niet veel toevoegt, zet je ook nog eens een triple post neer. En dat is niet echt de bedoeling ;)
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    http://community.forzamotorsport.net/live/playerdetails.htm?gt=Septic Eagle

    Dat is nu dus nummer 126.....niet echt om over naar huis te schrijven wel? Ikzelf ben ook geen god in racers en ik sta nog hoger :D. Ook hierbij wil ik zeggen dat ik meestentijds abs gebruik, ik realiseer me wel degelijk dat dit een tekort is in mijn eigen motoriek en ik niet tot de elite hoor in dit soort games...
     
  9. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien nu 126 ofzo heb het spel allang nie meer gespeeld maar toen ik het spel nog speelde stond ik nog 6de


    Heb je weleens project gotham 2 gespeeld sneuvelen ook steedts weer records logisch dat is racen elke keer gaan de rondes weer sneller. Als ik dat een paar keer nie speelde waren ze ook verbeterd. Dat is hetzelfde bij elke race game.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Zonder TC nog snellere _0/
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude lees mijn vorige post eens goed:


    Het is gewoon JOUW gemis dat je sneller bent met hulpmiddelen, probeer dan niet de mensen die het wel kunnen te overtuigen. _0/
     
  12. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat jij wil
    Maar met die hulpmiddelen heb je geen kunsten voor nodig of talent en ik ken wel meer mensen die er zo over denken. Ik speel dit spel niet meer omdat ik het een gaar spel vindt.

    Nog een ding wat jullie er nou van denken dat mag maar of jullie gelijk hebben dat denk ik niet
    (Dat je met hulpmiddelen langzamer bent als je goed ben, hoor wat je zegt)breken met hulpmiddelen aan
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Niet wat wij willen, je hebt het gewoon mis. Dat is niet erg, maar dat zijn wel de feiten.

    Daarnaast zou het idd wel erg vreemd zijn dat je met hulpmiddelen aan, het snelst zou kunnen zijn. Dat zou wel erg onzinnig zijn. Hulpmiddelen zijn er om mensen sneller te kunnen laten racen en sneller een ritme te kunnen laten vinden op een baan. Echter het snelste kun je zijn met de hulpmiddelen uit. Dat je hiervoor behoorlijk goed moet zijn staat vast. Waarschijnlijk ben je dus niet zo goed. Jammer dat je dat op ons gaat afreageren. Jij schiet te kort niet wij.

    Ik zelf ben ook nog steeds sneller met ABS aan. Alhoewel ik weet dat met ABS ik nog sneller zou moeten kunnen zijn. Tja.....oefenenen heet dat.

    succes.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Leg mij dan maar eens uit waarom alle toptijden met alle assists aan gereden worden, en kom nou niet met die kletspraat zoals bij boo dat ik/hij er niks van bak want heb op tokyo tijdje op de eerste plek gestaan... Moto gp daarentegen waar ik rond de 13e plaats stond beloonde moeilijkere zaken wel met tijdswinst itt forza motorsport. Die positie zet ik erbij om alleen maar aan te geven dat ik niet een ervaringloze ben of zo. Jullie houding is logisch, maar hulpmiddelen zijn bij forza in de praktijk voordelig terwijl ze nadelig hadden moeten zijn. Check alle replays maar, alleen stability management is niet altijd fijn. Boo heeft gelijk die overigens ook bij de snelste 5% van de xboxrijders ter wereld zit, met assists is sneller op het schakelen na(maar dat is eigk geeneens een assist) en daarom slaat dat spel ook totaal nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    idd, k rij ook altijd zonder assists en het is echt moeilijk om een toptijd neer te zetten zonder assists:)
     
  16. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dus AJK vind zichzelf heel erg goed. LOL. Je bent zowieso al dom omdat je zeg dat je met alle hulpmiddelen aan langzamer ben. Dat is echt de domste opmerking ooit.
    Met hulpmiddelen aan ben je facking veel sneller. En je zegt als je met alle hulpmiddelen aan sneller zal zijn zal het spel onzinnig zijn. Het spel is ook onzinnig daarom speel ik het nooit meer. Als je met al die hulpmiddelen aan rijd hoef je helemaal niet voorzichtig door een bocht te gaan maar gewoon vol gas. Je spint toch niet door TSC. En kom nou niet zeggen dat ik slecht ben want ik stond 8ste van de wereld. En dat heb ik gedaan met alle assists aan omdat dat gewoon veel sneller is. Kijk nou is goed naar de replay van iemand die eerste van de wereld staat met Time Trial en kijk nou goed of hij wel of niet met assists rijd. Ik weet 100% zeker dat alle assists bij hem aanstaan.
    En met alle assists bedoel ik het meeste ABS en TSC. En ABS is zo'n goedkoop hulpmiddel dat heel dat spel verpest. Als die assists er niet in zaten was het wel een heel erg leuk spel geweest. Maar ik speel het spel gewoon niet meer door al die goedkoope kut assists. En als die assists in Forza Motorsport 2 komen koop ik het spel 100% zeker niet.
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vage discussie, ik meende toch echt zeker te lezen dat deze threat over FM 2 ging en niet over de (hulp)middelen van FM, ik bedoel dit is volgens mij meer om alle geruchten rond FM 2 en er over discuseren van wat er wel of niet in moet komen of hoe ze dit of dat zouden moeten doen. :confused:
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    In real life is het volgens mij zo dat je met hand schakeling sneller bent (als je teminste goed kan schakelen uiteraard) als met automaat. :D Daarnaast als je dan weer semi automaat (geen koppeling bediening) neemt, is die iets sneller dan alleen hand schakeling.

    Ach ja ik bemoei me er maar niet mee, maar dat heb ik altijd gehoort. :p
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt helemaal ;)
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als iedereen dan zo graag over die domme shit wil praten doe dat dan bij FM en laat deze lekker met rust, het is volgens mij de bedoeling hier te praten over FM 2 en alle geruchten en zoals ik al zei van wat er wel of niet in moet komen, en hoe ze dit of dat moeten doen. FF een nieuw onderwerp aansmeren, wat vinden jullie dat er aan het aantal auto's moet worden gedaan of aan de tuning mogelijkheden, of aan de race mogelijkheden: zoals qualificatie, en vrije training of juist ook iligale races.
     

Deel Deze Pagina