[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje boeit niet echt wat ze van hem op xbox live vinden.
    In het echt is mijn broertje niet zo erg.

    En dat stemmetje dat komt omdat tie gewoon door die microfoon sit te gillen. En niet normaal praat.

    Weten jullie dat ook weer
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeg ik niet. Ik heb het niet over een specifiek persoon. Ik heb ook een keer een meet-and-greet gehad. Achter de microfoon allemaal schreeuwen en een grote mond en dan kmo je ze in het echt tegen zjin ze allemaal stil :)
     
  3. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    GForce lol nou ik ken vigilante en die blijft net zo iritant lol
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey luitjes,

    ik was bezig met Halo en opeens word ik uigesignd en doet live het niet meer. Kunnen jullie nog wel op live

    btw ik heb planet adsl
     
  5. Candyman

    Candyman Guest

    Yo zelfde probleem hier mss komt er een update :confused: want me internet doet het wel alleen trouble shooter voor me xbox schiet de heletijd aan.
     
  6. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb handewasser ook wel is eens in me lobby gehad. Wat een zwaar irritant kut kind is dat zeg... Zijn we gewoon aan het lullen begint hij opeens te schelden tegen iedereen. :|en als je een grote bek terug geeft gaat ie gelijk over je moeder praten echt zielig.

    En bij mij ligt live er ook uit :confused:
     
  7. Tig3rclaw

    Tig3rclaw d0delijke klauw

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kan ook niet meer op live ..ohja en kijk ff bij montages leuke filmpje:p
     
  8. BartBreij

    BartBreij Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames, heren,

    Het is weer zover!

    Voor het maandelijkse interview in de Xbox Live-rubriek van Xbox Magazine, zoek ik een Live-clan die ik als altijd een paar vragen stel en een foto aftroggel.

    Ben je clanlid of liever: heb je zelf een clan?

    Stuur een mailtje naar bartbreijAPENSTAARTJEgmail.com en ik antwoord zo snel mogelijk. Alvast bedankt voor - ik ga er maar vanuit dat die er wel is ;) - je interesse!

    Vriendelijke groet,

    Bart
     
  9. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    woot wij willen wel in Xbox magazine :D
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De meesten hebben elkaar wel gezien op de WCG.

    En is het niet wat slimmer op een aantal matches te spelen tussen Blackhawk enco vs Maestro in plaats van 1? Gewoon 2 op de host van Blackhawk enco en 2 op de host van Maestro.
     
  11. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Die versie van Bullettime 88 vind ik wel facking grappig. Maare van jensss is echt triest jonge. Zitten ze me eerst in die lobby allemaal kwaad te maken, ga ik terug schelden en dat gaan ze dan een beetje gelijk opnemen alleen maar omdat ik zo'n kut stem heb. En dan booten ze me en dan moet je goed kijken hoeveel moeite jensss heeft om uit een lobby te gaan. Hij maakt zich zelf ook belachelijk. En dan zit ie al zij accounts te showen van ow wat ben ik goed. LOL.
    (maar dit nemen jullie toch weer veel te sirieus)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Handewasser is de man ja!, Ik had vanmiddag ook zo'n leuke ervaring tegen Nederlanders, ik ben altijd vol lof tegen nederlanders als we tegen elkaar motte met live. Maar nee, dan gaan ze Schreeuwen dat je noob ben en dat je er niks van bakt, terwijl ze zelf de grootste lambekken zijn. Dat geschiedde dus in een potje teamslayer, tegen Rikkel en nog een paar kontmannen. Zij wonnen, met aan het begin wraith voordeel en later pakte ze we terug, maar net niet genoeg omdat ze snel gingen campen. Zij wonnen dus, wij beetje pissed off omdat zij in de pregamelobby suggereerde dat wij geown't waren. We stelde een re-match voor, eerst op Ascension, we wonnen met dik verschil. Maar wij gebruikte de Banshee aan het begin, en dat was 'oneerlijk'. Zelf gebruikte ze hem later ook maar verloren hem toen.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=343173855&player=serious siem
    Toen zouden ze ons heel zeker gaan ownen op Lockout. Toen een vriend uit ons team moest gaan gingen we door en stonden we achter. 3 tegen 4 dus. Ze stelde voor te gaan leaven omdat ze toch al zouden winnen, 'ze zagen namelijk dat wij toch nog eens zouden kunnen winnen'. Na uiteindelijk gewonnen te hebben waren ze stil en scheerde zich weg. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=343175767&player=serious siem
    En dat geeft met toch een heerlijk gevoel :)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm showen met een CoD SMG accountant?:eek: Denk het niet:p
    Ennuh ik heb misschien wel moeite volgens jou met het quitten van een lobby maar niet met het winnen van jou;) :+
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik kijk heerlijk toe naar dat gebitch op een afstandje, ga zo door meiden.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn ook allemaal nog erg jong he :) jens 15 handewasser 13 tja wat wil je nog meer, ze zitten dik in de puberteit en dan mag het wel hoor :) :+
     
  16. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Je moet toch wat doen om je tijd nuttig te besteden, toch?
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd net zoals wij nu weer even wat posts zitten te vern*uken :p
     
  18. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Precies, laten we maar stoppen en het over laten aan de profs.
     
  19. Champion

    Champion Guest

    dankjewel :+

    tof man, dat je ze zo geownt hebt en dat hier even komt laten zien _O_
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wanneer komt die montage van TheHaloGod nou uit... Een paar weken geleden was er al een trailer te zien maar waar die montage nu is, dat weet niemand8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina