Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, Die lelijke gemuteerde aardappel mag er van mij uitblijven. 8)

    Flood zal er zeker nog inzitten, in elk geval in de vorm van Gravemind. Zijn rol is pas net begonnen.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, verwacht ik wel. En hoe moet Halo3 dan 'eng' worden.

    Is altijd leuk: Beklemmend muziekje - Geen vijanden (he?) - En opeens 100 Flood!

    Maar de Flood zijn nogal belangrijk in het verhaal, dus je kan er op rekenen dat ze er zo ie zo inzitten. Al is het maar één level.
     
  3. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Vondt het verhaal van halo geweldig, oke heel het spel was geweldig goed.
    Maar van halo2 vindt ik het verhaal een beetje verneukt (sorry voor de
    mensen die het niet met mij eens zijn)heel die singleplayer was verpest van halo2 het was niet meer echt halo. Maar als ze dat verneukte verhaal in deel 3 weer zoals het niveau van halo1 kunnen maken dat zal ik wel klasse vinden.

    En ga ik hem seker kopen :)
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het verhaal in halo² echt goed, ok in die van halo1 was beter!;)
    maar bij halo² is het leuk dat je 2 kanten ziet van het verhaal, de MC kant en de Covenant kant, is echt goed gedaan!:D
    alleen jammer dat als je met de Arbiter speelt dat dan de actie een stuk minder is, is saaier, dat is wel jammer!:)
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups *Boo*, dit is gewoon een Feit.
    Het verhaal en het Singleplayer gebeuren was in Halo gewoon vele malen beter dan HALO 2.

    Ik hoop dat ook dat ze dit bij HALO 3 weer voormekaar gaan krijgen, met prachtige veldslagen tussen iedereen.
    Die FLOOD zal idd wel weer in HALO 3 zitten, Helasj. Vond het maar een Beetje LOZE beesten :p.
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Mod ik ken genoeg (nep dus)

    daarom ken ik het niet
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind je het niet een beetje overdreven om te zeggen dat ze Halo2 verneukt hebben? Oke, het einde was misschien ietwat teleurstellend, maar al met al moet ik zeggen dat ik me prima met deze game heb vermaakt hoor..

    Ik vond de verhaallijn boeiend en vond er genoeg nieuwe dingen inzitten om me geruime tijd met de game te vermaken.

    En uiteraad zal ik ook voor deel 3 gaan. :D
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar maar de kant vn de arbiter leer je meer over de covenant en hun ''relatie'' met de mensen
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk niet dat die flood nep is. Hij heeft precies dezelfde grafische kwaliteit als de rest van het plaatje, het heeft die typische 'Halo2 Flood belichting'. Dus denk niet dat het nep is, maar maakt mij niet uit. En ik denk wel dat deze in Halo3 zal zitten, áls het waar is:+

    Edit: Hij staat alleen niet op de radar... of staat er geen enkele Flood op de radar?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niets voor niets MOD want bij bungie en andere halo site's kan ik nies vinden over deze flood


    Edit: valt het jullie ook op dat de ene keer de curser wel rood is en de andere niet terwel hij er dicht genoeg op staat
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook geen radar, maar een motion tracker, en aangezien ie niet van zn plaats komt (anders had ie wel aangevallen) zie je m ook niet op de MOTION TRACKER

    jep, maar ligt dat niet aan het feit dan ie op een minder grote plek richt?

    het is wel een pijnlijker plekje:+
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat komt omdat hij de Energy Sword heeft. Daar wordt de curser pas rood als je heel dichtbij bent en als je op een groter oppervlak mikt.

    Maaro of het een mod is of niet, maakt mij niet uit. Ik hoop wel dat die Juggernaut Flood erin komt. Missschien heeft Bungie die er expres er nog niet ingestopt, dan houden ze iets over voor de volgende Halo game.
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een filmpje gevonden

    hier is ie

    maar ja hoe krijgt iemand deze flood in de game als hij er niet standaart er in zit. ik denk dat hij het heeft gedaan met een gemodde xbox


    Edit: deze voertuigen wil ik zien in halo 3

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  14. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft ie idd gedaan met een gemodde xbox , want anders kon hij tog de code nie activere, waardoor die juggernaut flood in het spel zit. op elke halo 2 disc zit de juggernaut flood code, alleen bungie heeft ze late slingere opde disc, ze vonde dat de juggernaut flood nie tin het spel paste omda thij de groot was en nog nie helemaal af..en ja dus zijn ze het of vergete ofsow iets. maa rhope dat ie in deel 3 komt met in elke hand een RL:D:D:D8) 8) 8)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bovenste rijtje lijkt me gaaf als die erin komen. Maar de laatste 2 zijn te overdreven. Ik betwijfel of er zulke voertuigen in komen. De ATV is natuurlijk ook leuk, maar aan de ene kant overbodig. Je kan er eigenlijk alleen mee rijden.
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    die voertuigen werden al aangekondigd voor halo2 maar kwamen er ook niet in. Ik hoop dat ze het er nu wel in doen want zorgt voor een hoop meer lol in de game :)
     
  17. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah die screens waren er al voordat halo2 uitkwam. hoop idd dat ze wel in halo 3 komen met nog meer leuke shit. eigenlijk hoop ik dat de levels zo groot zijn dat het vervoer van soldaten een grote rol gaat spelen. Zodat je lekker kan scheuren in brute wagens met soldaten in je achterbak......en onderweg genieten van de prachtige natuur die de ringen rijk zijn.
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Of van het geschiet uit je achterbak:+ Nee, zo'n Jeep met ladingsbak b.v. zou een mooi vervoersmiddel zijn. Maar om er nou zelf in te rijden is weer wat minder als een Spartan denk ik. In Halo 3 zou ik het ook mooi vinden als de voertuigen ook daadwerkelijk aan de omgeving zijn aangepast. Zoals die 'Snow Mobiel' voor in de sneeuw etc. Ik verwacht veel variatie, in zowel wapens, voertuigen en nog dingen die nog een verassing zijn.
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De atv is voor 2 personen eentje kan schieten met zijn eigen wapen en de ferret heeft 2 guns om de voorkant. de wolverine heeft een dikke machine gun dus alleen meerijden zit er niet in
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En waarom niet, dan weet je tenminste waar je heen rijdt.
    En als er een marine achter het stuur zit moet je nog maar afwachten of hij juist heen rijdt waar jij naar toe wil,en zo niet mag je een eind teruglopen.
    En dan nog vind ik dit type warthog voor personenvervoer te klein aangezien er naast de chief en de chauffeur hooguit 4 man achterop kunnen.
    Als je zoals nu een tank tot je beschikking hebt die gebaseerd is op de abrams m1 , dan kunnen ze net zo goed een echte halftrack in het spel brengen die gebaseerd is op de huidige generaties halftracks en die plaats biedt aan meer marines dan nu het geval zal zijn.
    En die ook zonder problemen kunnen gebezigd worden in zowel normale , woestijn of sneeuwlevels.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina