Ik vind vooral de realistische schade in CMR erg goed!!!! Ik vind het al mooi om gewoon me auto zo ver mogelijk in puin te rijden, zelfs je wielen kun je kwijt raken ben ik achter gekomen!!!! Maar ook RSC is een prima game!!! Heb eindelijk alle auto's kunnen bemachtigen (jammer genoeg op laag niveau, dus nu nog op normaal om ook de "special mode" te kunnen unlocken)!!
Ik had vanaf het begin al RSC en was helemaal enthousiast. Ik was echt aan het twijfelen of ik CMR3 wel nodig had, maar toen ik iemand 'tegen kwam' op internet die het na een weekje al wilde verkopen, kon ik de verleiding niet weerstaan... Man, waarom heb ik getwijfeld!!! CMR3 is echt VET!!! Nu ik bovenstaande puntjes lees, ben ik blij dat ik de eerste 2 delen gemist heb, want ik heb nog niX aan te merken op CMR3. Wat ik ook helemaal cool vind is dat het breedbeeld is. Als ik RSC speel, dan zien die wagens er nooit helemaal mooi uit. Altijd iets uitgerekt, en dat is bij CMR3 niet. Ik ben helemaal heppiedepeppie.
mijn pluspunten en minpunten pluspunten : Stof achter auto ( ben een keer bruut 180graden gespint zag ik echt een mistwolk van stof en dirt toen ik omgedraaid stond) Regen en onweer (regen die van je ruit waait is erg vet gemaakt) Schade rijden (ook al hadden ze wel de optie voor uitzetten erbij mogen doen vet mooie levels minpunten : publiek is plat (irriteert me soms echt) soms iets te snel gerespawnd
Mijn mening: Codemasters hebben teveel prioriteit gegeven aan de geile effecten (stof, regendruppels en voertuig-lepra). Hadden ze nou wat meer tijd in de banen gestoken... dan was het misschien wel in orde geweest. Nu zie je een hele gelikte auto in een hele platte omgeving rondscheuren. Ik weet nog wel dat ik in Zweden (Special Stage 1) reed: Een weg, met niets dan wit eromheen. Knap zeg. En dat irritante gejank van die motor. BEUH!! Nee. Ik vond 'm zwaar tegenvallen.
zelf heb ik CM3 nu een week... en vind het opzich een heel lekker spel... maar van mij had het wel wat minder eentonig gemaakt kunnen worden.. Ik heb soms het idee dat ik bepaalde serrie's bochten al vaker heb gereden. ook het publiek had wel ff wat meer detail in gestopt kunne worden. vooral meer publiek langs de weg. wat helemaal belachelijk is dat het beetje publiek wat er staat in de replay naar de camera kijkt i.p.v. de auto die voorlangs rijdt das een beetje jammer voor de rest ziet het spel er wel lekker uit. vooral de stofwolken zijn meesterlijk.