True, maar op een dag als 02 december kijk ik niet op een kilometertje meer of minder. Met de release van de PSP zouden er ook grote tekorten kunnen zijn geweest, maar in Amsterdam was dat niet zo. Ik liep op de releasedag van de PSP toevallig in de stad (want ik had al een tijdje een PSP) en in iedere winkel zag ik stapels van die dingen liggen. Het zal dus allemaal een kwestie van mazzel hebben zijn. Of pech natuurlijk. Ik heb hem bij de BS gereserveerd en ik weet dat ik nergens recht op heb want ik heb geen pre-order kitje (bij dit woord kost het me steeds moeite om niet aan iets anders te denken maar dat zal mijn twisted mind wel gewoon zijn haha). Ik ben nummer 13 dus zijn er 13 voor mij geweest dan heb ik pech mochten ze er 13 hebben.
Maar ik sta daar wel om 09.00 en met mijn postuur moet het mogelijk zijn om mensen opzij te duwen en indien nodig geweld te gebruiken om er eentje te bemachtigen haha (voor de tere zieltjes, dit is natuurlijk niet gemeend, het is dus niet nodig om de diverse instanties die ons landje ruik is hiervan op de hoogte te stellen)...... Maar goed, nogmaals het is gewoon leuk om te speculeren, dat doe ik graag maar wel met enig realisme. Maar toch denk ik dat ik 02 december een Xbox360 in huis heb staan. En zo niet dan kom ik hier uithuilen en ga ik toch naar MS wijzen haha. Maar dat komt dan vanzelfsprekend vanwege de emotie die daar uit voort vloeit, dus laat me tegen die tijd maar even uitrazen .....
Laatst bewerkt: 8 nov 2005