Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Tot mijn verbasing belde ik Media Markt Amsterdam en wat bleek ze hadden nog 1 kitje. Terwijl een paar dagen geleden er niet 1 meer was. Ik heb hem meteen gehaald vandag en die jongen zei wel van haal hem de launchdag want de dag daarna gaat ie in de gewone verkoop. Ik heb hem ook gereserveerd (naam op lijst gezet) in Zaandam bij de Bart Smit (dus mocht iemand het nodig hebben PM me maar even maken we een afspraak op die dag).

Er staat ook duidelijk op de doos dat je recht hebt op het volgende:

- Gegarandeerd de XBOX System (niet te verwarren met Core System) op de launchdag en de dag erna;
    - Gegarandeerd gratis de afstandsbediening op de launch dag;
    - Dat de aanbetaling geldt tot 31 december 2006 (dus alleen dat / dus kan het dat je later een minderpakket krijgt);
    - Allen te halen met de kassabon en de plek waar je de kit hebt gehaald;
    - Je alleen de System versie kan kopen met de kit dus gegarandeerd € 360 betaald;

- De kassabon is belangrijk als bewijs van aanbetaling (kom ik tot de conclusie dat je bij plekken als Bart Smit en V&D gewoon geen poot heb om op te staan als ze zeggen uitverkocht is het uitverkocht);

Als je een kit kan bemachtigen doe dat (bij Media Markt Amsterdam bedraagt de lijst 50 kitjes en ik was nummer 35 waar die andere 15 zijn weet ik niet), misschien bewaard in de winkel door klanten, of gereserveerd voor medewerkers).

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Let op je reiskosten benzinekosten e.d.........................dan toch maar een Kit.........................gelukkig had ik ook gereserveerd met de PSP anders had ik echt veel moeten lopen.........................lang leve de preorders.................hopenlijk gaat deze goed.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kijk mensen.
    Cyrax77, Respect!!

Je bent en bekijkt het gewoon Realistisch en verwijdt personen niet meteen iets.
    Zo kan het ook, en maakt het ook een stuk makkelijker denk ik.
    Tuurlijk is er gewoon de Kans, dat de Xbox 360 straks in GROTE getallen verkrijgbaar is op 2 December.
    Zoniet, eigen schuld idd.

En anders is het gewoon afwachten op de 2e lading, al zal zou dat natuurlijk erg vervelend zijn voor mensen die zich er echt op verheugen.
    Al met al, kan je nu gewoon idd speculeren en heeft het ook wel iets zoals Cyrax zegt.

Des te groter is straks de vreugde, als je op 2 December heel het land door gaat rijden en toch een Xbox 360 krijgt geregeld en hem thuis kan aansluiten op je vrij genomen dag.

:)

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, maar op een dag als 02 december kijk ik niet op een kilometertje meer of minder. Met de release van de PSP zouden er ook grote tekorten kunnen zijn geweest, maar in Amsterdam was dat niet zo. Ik liep op de releasedag van de PSP toevallig in de stad (want ik had al een tijdje een PSP) en in iedere winkel zag ik stapels van die dingen liggen. Het zal dus allemaal een kwestie van mazzel hebben zijn. Of pech natuurlijk. Ik heb hem bij de BS gereserveerd en ik weet dat ik nergens recht op heb want ik heb geen pre-order kitje (bij dit woord kost het me steeds moeite om niet aan iets anders te denken maar dat zal mijn twisted mind wel gewoon zijn haha). Ik ben nummer 13 dus zijn er 13 voor mij geweest dan heb ik pech mochten ze er 13 hebben.

Maar ik sta daar wel om 09.00 en met mijn postuur moet het mogelijk zijn om mensen opzij te duwen en indien nodig geweld te gebruiken om er eentje te bemachtigen haha (voor de tere zieltjes, dit is natuurlijk niet gemeend, het is dus niet nodig om de diverse instanties die ons landje ruik is hiervan op de hoogte te stellen)...... Maar goed, nogmaals het is gewoon leuk om te speculeren, dat doe ik graag maar wel met enig realisme. Maar toch denk ik dat ik 02 december een Xbox360 in huis heb staan. En zo niet dan kom ik hier uithuilen en ga ik toch naar MS wijzen haha. Maar dat komt dan vanzelfsprekend vanwege de emotie die daar uit voort vloeit, dus laat me tegen die tijd maar even uitrazen :D .....

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  5. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij future zone zoetermeer.. (is 100% gamewinkel)

alle pre order kits waren al weg (uiteraard)

maar hij vertelde me dat hij precies wist hoeveel xboxen hij 1/2 december zou binnekrijgen en vertelde me dat dat er een stuk meer waren dan dat hij pre order kitjes had verkocht

dus ik heb nu gereserveerd en hij belt me als de xbox 360 binnen is

dus ben benieuwd... daarbij ook gelijk pgr 3 en perfect dark zero gereserveerd

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    das ook wel logisch.door die pre-orders weten ze hoeveel ze er moeten bestellen, en iedereen die heeft gepreorderd heeft er zeker 1, maar na die verkoop hebben ze dan ook nog voor de reguliere verkoop.(voor de mensen die gewoon komen winkelen)

7. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog pre orders sets genoeg bij de gameshop in Den Haag.
    Mischien heeft iemand hier iets aan.

8. kabouterwov

kabouterwov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reserveren waarom zou je dat doen?

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze discussie wordt een beetje vermoeiend.....

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zie dat je nieuw bent :) ... lees deze thread even door .. anders vallen we in herhaling ... Veel lees plezier :D

11. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan er een aparte site hiervoor worden gemaakt? :D

12. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Of gebruik voor de afwisseling eens de zoekfunctie (zoek in onderwerp)....scheelt ook veel kilometers lezen.

Techniek staat niet voor niets ter jouwer beschikking... ;)

13. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister nog gepreorderd, ik had gehoord dat alle preorderpaketjes op waren, en ik heb een xbox 360 laten bestellen, en die zouden ze dan voor me achteruithouden. Niet 100 % zeker dus dat ik 2 december een xbox 360 heb. Maar toen had een vriend van mij toch nog ergens 1 kunnen kopen, en ben ik er snel heengefietst, en heb de 1na laatste :D

14. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dan blijven er dus nog 70.000 units over voor de rest van europa :eek:

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er in december ook een xbox360world of gaat het op deze site door?

17. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah...ben ik blij dat ik pre-order kitje heb!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze site gaat gewoon door .

19. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een preorder kit maar knijp em best wel. Als je amerikaanse fora leest blijkt dat er daar veels te veel preorders zijn verkocht. En dat niet iedereen die heeft gepreorderd een 360 krijgt met launch. :'-(

20. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn natuurlijk altijd winkels die doorverkopen terwijl de kitjes op zijn....ik begin hem ook te knijpen..:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina