1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Nog een x gefeliciteert DON ELITE met je 18e verjaardag _O_
    Je bent eindelijk de puberteit ontstegen :p

    Wel beetje zielig om met zn alle tegen Handewasser in te gaan, hij kan er tenslotte ook niet veel aan doen dat ie een hoog stemmetje heeft. Als je hem een beetje met rust laat is het best wel een aardige gozer ofniet he Handewasser ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2005
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo moeten alle amerikanen zich gedragen _O_

    [​IMG]
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waarschijnlijk is dat zo'n kleuter die werd gedwongen door zijn moeder om dat te typen ofzo :cool:
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    :9
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ff iets anders :9

    k weet ni of dit wel is toe gestaan O-) maar scheit kga et tog doen

    iedereen in mn friendslist weet het miss als maar k wil ff melde dat iedereen ff www.eurohalo.com moet checke want hier organisere ze een MLG stijl Online 4vs4 tournooi, en sinds k nog geen NL teams heb gesien wil k ff vrage of jullie wille kijke (A)

    je hebt tot 23 November, het weekend erna zijn waarschijnlijk al de eerste potjes

    dus schrijf je ff in _0/

    Ps: handewasser begon:'-( 8) 8) (nixz persoonlijks Handewasser;) )
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    23 november dus. Ik wou misschien mee doen, maar het is midden in een toets periode voor mij en ik zag 5 euro inschrijfgeld, voor een online toernooitje. Beetje jammer dus.
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    oktober?8) maar zijn er wel nederlandse team dan?
     
  8. Champion

    Champion Guest

    hij zegt toch dat hij geen NL teams zag.
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    wat een vage site, waarom moet je betalen voor dat toernooi?
     
  10. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    en waarom kan ik niet op live????
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    en ojah, nu ik toch op xbw ben: HOSTPROGRAMMA GEBRUIKERS ZIJN ZIELIG EN VERNEUKEN HET SPEL VOOR NIET HOSTPROGRAMMA GEBRUIKERS, en als iedereen hostprogramma zou gebruiken zou niemand een game hebben dus dat schiet ook niet op. Dus al die zieligerds van 40+ die denken dat ze goed zijn die ik keihard pwn met mun lvl 30 accountje wil ik er ff op wijzen dat ze behoorlijk zielig zijn en waarschijnlijk hard zuigen. Ik zie de allergrootste n00bs 40 worden terwijl ik niet boven de 32 uitkom door gecheat, gecheat, gecheat (hostprogamma=ook cheaten). (als je het niet gelooft, check dan bungie.net uit voor mijn stats, we rapen vrijwel iedereen als we niet gecheat worden)
     
  12. Champion

    Champion Guest

    wow man, ik wou dat ik zo goed was als jij _O_

    je moet betalen voor dat toernooi omdat het niet zomaar een toernooitje is volgens mij, een toernooi voor heel europa.
     
  13. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Haha tnx man, ik voelde me inderdaad opeens heel wijs worden na klokslag 12.
     
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    CHamp ik ben niet het type die mezelf probeert te profileren als de beste die er is, tenminste niet serieus, maar ik wordt er gewoon een beetje ziek van al die ******zielige n00bs stoer zien doen met hun gecheat level terwijl ze vaak amper skills hebben. Vandaar het bericht.
     
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Posted by Frankie at 11/8/2005 11:14 PM
    Thanks to a problem with Xbox Live servers, many players reported stat and ranking losses in the last 24 hours. The problem has been located by the Xbox Live team, and will be fixed when the service is taken offline for maintenance in the early hours of Wednesday, November 9th. Ranks should reset to their pre-problem levels at that time.




    Unfortunately, that means any levels gained (or lost) in the intervening period, will be reset to the pre-problem state. We apologize for the inconvenience. You can read more about it at Xbox.com forums and we'll update as needed tomorrow


    Aha, vandaar.. Nou mooi, ben toch alleen maar gecheat zo'n beetje gister
     
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zag ik maar ik bedoel zijn er zoiezo wel nederlandse teams.
     
  17. Champion

    Champion Guest

    ik was van level 30 naar level 20 in rumble pit gister door die problemen:+

    ik weet niet of er interesse voor is.
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, iedereen werd 2 weken teruggezet ofzo, gellukig heb ik er geen problemen mee gehad;)
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej ni egt drom dit bericht omdat k eik zelf ook wil meedoen met een teampje, maar het is meer van da dan mense wete da dit toernooi eris en k denk dat het wel leuk lijkt en miss wel uitgroeid tot iets groots*) :9

    maar als er al wel teams zijn zeg et maar wete we alvast iets over de teams uit eigen land:9

    over die 5 euro, k heb gehoord da je ook dinge kunt winne maar k kon dat ni trug vinde dus dat weetk ook ni cker of da wel is

    miss weet Groentje meer (van hem wiss k et) maar moet je ff aan hem vrage

    _0/

    ps: k ben ook van 22 naar 28 met allemaal wins gegaan en k zou ook zonde vinde als dat overnieuw moet gaan doen:mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je even leest dan weet je dat ze op dit moment er mee bezig zijn de levels te herstellen zoals ze waren. Maar goed blijf jij maar goed in halo 2, school wordt niks:p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina