Hij lijkt me heel gaaf... Maar hij scoort nergens echt hoog. Kan iemand mij vertellen wat de plus/minpuntjes van het spel zijn?
volges gamespy: Pros: Runs at 60 FPS; cool vehicle upgrades; lots of unlockable goodies. Cons: Races are not stimulating; the "Nemesis" system is pointless; track design and power-ups are uninspired heb het spel zelf niet... no money
Ik wil Fifa 2003 over een tijdje wel voor QR ruilen, hij lijkt me best leuk. Lekker hard! Lijkt me minstens net zo leuk als PGR.
Tis een wipeout clone, van de dezelfde gasten die wipeout hebben gemaakt (ex-psygnosis personeel). Als je wipeout leuk vindt dan is dit wel een beetje veel van hetzelfde. Ken je wipeout niet dan is het wel een aardig spel. Was er zelf niet bijster enthousiast over.
Hmm... ik heb gewoon de verkeerde reviews zitten lezen geloof ik. IGN en GameSpot waren allebei vrij negatief. Maar als je reviews leest (en user ratings) op wat onbekendere XBox sites, zie je al gauw dat het spel gemiddels niet lager dan een 8 scoort. http://www.teamxbox.com/view_reviews.php?id=391
Ik vind het een leuke race game, gewoon start en racen. Alleen wordt het steeds lastiger om hoger te komen, vooral omdat de gevechten met de concurenten steeds moeilijker wordt. Ik ben nu bij 62% en verlies niet meer omdat ik niet snel genoeg ben, maar aan gort wordt geschoten als ik voorlig. Een ander voordeel is dat het een xbox only is. Ik vind het een aanrader.
ik heb hem zelf. het ziet er waanzinnig uit vind ik zelf elk vliegtuig heeft ook zijn eigen soort wapens. erg leuk vind ik. verder werkt het heel verslavend (groot pluspunt vind ik) en multiplayer is koel. je moet de handling van de voertuigjes ff onder de knie krijgen maar dat is al snel en dan word het alleen maar leuker.
Thanks guyz. Ik heb 'm apart laten leggen bij Intertoys. Vanmiddag issie van mij. Eindelijk weer snoeihard racen, jeuj
Lijkt me wel een wrede game. De makers van Wipeout .. dus jah .. Quantem Redshift = Wipeout in een nieuw jasje. En het ziet er echt retesnel uit .. en dat lijkt me echt wreed! De wipeout series waren al lekker snel .. en deze is nog sneller had ik gelezen dusse ... Zodra iemand em gaat verkopen 2de hands ... call me
Het is een erg vet spel. Ik speel het heel vaak om elke keer maar van de mooie grafix te genieten en de snelheid. Ik zit nu zelf om master niveau en dat gaat al verekte snel. Echt heel gaaf. Jammer alleen dat er niet zo veel banen zijn want het zijn er maar 8 ( en acht in spiegelbeeld en ietsje anders)
ik heb em net een paar dagen en kan zeggen dat dit echt een vet spel is de graphics zijn super (zo snel en gewoon geen slowdowns!!) ook is de speelbaarheid super van mij krijgt dit spel een dikke 9 absoluut een toppertje
YEEES Ik heb 'm ook nou... Erg vet! Ik snap al dat negatieve commentaar niet (net als bij Fuzion Frenzy, vond ik ook een leuk spel). Ik heb nog geen tournament gedaan, maar ik kan niet wachten tot ik mag redshiften Zeker een aanrader!!
Nou alexbox, dat redshiften kan je nog wel even vergeten. Die snelheid krijg je pas als je met alle personages de master tournament heb gewonnen ( als ik het goed heb). Dat duurt wel ff want vooral de master league kan erg moeilijk zijn. Maar zeker het vetst van allemaal want het het gaat zo lekker snel. Je moet je 100% blijven consentreren en het is superspannend!!!