Wehkamp: Splinter Cell voor 54€ aleen geldig in voorig weekend! Ik heb samen met j.faber-m.faber splinter cell besteld! Nog wel om 9 uur s'avonds en die aanbieding was tot 12 uur a.m geldig!
45€ zeg is die dvd crave berouwbar, ik zie dat ze lage prijzen hebben maar wie heeft daar wel eens besteld?
Jah, ze zijn betrouwbaar Loop hier al een draadje over, lees dat ff door, en ik heb er een Controller S besteld, precies een week later in huis Op hun website staat idd nog €45, maar als het goed is wordt dat nog veranderd, was hier toen een poll over 1€ = 1.7865A$
Kijk maar eens in het forum ... je zal een heleboel gelukkige mensen vinden die besteld hebben bij DVD Crave, waaronder ik zelf. Betaling is per creditcard, en levering duurt ongeveer zo'n 10 dagen. Een aanrader ! Sven.
DVDcrave vertelde mij dat hij een aparte site moest openen voor de forumgasten hier, die de game willen kopen. Dit om te voorkomen dat heel europa de game voor de inkoopprijs gaat kopen natuurlijk. Die aanbieding moest wel een extraatje zijn voor dit forum. Ik hoop dat hij dit binnenkort zal melden in de threath. Ik heb het hem wel gevraagt maar het is een druk baasje, dus nog even geduld dan maar. Anne
Kijk eens hier, staat het uitgelegd, $5,50 dus http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/info.html#Shipping Prices Zo'n 2 a 3 euro dus. Sven.
We aanbidden DVDCrave Maaruh wel ongelooflijk veel balen dat het met creditcard gaat. Want wat heb ik toevallig niet ... een creditcard....sssseeejjjitt.
Dat horen we graag Dan kan ik ook bij em bestellen .. want wat moet een student nou met een creditcard.