[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 okt 2005.

  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord Hill en Freaky Oliver BE, zullen we binnekort even spelen. De rest ook btw maar ik heb jullie nog niet in mijn lijst. Wel fucked up van the rankings though.

    @Don Juan, fix die box is..Kunnen we eindelijk gaan ballen met PES5 en Halo 2....Wordt tijd.
     
  2. YWNightmare

    YWNightmare Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0


    Zeg maar een tijd ??
     
  3. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de helft van m'n poule gisteren op tv...
     
  4. THE Dinho

    THE Dinho Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @ maxx nl

    Ja waren zeker leuke potjes! onbegrijpelijk dat je de eerste game niet scoorde en andersom!!! binnenkort maar voor de lol een beslissingsduel spelen al is het maar omdat het 1-1 staat

    ps waarom zie ik de rest van poul 4 niet online????
     
  5. YWNightmare

    YWNightmare Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Foxx NL - YWNightmare 1-1

    YWNightmare - Foxx NL 1-1

    ik vond dat ik ze beide moest winnen maar dat is een perceptie en een eis van mijn kant kweet niet hoe jij dat zag foxx..

    maar de eerste wedstrijd 4x de paal ofso ? en een paar gare kansen ?

    maar niet verloren in de poule dus nog alle kansen :)

    goed gespeeld foxx
     
  6. etienn0vic

    etienn0vic Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn poule komt niet opdagen, de een kan niet joinen de ander heeft nog nooit een reactie geplaatst, en reageert nergens op, lekker dan.
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik zag trouwens dat jij een game had gehost, en ik kon jou ook al niet joinen!!
     
  8. YWNightmare

    YWNightmare Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    het is hier ^%^**&%^ dood :confused: gare shit
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    sorry morgenavond kan ik wel
     
  10. TerrorFox NL

    TerrorFox NL Pes5 addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wou ze natuurlijk ook allebei winnen en dit leek me vooraf ook wel mogelijk...de 1ste wedstrijd heb ik enorm gemazzeld !!!! indd 4x tegen paal ofzo haha zie er de humor wel van in...2de wedstrijd was in evenwicht en verdiende geen winnaar
     
  11. TerrorFox NL

    TerrorFox NL Pes5 addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    verder is et hier f*ckin dood jah !
     
  12. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajoh we hebben nog tot december :p
     
  13. arne13

    arne13 Gamertag EitherArne

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heei ik voeg je wel toe ik kan vanavond en morge middag en avond wel. Ik heb al is tegen je gespeelt.
     
  14. Lord Hill

    Lord Hill Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Daaf, laten we afspreken dat de eerste wedstrijden online tegen elkaar meteen voor het echie zijn ok? Dacht het de vorige keer al maar toen bleek je verlenging te hebben ingesteld en daarna ging je verder met een ander team. Ik hoop dat je dit binnenkort leest.

    @Arne, arne heb geen bericht van je gehad op xboxlive. vanavond ben ik online. Meteen wedstrijden spelen ok?

    Ik ben heel benieuwd of dit toernooi goed gaat aflopen, heb er een hard hoofd in.
     
  15. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, sorry mensen uit mijn poule beetje drukke week gehad. ik voeg de nicknames vanavond toe aan mijn friends list en dan zie ik jullie wel online.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja joh kerel, heb koop ik een focking nieuwe hdd van 200gig. Bouw hem erin, kapt m'n focking dvd drive ermee!!! Te gaar hij leest bijna niks meer man!!! Maar heb er 1 besteld maar het duurt focking lang voordat die k post hier komt. Maar zodra hij erin zit kom ik je aars weer schoppen.
     
  17. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    zit dan ook niet zo te kloten met je xbox man. waarvoor heb je een grotere harde schijf nodig dan. ik denk niet dat je die nodig hebt omdat je zoveel save games hebt dat je een grotere schijf nodig hebt.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nee niet voor de save games nee. Mijn oude standaard hdd was gecrasht. Heb een x-doos vanaf de start. Dus hij was gewoon op. En die drive is een focking Thompson kut drive. Die had al kuren, (pes 4) deed het ook heel slecht of gewoon niet. Alleen Halo 2 deed het nog een beetje.
     
  19. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké Don, doen we.

    @ Lord Hill, Prima. Ik stel voortaan mijn games wel in op Normal stats en geen verlenging etc.
    @Eitherarne, prima
     
  20. TerrorFox NL

    TerrorFox NL Pes5 addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom mensen zich aanmelden voor een toernooi en dan niks meer laten horen
     

Deel Deze Pagina