Sony's Playstation 3 - deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Sony weer geen support heeft en het aan de spellenmakers over laat kun je straks voor heel veel spellen gaan lappen elke maand omdat de ontwikkelaars dan zelf servers moeten gaan neer zetten waar veel mensen op kunnen. Of je moet maar met 20 man op 1 server kunnen ofzo dat is dat niet nodig. Maar bij de next-gen vind ik toch ook wel een beetje horen dat je gewoon met heel veel man op 1 server kan. Online gaming wordt gewoon steeds belangrijker...dom van Sony om daar geen gehoor aan te geven.
     
  2. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb ik de indruk dat sony nog nooit gehoord heeft van het woord de klant is koning.
    Ze lijken zich niets aan te treken van de wensen van de ontwikkelaars laat staan van ons gamers Buiten dat laten ze Europa weer in de kou staan wie kunnen waarschijnlijk tot 2007 wachten eer we met de ps3 aan de slag kunnen. Verder vind ik ook dat de ps3 een te zeer Japans imago heeft ze nemen het westen niet serieus het is net of ze anti westers zijn.
    Maar ik weet wel dat ze in Japan altijd al een beetje anti westers zijn geweest.
    Dat is ook de rede dat ik nooit iets van sony Koop. Ik moet die lui niet die hoge pieten van sony die zijn teveel bezig met de centen en hebben geen respect voor hun klanten vind ik. En van servies moet sony het ook niet hebben ik ken mensen die een TFT scherm
    Van sony hadden die al na 3 weken stuk was. Die hebben 2 maanden op een nieuwe moeten wachten. En nu komt het die nieuwe was binnen een paar dagen ook stuk.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude...?
    Is dit echt zo erg, voor de xboxfans niet, want die kopen geen ps3, maar kritiek kunnen ze natuurlijk wel geven. Voor de multiplatform gamers ook niet, want die kunnen op hun xbox 360 spelen tot de ps3 er is, voor de ps3 only's, daar is het misschien wel erg voor, maarja, ergens ook niet, omdat je dan bij de launch meer games gaat hebben, waardoor je meer keuze hebt, je hebt een afgewerkt produkt(minder kinderziektes dan bij de launch in Amerika en Japan), en high definition moet zich hier in Europa nog in burgeren en terwijl doelt Sony ook naar High definition. In amerika is High defination al goed ingeburgerd en in Japan ook. Tegen 2007 is het hier ook al een heel stuk feller.
    Terwijl kunnen de playstation gamers ook op playstation 2 games spelen, want er komen er nog een boel, dit doet me allemaal heel fel denken aan de tijd dat de dreamcast er was:). Maar in ieder geval, ik vind het helemaal niet erg van de ps3, dan kan ik nog goed sparen, en voorlopig speel ik me te spletter met mijn xbox 360, goed toch? Maar ik begrijp natuurlijk wel dat er mensen zijn die het erg vinden...

    :{ Hier reageer ik niet eens op...
    ...

    En hier bericht dat ps3 in Europa er pas in 2007 is:
    ...
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    .

    Bericht komt niet erg geloofwaardig over met deze zin onder boss :/ , verder is dit een eeuwige discussie die je kan voeren, de ps2 is in veel vormen 2 keer zo snel als de xbox, de emotion engine is super krachtig, maar die kracht moeten ze er wel uit persen, de ps3 zal wel ietszelfde zijn.

    Niet voor niets zeggen alle spelmakers dat je de next gens niet op de hardware moet kopen, omdat die amper zal verschillen, en marketingtechnisch gezien kan je zulke dingen ook niet geloven, denk je echt dat MS het toelaat dat de ps3 oppeens uit het niets twee maal krachtiger zou zijn?, of andersom met de ps2 en de xbox, zou sony echt toelaten dat de xbox oppeens 2 maal zo snel zou zijn?, dat is bullshit, de xbox is eigenlijk totaal niet zo sterk als velen hier denken, ik weet zkr dat john carmack doom 3 op de ps2 had kunnen uitbrengen met 2 jaar extra devoleper tijd!

    Maarja, bericht is redelijk vaag, en die (ena)laatste zin spreekt boekdelen, van welk ps2/3 of sony forum heb je dit geraapt?
     
  5. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony Australië: 'PlayStation 3 waarschijnlijk regio vrij'

    De managing directeur van Sony Computer Entertainment Australia, Michael Ephraim, heeft tegenover Australian IT verklaard dat het goed mogelijk zal zijn dat de PlayStation 3 regio vrij zal zijn.

    Quote:If you look at the fact that it will support high-definition TV, which will be a global standard, there's a good likelihood that it will be global region, as for example we've done with the PSP (PlayStation Portable).

    Bovendien zal Sony dan veel makkelijker modders kunnen vervolgen. Nu kan die groep zich nog beroepen op het feit dat zij hun console ombouwen om import spellen te spelen.

    als dit waarschijnlijk zo zou zijn zal we wel een release van de ps3 binnen 2 weken in heel de wereld zijn, anders word het importeren vanuit japan|:-*)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Hoorde het ook net. Fijn om te horen, nu kan ik ook Amerikaanse games kopen voor de PS3.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Regiovrij vind ik persoonlijk zo'n voordeel, al die games die niet in europa uitkomen kan je nu voor een prikkie importeren, pluspuntje van sony :)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey dude, wat ben je nu aan het lullen tegen mij, ik voer die discussie niet, ik kom gewoon met een post van een grote site van gamed.nl:
    http://www.gamed.nl/view/10824
    Ik zeg nog vriendelijk,...dat het duidelijk fanboy gedrag is, het bericht, begin je me daar ook nog op te wijzen, dat ik het anders bedoel,...? Damn...
     
  9. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat de xbox 360 iets krachtiger gaat zijn dan de ps3.
    Maar veel verschil zal er tussen die twee niet zijn denk ik. Want als het
    Klopt dat de ps2 al 2x zoo krachtige was als de xbox 1 dan hebben we daar
    Niet veel van gemerkt. De xbox 1 had bij veel game veel beter beeld dan de ps2.
    Dat komt om dat de xbox 1 gemakkelijk te programmeren is en de ps 2 niet.
    Dat zelfde geld nu ook voor de ps3 verder laat het mij koud ik vind de xbox 360
    Gewoon beter dan de ps3 vooral om het online gebeuren en het media center gebeuren.
    Hoe dan ook het worden twee monsters van console.
     
  10. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    De ps2 kon 2x zoveel gigaflops verwerken als de xbox. Alleen had de xbox weer een snellere cpu en een betere gpu zodat deze mooier beeld produceerde.

    Persoonlijk denk ik dat de ps3 ietsje meer kracht heeft als de xbox360 alleen dit zal niet veel zijn. Het zal echt aan de developers liggen wat ze eruit kunnen halen. Denk dat je ook pas over een paar jaar kan oordelen welke van de 2 nou echt beter is. Tegen die tijd kennen ze de machines beter en kunnen ze er meer uithalen.
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    http://www.gamer.nl/nieuws/28392


    Als Sony dit er doorheen drukt....nou dan zeg ik fuck Sony. Dan komt er bij mij dus geen ps3 thuis te staan. Mijn ps2 is ook al een paar keer naar de stront geweest, en als dit ook bij je ps3 gebeurd kun je daarna al je games opnieuw gaan aanschaffen. Ook het lenen van een game van een vriend is er niet meer bij. Dit zou ik echt zwaar belachelijk vinden als dit er ook daadwerkelijk inkomt. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  12. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    als dit gebeurt is het helemaal zwaar naatje, en zeg ik _0/ sony
    aangezien ik aan het twijfelen ben xbox of ps, weet ik het nu wel, zou je bijv. dus ook nooit meer je spellen kunnen verkopen, huren, met mijn broer delen, maar ook nooit meer in de winkel terugbrengen als het spel geen fuck aan is.

    dan zou ik alleen de ps3 kopen als hij 299 euro wordt8)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    je bedoelt 100euro?? :D

    Nee even serieus, dat zou echt heel dom zijn. Wie verzint nu weer zoiets (Ken Kutaragi?? :D ), het kost Sony een hoop geld, en de klanten zullen zeker niet blij zijn met dit systeem.
     
  14. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony kan dan wel een goede zet hebben gedaan met regio vrij maar wereldwijd de console ongeveer tegelijk lanceren, kunnen ze niet.
     
  15. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat klopt dan is dat echt zalig nieuws, als PS3 regiovrij is kan ik eindelijk zonder problemen van die wacky japanse games importeren die hier nooit uitkomen. :)
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je ook gelijk een Leer Japans boek aanschaffen...
     
  17. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    dat die spellen maar op 1 ps3 gebruikt kan worden heeft ook weer voordelen, kunnen ze bij de frs niet meer zelf de games gaan spelen:D meestal als ik een spel bij de frs haal zit ie onder de krassen omdat het personeel er al mee gegamed hebben.
     
  18. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die ps3 controller er ook in braadworst design zal wel kick zijn.
    En is die ps3 nou veel krachtiger dan de xbox 360?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ze dit werkelijk gaan doen, dan kunnen ze het echt schudden.
    Wat denken ze wel niet? Stel dat je een PS3 hebt met 30 games en je PS3 gaat kapot, dan kan je 30 games opnieuw gaan kopen. Echt te belachelijk voor woorden, echt waar, ze zijn gek daar bij Sony.

    Even een voorbeeldje: ik heb nu 4 PS2's en van deze 4 zijn er al 3 een keer kapot gegaan, als dat ook zo bij de PS3 is, dan heb ik echt een probleem.

    Of wat als je bijvoorbeeld een spel koopt en je vind hem niet leuk, dan kan je hem niet meer ruilen. Ben je een spel zat, dan kan je hem niet meer verkopen. Ze denken op deze manier illegale kopieen tegen te gaan, maar in werkelijkheid verliezen ze er gewoon klanten mee, als dit doorgaat, dan kunnen ze het van mij bekijken.
    Dit is gewoon echt een wanhopige actie, kansloos gewoon. |:-
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sony zal toch niet zo dom zijn. Althans, dat hoop ik.

    Blijken ze wel zo dom te zijn, dan is het pleit al beslecht voordat er uberhaupt een PS3 in het winkelschap ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina