hmzz Ja het rockt ook geweldig dat je de tegenstanders nauwelijks tot niet hoort schieten terwijl ze tegen je rug aan staan of recht voor je neus.
wrom in godsnaam gaat et rocken? k wil met alle wil van de wereld geloven dat et gaaf gaat worden. maar ut 2003 was zon teleurstelling, en ik verw8e er al niet veel van. moet je nagaan. k vraag et me echt af. wat voor nieuwe gameplay heeft et te bieden dan? zelfde wapens als ut, ietsje anders gemodeld. (jah hier en daar een andere alternate fire mode, en daar doen ze 3 jaar over?) en dan hoor ik hier en daar ook nog dat je extra moet dokken om et op live te spelen. jah flkkr op. voor zon weinig vernieuwend spelletje. k weet et niet hoor. maar dan zit ik toch meer te w8en op brute force of halo 2. doom 3 zelfs. en unreal 2. of is er echt een wereld van verschil tussen ut 2003 en UC? wil iemand het me uitleggen? ]:-
Het is nooit geweest bij Unreal dat je van de schoten van je tegenstanders kon afleiden waar ze staan. Het is gewoon rondrennen en knallen. Zet anders het geluid wat harder misschien??? Dit is geen sneakgame als rainbow six ofzo.
Re: hmzz Geluid op je Xbox misschien niet goed ingesteld? Dus een of ander stoer 3d geluid terwijl dat er dan helemaal niet goed uitkomt.
Er IS weinig verschil. UC (en UT2K3 ) is/zijn gewoon fet omdat je coole wapens hebt en goeie bots. Heb je bots gezien in Halo??? Halo mp is alleen leuk over internet(behalve sniper, das leuk met z'n 2en). Als je UT2K3 al hebt en niet leuk vind zou ik UC niet kopen. Het is gewoon dat ik een Unreal fan ben. Ik moet toegeven, UC is heel wat anders dan het oude UT. Het is nu veel quake-achtiger geworden. Eerlijk gezegd vind ik dat wel jammer, maar volgens mij wordt dit een best wrede game. Zeker als je lekker in mp wilt knallen en je hebt geen adsl of kabel.
hmzz Jullie willen het gewoon niet begrijpen ofzo? Je kan instellen wat je wil maar je eigen geluid is ongeveer 5 a 6 keer zo hard als dat van een tegenstander. Ik kan wel mijn geluids set harder zetten, maar dan kan ik zelf niet meer schieten anders ben ik zo doof als wat. Je kan het vergelijken met gefluister tegenover geschreeuw. En ja, ik weet hoe ik mijn dtt3500 moet instellen, ik ben geen aap die vandaag voor het eerst van dolby heeft gehoord.
hmzz De geluids niveau verschillen zijn er ook als je gewoon stereo geluid insteld. En ik wil heus ook nog voor de twijfelaar wel foto's van de instelling menu's maken om je te laten zien dat je de "ambient" sound volume niet appart kan instellen omdat de optie niet aanwezig is.
OK, OK. Ik geloof je. Dat is dan wel klote ja, als dat geluid sukt. Maar ik ga 'm wel kopen, al is 't alleen om vriendjes af te maken.
hmzz Ik kan gewoon mijn rocket launcher door het hele huis horen laden, maar als ik recht voor de tv zit hoor ik een explosie van iemand anders voor mijn voeten nauwelijks tot niet.
Re: hmzz Dat is juist het probleem, als ik em via xbconnect speel hoor ik de tegenstanders bijna niet, en de tegenstanders mij ook niet. Halo is wat dat betreft een stuk beter te spelen alhoewel het langzaam gaat.
Vervelend. Ik moet ook maar eens spelen via xbconnect. Wat is jouw Down/Up speed daburnd88? De mijne is 512/128. Ik wil weten of Halo goed zou lopen via internet.
hmzz Ik heb een @home kabel verbinding De beste ping dus die je kan krijgen. 16k/s upload snelheid is genoeg om online te spelen. Voor die voice shit van xbox live weet ik het niet.
Ik vind het wel goed klote jah... als dat geluid zo zacht is van je tegenstanders... Maar toch ga ik wachten op de echte release. Ik heb nl. TE lang op deze game gewacht....... dus hij moet wel goed zijn!
Ik dacht dat ie 12 november pas uitkwam op Xbox in Amerika??? Dat stond in iedergeval op tothegame.com. Maar misschien heeft de PAL versie niet dat probleem met het geluid???