Als ik sommige games beeld komt er een blauw beeldscherm zonder tekst of wat. Start ik een game op dan het begin menu draait alles perfect maar zodra ik nieuw game doe, en het net speel komt er een blauwbeeld en start mijn pc op nieuw op. Is daar iets aan te doen? en waar ligt het aan? beeldkaart?
Ik weet er niets van, maar om jou zo snel mogelijk te helpen raad ik je aan, voordat andere mensen hierop reageren. Dat je je specificaties van je pc, dus processor, intern geheugen en videokaart even post, samen met de namen van games (zo kunnen ze zien of het een nieuwe of oude game is). Dit zou namelijk handig zijn voor mensen die misschien zouden weten wat er aan de hand is. greetz wooly
ok bedankt ok bedankt zal ik doen De specificaties van mijn pc: Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz Kloksnelheid: 3.00 GHz, 512 MB Videokaart: ATI Radeon 9550 256 MB: DDR Geheugen (het kan ook 128 MB zijn dat weet ik niet meer precies) Bij de volgende spellen: GTA San Andreas, Black and White 2, Dungeon Keeper 2 Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is.
De spellen die jij noemt vergen aardig wat van je systeem. Kan het zijn dat je pc oververhit raakt?(dit kan je even checken door het programma "speedfan' te downloaden, en je temperatuur te checken van je videokaart/andere componenten) Heb je verder de laatste drivers van je videokaart, moederbord en heb je directx9.0c?
lijkt me niet het lijkt me niet dat mijn systeem overhit raakt want alles draait perfect maar dan tijdens het spelen bijvoorbeeld bij gta san andreas dan komt er oppeen een blauw beeldscherm. En directx 9,0c instaleert black and white 2 automatisch bij de instalatie van het spel, omdat hij zonder niet kan draaien (ook al had ik hem al geinstaleerd) Maar toch bedankt
geen tekst in blauw scherm? anders is het een hardwareconflict Ik kan verder alleen denken aan drivers voor je videokaart e.d. Anders ff windows opnieuw installen
Waarschijnlijk ligt het daaraan ja want als hij hem opnieuw heeft opgestart komt er te staan microsoft windows fout.
dit heb ik ook een tijdje gehad.. wat voor voeding heb je eigenlijk? Misschien dat die een btje brak is
Bedankt Ik ben nog eens opzoek gegaan naar een driver voor mijn beeldkaart, en jawel hoor. Het gene waar ik natuurlijk eerst aan dacht was de beeldkaart, dus ik de driver voor windows xp downloaden werkte niet . Maar nu is er een nieuwe driver uitgekomen. Ik heb hem geinstaleerd en het doet het perfect. Bedankt voor al jullie hulp.*)