Oke er hangt veel af van Shenmue 2, las die neit goed verkoopt komt er geen shenmue3 en dat is onvoorstelbaar voor de Shenmue fans... maar wie koopt Shenmue 2 hier? €lp
ik heb shenmue 2 al uitgespeeld op de DC maar als je u nog nooit hebt gespeeld koop um dan meteen want hij is echt cooool
ik natuurlijk. weet je hoe vreed me dat lijkt. als je echt gewoon een baantje kunt doen en in real-time door de stad kunt lopen en alles doen.
Ik hoop dat ie naar Europa komt heb geen CC en vindt het stom om het aan men ouders te gaan vragen alleen men pa heeft een CC.
Patser!! Heb shenmue nooit gespeeld dus zeer waarschijnlijk haal ik hem wel.. tenzij ie ff snel vernaggeld is op de 1 of andere manier..
grinnik.. ja dat begrijp ik wel.. maar toch.. geen medelijden met iemand met 2 boxies Hey.. domme vraag.. maar ken je die wel linken.. ? dus b.v. halo op beide machines en dan toch tegen elkaar spelen.. zou toch moeten kunnen..
das jammer zeg.. was toch mooi geweest als dat toch had gekund.. dacht dat het misschien wel kon omdat je tenslotte via het net ook tegen een ntsc systeem zou kunnen spelen.. anyway this is a beetje off-topic.. sorry dudes
ik las laatst nog op de forums van teamxbox.com dat shenmue2 op de xbox goed verkoopt. de makers hadden zelfs de derde deel te hebben aangekondigd. http://forums.teamxbox.com/showthread.php?threadid=150831