hallo mensen, ik speel elke dag wel Halo 2 op xbox live, maar vaak (bijna elke dag wel) heb ik een 'leg' (of hoe je het ook spelt), dat is als je bezig bent de de verbinding dan heel sloom is, je kan dan bijna niemand killen omdat het heel traag is , en dan is mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen 'leg' meer krijg? en waar lig dat dan aan alvast bedankt! ps. mijn gamertag is: TheSuperMaster
1) verkeerde deel van het forum 2) niet zo ongeduldig zijn, mensen kunnen niet altijd binnen 3 min reageren stel je vraag eens ergens in het xbox live subforum (of hoe dat dan ook heet )
je neemt me de woorden uit de mond, maar idd stel je vraag even in het xbox live forum... *reportert...
En als mod kan ik me daar volledig bij aansluiten. Als je verder kijkt op het forum zul je zien dat er een speciale Xbox-live afdeling is (ik zal zo voor je gemak de link plaatsen). Ik zie dat dit je eerste posts zijn en hoop je nog heel veel op dit forum aanwezig zult zijn. Dus namens de crew: Welkom! http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=4