Vraagje... Weet iemand wanneer ze bij de winkels binnen komen?? Rond 28 - 29 nov? Schilt mij weer een paar dagjes voordat ik hem heb
2 december .. eerder mogen ze hem officieel niet verkopen en meestal leveren ze de machines 1 dag van te voren
nog 19 en een halve dag voordat ik eindelijk me eigen xbox 360 heb hoop zaterdag nog ff op PU in de amsterdam RAI nog COD2 en Kameo te kunnen spelen voordat ik ze zelf heb
Bij mij is het echt zwaar tegenstrijdig. Ik wil laatste tijd niks anders dan de xbox 360. Maar helaas heb ik volgende week(week 47) tentamen week. Dan zou ik flink moeten leren enzo. Ik heb daar veel meer tijd voor nodig. Als ik tijd nodig heb gaat t heeeeel snel. Wil ik dat t snel gaat dan duurt t jaren... Ik denk ook dat door de xbox 360 me overige toetsweken wel wat slechter gaan Misschien een ideetje om uren af te tellen dan gaat t wat sneller zeg maar. PS: ik ga ze niet tellen dan or
Yeah .. de spanning is niet meer te harden [imvg]http://img307.imageshack.us/img307/6289/xbox3602pq.jpg[/img]
ik word er gewoon ziek van zo spannend vind ik het ik krijg gewoon slaap tekort kan er gewoon niet meer van slaapen
Ethernet Kabel ligt er geloof ik wel tussen. En de Remote zullen we wel niet gekregen hebben omdat ze hem niet Ge-Pre-ordered hadden ofzo . Maar op het één na laatste plaatje, zie je dus die KABEL die achterin je Xbox 360 gaat. Zit daar nu een Optische Ingang op? Zodat ik geen Advanced Scart Kabel meer hoef te halen?
Ik zie geen topic waar ik dit anders in kan posten en ik dacht...laat ik de verveelde mensen bezig houden met deze link. Ik vond alle vergelijkingen wel grappig. Trouwens, ze zijn op de 2e pagina ook erg positief dus niet meteen denken dat ze de 360 helemaal kansloos vinden
Nog even over die kabel. Mij werd verteld dat achter in dat blokkie een Optische Kabel inkan. Klopt dit? Of moet ik alsnog een Advanced Scart Kabel halen.