Ik mag naar de Mohave woestijn...wat nu?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 12 nov 2005.

1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik postte het ook al in de andere Mohave thread, maarre.....ja.......

Ik lees mijn mail vanochtend:

Congratulations!

You have been selected to attend Microsoft's Xbox 360: Zero Hour Launch Event. Your journey to Xbox 360 T starts here and we invite you to be the first generation of the next generation.

You will need to confirm your registration and let us know about your attendance plans. If you fail to confirm your registration by November 14 12:00am (Midnight) EST you will forfeit your tickets. Follow the link to complete your registration and get more details: link. Once you submit your registration information you will not be able to return to this page.

Click here <http://www.xbox.com/en-us/community/news/events/ilovecactus.htm> to get event rules, instructions on how to purchase a console onsite, and how to set up your Xbox Live account so you play on Live during the event.

We look forward to seeing you at the ultimate launch party.

All winners and guests must be over 18 years of age to attend.

Oke....is dit normaal? Ik heb snel ff Mirik een mailtje gestuurd wat hij voor kostenplaatje heeft voor deze trip, want zoveel geld heb ik ook weer niet.

Damn....wat moet ik doen....

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    geluksbeer :9

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik maak hieruit dat je gewonnen hebt?
    Of dat je gewoon gekozen bent om erheen te gaan op eigen kosten? :p

Als het eigen kosten worden, dan zal ik er wel twee keer over na denken om daar naar toe te gaan.
    Aangezien je er met je vliegticket nog niet bent.

Ik zal even terug mailen voor meer informatie en vragen wat de bedoeling is.

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Your Ticket to Xbox 360: Zero Hour
    Congratulations on winning a ticket to Xbox 360™: Zero Hour! We're looking forward to seeing you at the ultimate launch event. There are some important things you should know before you join us at our desert gaming oasis.

In order to play the newest games on Xbox Live® at the event, you'll need to make sure your account is set up. If you're not already an Xbox Live member, you're going to want to get online before you leave and join the over 2 million subscribers who are already in on the fun!

At Zero Hour, you will have the opportunity to purchase an Xbox 360 console, games, and accessories. Check out all the information you need to shop at the onsite Best Buy store.

Getting There and Getting In:
    - You and your guest are responsible for arranging your own travel to and from the event, any lodging accommodations you want, and purchasing your own food and beverages.
    - Upon receiving your completed registration, we’ll send you one wristband for your entry into the event; and if you indicated you would bring a guest we will send you two wristbands. These wristbands must be worn at all times and are non-transferable. You and your guest must have wristbands to be admitted into the event.
    - Grounds will open at 12:00 noon on Sunday, November 20. Please don't plan to arrive earlier.
    - If you elected to bring a guest, he/she must be present with you at the time of entry. Guests will not be allowed admittance alone.
    - Do not bring or encourage any uninvited guests to the site. The only people who will be admitted are those with wristbands.
    - You must also bring a valid picture ID to be admitted (for example, a driver’s license or passport).
    - Event is for 18 and older only. No one under the age of 18 will be admitted.

What to Bring:
    - No backpacks or bags of any sort will be allowed.
    - It's winter time in the desert! This means it'll be cold, so dress warmly.
    - Cameras are permitted at owner's risk.
    - No outside food or drink permitted.
    - If you plan to bring a portable audio player or digital cameras to hook up to the Xbox 360 console, remember to bring a USB cable.

Other important information:
    - Bring warm clothes.
    - Event will be filmed by various media. By entering the venue you agree to surrender your likeness to be used for any and all broadcast or print/advertising usage.
    - If you purchase games and accessories at Zero Hour, you will receive a sealed Best Buy product bag which must remain sealed during the event. Any unsealed bags will be checked by security.
    - No drugs apart from personal prescription medication.
    - You must comply with posted signs, staff, and security at all times.
    - We reserve the right to refuse admission to anyone at any time for any reason.
    - All rules and regulations subject to change without notice.
    - Did we mention to bring warm clothes?

Thanks for helping to make this a safe and fun event. We look forward to seeing you at Xbox 360: Zero Hour!

Ik vind het dus wel een beetje gaar dat ik naar zoiets vets toe kan als 1 uit 3000 genodigden, maar niet dat ik het zelf moet gaan betalen voor de reis naar Amerika. MIRIK schiet op ik wil weten hoeveel het kost!

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    WoW, klinkt allemaal ZO tof :D !
    Alleen er is gewoon een ding idd genaaid.
    Op Eigen Kosten daarheen gaan komen........

Mag je iemand mee nemen?
    Want je komt dus aan op het vliegveld... en dan?
    Moet je nog een auto regelen, waarmee je die fucking woestijn in gaat kachelen opzoek naar dat evenement? :cool:

Hoeveel dagen de tijd heb je NU nog om het te gaan regelen?

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor de 14e (!) reageren OF ik nog meewil.
    Ik hoop dus eigenlijk dat ik met Mirik en chowmin mee kan, want het aantal Nederlanders zal ook schaars zijn. Ik las dat zij sowieso gingen. Als het nog een beetje betaalbaar is doe ik het gewoon, zo'n kans krijg je niet vaak.
    Maar ik kan dus niet echt snel vinden hoeveel een retourtje Mohave is....
    Ik hoop dat Mirik snel reageerd, al betwijfel ik het, hij zal wel rondlopen op de Gameplay.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mirik gaat zeer waarschijnlijk mee met de privé jet van de Origen winnaars (:'-( ) dus kleine kans dat je met hem mee kan. Daarnaast is een ticket naar amerika al snel rond de 1000 euro en dan moet je ook nog een hotel en en normale uitgaves etc. :)

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    1000 euro!! Ik weet niet met welk vliegtuigmaatschappij jij vliegt, als je een goedkoop ticket heb ben je denk ik rond de 400 euro kwijt, en minimaal 50 euro voor een hotelkamertje per nacht, goedkoop hotel dan :+

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    O wacht zat bij de business class dingen te kijken :+ Je hebt gelijk maar het blijft veel geld.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, dat plus wat eten en drinken en evt. vervoer tussen je slaapplaats en de event en je komt al gauw uit op een bedrag tussen de 600 en 750 euro. En dat om een paar dagen eerder dan de rest van Europa op een event op de 360 te spelen. Niet dat dat niet cool is. :cool:

Daar komt trouwens nog het reizen bij. Mijn reis naar Peru vorig jaar was ook niet normaal meer. Ik ben niet de persoon om zolang te reizen. Nou had ik ook nog de pech dat ze nogal gaar vlogen, maar dan nog. En je bent sowieso doodmoe als je terug komt.

11. Ik denk dat je aan ticket ongeveer 300,- kwijt bent.
    Als je een hotel nodig hebt ongeveer 30 dollar per nacht.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De prijzen voor een retourtje Amerika verschillen héél erg. Er zijn zoveel invloeden daarop. Een half jaar geleden was een retour naar Peru zo'n 500 euro en dat terwijl de prijzen maar blijven dalen. Ik schat net zoals Martini zo'n 400 euro, maar het zou ook minder kunnen zijn.

13. Je zal in totaal maximaal 500--750,- kwijt zijn denk ik, met alles erop en eraan.

Je hebt dan wel een tegek feest meegemaakt dat je waarschijnlijk de rest van je leven niet meer zult vergeten :D

Zoek anders iemand die jouw ticket ook betaalt als je hem mee laat gaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2005
  14. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Sja...wat moet je doen.
    Je wist toch wel dat je een kans maakte toen je jezelf inschreef...?!?!
    Betekend dat je ook wist van het feit dat je zelf voor de kosten moest opdraaien als je geselecteerd zou worden.

Anyways...ik zou toch mogelijkheden gaan zoeken om alsnog aan wat geld te komen (misschien even je ouders vriendelijk aankijken).
    Anders loop je wel een hele mooie kans mis om iets heel unieks mee te maken in je leven wat maar een keer gaat voorkomen.

Veel succ6 alvast toegewenst..._0/

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    retourtje amerika is wel 700-800 euro(dan vlieg je met de KLM) en als je pech hebt zelfs nog meer omdat het al erg vroeg is en misschien zit het vliegtuig al helemaal vol...

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En waarom zou je met KLM vliegen als het ook goedkoper kan met een andere maatschappij die ook goed is?

17. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou omdat dat zo ongeveer wel het goedkoopst zou zijn, welke luchthaven ook al weer; San Jose? En Amerikaanse maatschapijen hebben geen nederlandse babes (uh stewardessen) aan boord.;)

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Inderdaad geldt het wel dat als je naar the U.S. gaat dat hoe later je de tickets koopt hoe duurder het wordt.

19. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt idd. Wat je ook nog kunt doen is dit: je koopt het goedkoopste ticket om naar Amerika te komen. Dan ga je naar http://www.orbitz.com en koop je nog een losse binnenlandse vlucht erbij die meestal vrij goedkoop zijn.

20. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet kunnen betalen...(koop liever een paar xtra games bij mijn 360)
    als je dit wel kunt zou ik zeker gaan

Deel Deze Pagina