Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Vandaag ook bij de mediamarkt gespeeld. Ik vond CoD2 een beetje tegenvallen, maar dat ik eigenlijk gewoon mijn eigen schuld. Het spel is gewoon net als CoD 1, maar dan mooier. Het is dus eigenlijk gewoon meer van hetzelfde, maar ja, wat verwacht je dan ook van een vervolg? Ik vond het wel gaaf spelen en daar gaat het om.
     
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ben fakking jaloers dat jullie allemaal op die shit heb mogen spelen.

    ze zullen in deze boerestad genaamd tiel geen demopod van de 360 zetten.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tiel is toch wel zo bekend, niet dan?
    Hij staat namelijk nu namelijk ook in Geldrop.
    Dorp/stadje tussen Eindhoven en Helmond.
    In de Bart smit staat er nu dus ééntje.

    Ben er bijna zeker van dat ik deze Titel ga halen met de Launch.
    Heb alleen nog een beetje mijn vraagtekens bij de Multiplayer, ik hoop dat daar straks wat meer over bekend wordt gemaakt.
    Ben namelijk erg benieuwd, ook hoe het eruit gaat zien.
     
  4. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    in geldrop ook? daar kom ik weleens daar hebben ze zon tentje met overheerlijke bossebollen ^^

    maar dan hoop ik dat er een pod hier komt.

    ik haal deze titel ook bij de launch. omdat oblivion niet komt:'-(
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    OKé, dan zitten we een beetje in het zelfde schuitje:cool: .
    Ik haal nu ook Call Of Duty 2 of PDZ wegens het uitstellen van Oblivion.
    Want een Xbox 360 ZONDER Xbox 360 game is een beetje Loos.

    Of het nu Call Of Duty 2 of PDZ wordt ben ik nog niet uit.
    Wil wat meer over de MP weten bij Call Of Duty 2, het moet namelijk wel de moeite waard zijn.

    Beslis vanzelf wel wanneer de Launch dichterbij komt. Komen vast wel Reviews vanuit Amerika straks.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @mystery x en anderen
    zoals sommige al weten is gisteren bekend gemaakt dat je met COD 2 met 16 man online kunt spelen(het is bevestigd)
     
  7. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn er ook voertuigen te besturen in Cal of duty?
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht eerst op wat reviews voordat ik hals over kop dit spel ga kopen.

    Heb dat op normale Xbox weleens gedaan omdat opeens mijn hele friendlist een game ging spelen dat ik eigenlijk niets vond, maar wat moest ik anders... dus dat ga ik maar niet meer doen (ben wat ouder, dus wijzer ;))
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game heb ik vandaag grondig getest(2 maal zelfs). En de game heeft me overtuigd, is echt een supergame(de demo(40 min) die ik speelde toch). Alles is zooo intens, alles ziet er prachtig uit, en de gameplay is top, wat wil je nog meer, deze ga ik waarschijnlijk kopen met launch:)
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je deze in een LAN gespeeld of gewoon singleplayer? Als je multiplayer hebt gespeeld, kun je even zeggen hoe het aanvoelde met 16 spelers?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon singleplayer, en dat vond ik al superintens:D, lan was er spijtig genoeg niet, van quake 4 wel, dat was best cool(maar niet super vond ik, quake ligt me niet meer zo als vroeger),maar dat heb ik maar 1 ronde gedaan(ik was 2de of 3de geworden:).
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het er egt zo lelijk uitzien als je langs je geweer keek, voor de rest is de melee wel tof, de effecten zijn relaxed en de sfeer is super. Als je van WOII shooters houdt, is dit jouw game. Zo niet, dan zou ik maar voor een andere game gaan.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Lelijk? Het rook, het zand, alles was enorm cool vond ik,maarja, ik heb maar een klein stukje gespeeld he...
     
  14. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het mooi, behalve als je langs je geweer keek, dat zag er niet uit. Maar ik had niet zo dat ik het heel erg vernieuwend mooi vond, wat ik wel had bij king kong en kameo.
     
  15. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gespeeld en het voelde allemaal wel goed aan, de gameplay klopt dus. Het enige wat ik negatief vind zijn de graphics, het lijkt net alsof het spel mooier probeert te zijn dan het aan kan. Ik bedoel hiermee dat het er kartelig (de randen) uitziet en gewoon niet mooi is afgewerkt. Het lijkt een beetje op een pc spel, daarom speel ik pc spellen ook niet omdat die er net zo uit zien, teminste wanneer ik battlefield speel op een gemiddelde pc.
    Heeft iemand anders ook opgemerkt dat je gewoon alle randen kan zien zitten en niet zo mooi is afgewerkt als op de meeste huidige xbox spellen (halo bijv.)

    Of praat ik nu onzin en heb ik een bril nodig.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de anti-aliasing stond af op deze build.
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de pc versie en die is heel zwaar vet. prachtige graphics enz.
    maar gisteren was het in belgie ook een gamesbeurs waar de xbox360 stond en ok heb ook cod2 kunnen testen en mijn mening is kom maar af die rotzooi.
    het zag er prachtig uit en de controls vond ik nog beter dan op de pc.

    wat ik wel moet zeggen dat er een verschil is als je op 480P of op 720P speelt van scherm want op 420 zag het er uit als op pc maar op 720 zag het er magnefiek uit die rook in stalingrad man man man zo scherp beeld
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb hem vandaag op de 360 gespeeld en hij is egt ziek ! egt kapot ooie grpahics en het speelt egt lekker !
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ja, een paar tanks.

    Nog een screenshot van de missies die ik net gehaald heb op de pc, Pointe Du Hoc.

    [​IMG]
     
  20. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of de link al gepost was, maar hier is een review van CoD2 op de X360: http://www.totalgames.net/pma/22280

    Ze geven het spel veel lof en hebben de game een 9,4 gegeven. Ook hebben ze het erover dat de Live multiplayer met maximaal 32 spelers te doen is.

    Ik vond het spel op de Pod's nog niet zo heel mooi, maar dat komt omdat het een oudere build scheen te zijn waarbij AA etc. waarschijnlijk nog niet aanstond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina