Ik heb weer eens een probleem met mijn pc . Af en toe komt mijn pc opeens met een cpu error. Dan moet ik op F1 duwen om verder te gaan en dan start de pc weer opniew op. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft of weet of het echt aan mijn pcu ligt of software matig kan zijn. alvast heel erg bedankt greetz
Had laaste de zelfde probleem met mijn pc. De oorzaak bleek een lege BIOS batterij te zijn. Nieuwe batterij en het probleempje was verholpen.
zo dat is dan wel gefokt zeg! maarja, ik heb een ergere probleem, ik kwam gisteren avond (22:45) thuis van de PU GAMEPLAY '05 Ft. TMF GAME AWARDS en ik dacht, laat ik de foto's maar op mijn site zetten. Ik druk mijn pc aan, ineens zeg die dat die niet goed kan opstarten, dus vraagt of ik veilige modus wil, of gewoon normaal opstarten. Ik druk op normaal opstarten, zie die scherm van Windows XP, en dan hoort die naar die user scherm tegaan, zie ik een blauwe scherm met tekst voor 0,5 seconden ofzo en start die weer opnieuw op! Dat is een stuk of 10x gebeurt toen had ik het wel gehad met al mijn GVD enz. Ik de WIN. XP cd pakken, opnieuwe installeren enz. en toen... OEPS. ik moest formatteren om te installeren! dus al min huiswerk, games enz. WEG!!! dat was wel gef*kt..! nu doet die het weer een beetje, alleen staat er zo goed als niks op, de resolutie kon niet hoger als 800x600, dus meteen ff drivers gedownload voor me grafische kaart, kan nu gewoon weer 1024x768, alleen doet me geluid het niet, dus ga ik nu ff drivers voor me geluidskaart downloaden, en dan NORTON weer velivawee (ofzo)... en dan weer me usual programs zoals Adobe Photoshop ... Maarjah, wel al me Huiswerk weg, nu kijken of de docenten op me school wel geloven dat me hele pc is gercashed en dat ik moest formatteren om XP er weer op te krijgen... en het leuke, of eigenlijk lullige! is dat ik vandaag een hele back-up van me hardeschijf wou maken inclusief me huiswerk
dat is nogal wat Wij hebben ooit zoiets gehad alleen toen was het moederbord ook maar gelijk gecrashed Gelukkig valt het nu mee en is het goed te verhelpen (dat hoop ik teminste ) Het is altijd wat met pc's
nee, dat had ik 2 keer geprobeerd, maar precies hetzelfde, ook blauw beeld voor 0,5 seconde, en toen startte die gewoon weer opnieuw op
je hebt hd recovery proggies maar dat had je op een andere pc moeten uitzoeken. Nu zijn sommige dingen alweer overschreven denk ik...