Operation Flashpoint: Elite

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 14 sep 2005.

  1. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    laat maar had nog niet gelezen dat het al beantwoord was
     
  3. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat bij deze game ook om de gameplay...
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Bij welk spel niet?
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    bij elk spel haast, maar bij sommige spellen (ala Ninja Gaiden) is het helemaal fantastisch omdat het goede gameplay heeft maar ook geweldige graphics.
    dit is meer gericht op gameplay, die overigens ideaal is voor mensen die van realisme in shooters houden :)
     
  6. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar eens zeggen. OFPE is GEWELDIG!!!! Als GR(2) je nog te arcade is moet je absoluut OFP:E checken. Dit spel is absoluut niet voor doetjes. Het is eigenlijk geeneens een spel, het is een sim, een war sim. Daar moet je dus van houden. Maar als je daar voor gaat dan is de game absoluut geweldig.

    Je kan gewoon alles wat je maar bedenkt (binnen de beperkingen van de game/missie natuurlijk) ... ik zeg maar wat. Je start bv in een heli, wordt neergeschoten, springt eruit met parachute, landt, vecht je een weg naar een jeep, gaat daarmee terug naar je basis, pakt een tank gaat terug en neemt wraak ... of zoiets.

    Bedenk het en het kan. En dit dus ook lag free op live!

    Anyway, ik heb de oorlogsfotograaf uitgehangen en je kan het resultaat zien op http://www.dutchghosts.nl/ofpescreens.php

    Spreken deze shots je aan, beleef het dan zelf ook en koop OFP:E en ga op live (heb je geen live, de campaign is ook al fab)

    [​IMG]

    -- Max Qubit
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het ziet er niet echt mooi uit vind ik. Of het ligt aan de shot die jij nou net hebt gepost. Vind wel dat dit een echt vet spel is. Heb het ook op de pc gespeeld en wou het eigenlijk ook voor de xbox halen maar het is me te laat. Voor iedereen wel een aanrader. Je moet voor dit spel wel geduld hebben en niet meteen opgeven.
     
  8. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er ook niet om dat het mooi is (koop dan DoA voor de 360:)) maar dat we net een heli hebben neergehaald en trots zitten te poseren alvorens we weer verder moeten om een dorpje van vijanden te zuiveren.

    Gameplay over gfx, en ach, die gfx zijn helemaal niet zo slecht hoor. Het is een gegeven dat OFPE op de Xbox er veel beter uitziet dan OFP voor de PC.

    -- Max Qubit
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat snap ik. Maar ik denk dat het komt doordat ik nu betere graphics ben gewent en OPF 2 jaar terug had gespeeld toen het er voor die tijd mooi uit zag. Maar na 5 min spelen wen je eraan dus dat maakt niks.
     
  10. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, idd hoe langer je OFPE speelt hoe minder je de 'wat mindere' gfx opvallen. Dat is ook mijn ervaring.

    Alleen in die A10 Thunderbolt zie je bijna niets door de beperkte viewdistance.
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat spelen jullie nu het meest online?
    ik speel coop mission het meest, wil wel teamdeathmatch spelen maar het is niet echt druk op de servers en ik zie heel weinig dedicated servers. Hoelaat spelen jullie meestal?
     
  12. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik geen school heb zowat de hele dag door;), voeg me maar es toe ik host vaak team deathmatch...
     
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ok voeg me maar toe._0/
     
  14. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vanmiddag ook gekocht, maar jezus loopt dit spel op 20 fps ofzo?
     
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de hellfire raketten kan locken op een bmp met een apache??
     
  16. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar kan jij me vertellen hoe je om hoekjes heen kijkt?
     
  17. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eerst een beetje stroef lopen, maar het wordt steeds vetter. :9

    De missie dat je een port moet verdedigen tegen een invasie speelde ik net, na een paar minuten moet je retreaten maar ik denk ik probeer het gewoon rambo-style.
    Mijn kills:
    2x t72
    1x officer handgun
    1x officer
    4x spetsnaz
    1x machinegunner
    9x crew
    7x soldier
    :cool:
    oh ja wel gewoon veteran natuurlijk. :)
    Wilde nog een t72 opblazen maar toen was de missie opeens complete
     
  18. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Locken doe je door linker analogestick in te drukken...
    Fijn dat jullie de tijd ervoor hebben genomen en niet op eerste indrukken af zijn gegaan;) , je ziet dat het dat idd steeds vetter word.
     
  19. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, die lock wist ik nog niet.

    En idd zoals LP zegt. Deze game is zoooo megavet (onder dewat mindere gfx), zo ongelooflijk veel gameplay, echt bizar wat ze allemaal in deze game hebben weten te proppen. Vrijwel alles wat ik in andere 'shooters' miste zit hierin.

    Alleen die heerlijke Over the shoulder view van GR2, dat zou geweldig passen ipv de houterige 3rd van OFPE nu.

    -- Max Qubit
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het zonder Live de moeite waard? Zag dat je ook in vliegtuigen kon zitten, klinkt vet :D.
     

Deel Deze Pagina