[PC] [PC]Call of Duty 2

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 nov 2005.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week CoD2 gekocht, en vind hem net zoals deeltje 1 ijzersterk. Vette gameplay, betere graphics(ondanks directx9 mode zwaar is en ik directx7 prefereer). En Multiplayer is nog verslavender dan deeltje 1.

    Nadelen in mijn ogen:

    -Enemy's op de map weergegeven als ze schieten
    -Je kan zien of je iemand raakt door een kruisje bij je crosshair

    Verder vind ik t top en begin er aardig goed in te wordenO-)

    [​IMG]

    Mijn vraag: Wat vinden jullie van CoD2? En op welke settings draaien jullie hem? En je favo gun? enz....

    Ik draai hem op 1024*768, directx7 mode, wel alles op zn hoogst(textures e.d. en 75 HZ), en dan met 50+ fps.

    Favo guns: Garand, carbine, mosin nagant, Tokarov SV-10
    Favo map: Caen(france)
     
  2. mars15

    mars15 Guest

  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik vindt een wel goed maar de mp is veel anders dan bij cod uo, moet er wat aan wennen, ze hebben het wat moeilijker gemaakt.Maar het ziet er wel goed uit.Ik zie de vijjanden van afstanden soms slecht is dit normaal?Favo guns: kar, garand,kar98 sniper en springfield en die duitse wapen met 10 kogels is soms fijn.Favo map:iederval niet die mappen van de oude cod die zijn opgepoets.Ik draai een ook op de hoogste textuxers enz
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb multiplayer nog niet geprobeerd maar single player is iig wel tof, ook al zitten er nogal wat bugs in.
    Ik heb alles op z'n hoogst ingesteld en de FPS is stabiel (ik weet niet precies hoe hoog, maar zal wel 50 fps ofzo zijn).
     
  5. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Die crosshair kun je uitzetten in het options menu, dat geeft meteen weer meer realisme in deze game.
    Verder heb ik het meestal te druk om op die map te kijken dus jouw probleem heb ik niet. :+

    Deze game is erg verslavend.
    Ik heb deze dan ook hoog op mijn lijstje van Xbox 360 games staan.
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch de demo slimmerik|:-

    En als je het over graphics hebt en je hebt 'alles op zn hoogst' zeg dan even of je directx7 of directx9 draait en ook welke resolutie e.d. want dat scheelt nogal veel in performance
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  7. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    Mischien ook wel ff leuk op wat voor syteem je draaid erbij te te zetten?

    Ik draai cod2 op m`n laptop (acer5024wmli, turion ml34, 512, X700 128mb) voluit op 1280x800 in DX9

    Verder is het een prima spel, zelfde sfeer als deel een, veel betere graphics}:]
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubervette game, 1 groot nadeel vond ik wel dat de SP superkort is, ik had hem letterlijlk in een halve dag uitgespeeld ... MP is vet, ik draai hem op
    1280*1024 directX9, 60 hz, alles op maximaal
     
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    1280*800?|:-

    Ik draai hem op de pc @ mn sig btw
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik dezelfde instellingen als deze gast
    en me PC, don't ask
     
  11. Roel1234

    Roel1234 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor pc heb je}:]

    "Caj heeft een pretkop in het westen net zoals de foostende snor van anton"
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    alrighty

    4 gigahertz ding
    1 gigabyte mb ram werkgeheugen
    250 gigabyte harde schijf
    Gforce 7800GXT (met 258 mb ram werkgeheugen)
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    COD 2 is een stuk makkelijker in mijn mening dan COD of COD:UO
    ik speel nu bijna 1,5 jaar in een clan op cb zowel COD als COD:UO en heb gister voor het eerst online COD 2 gespeeld, en de indruk die het achterliet was meer dan positief, er zit veel meer sfeer in de levels. en de wapens zien er een stuk mooier uit. Om dan toch even een goed voordeel te noemen: er is nu een klok met sd voor de bom, stuk handiger. Nadeel is dat je weer van die bunnyhoppers hebt
     
  14. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel(de) COD 1 op een servers met mods zoals een tijd voor de bom en "popping grenades", erg handig.
    Maar ik vind het toch een beetje tegenvallen, MP nog niet gedaan, maar na 2 jaar had ik toch net iets meer verwacht. Het is zeker weer vet, en grafisch uiteraard beter, maar naast smokegrenades niet echt iets nieuws. Misschien omdat me verwachtingen na het sublieme eerste deel te hoog waren :)
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lelijk spel.
    Sorry, of ik heb teveel Day of Defeat: Source gespeeld, of dit spel ziet eruit als deel 1. Het is misschien hier en daar wat mooier, maar ik vind het nou niet echt veel bijzonders. Ik draai trouwens alles op maximaal, DX9.
    Mij kan et niet boeien iig.
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd geen FEAR, quake of far cry, maar het spel is zeker wel heel tof om te spelen en ook de graphics zijn gewoon goed en doen wat ze meoten doen... En heb je gezien heoveel mannetjes er tegelijk over het veld heen hupelen, ik snap hierdoor je kritiek niet:confused:
     
  17. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net ff op de x360 zitten spelen en dat ziet er wel vet uit vind ik.
    die ga ik ook zeker wel halen
     
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen teamplay, het is gewoon UT2004, alleen zonder ragdoll physics.
    Je mannetjes kan je geen command geven, ze zijn zo dom dat ze alleen maar in de weg lopen.
    Het ziet er allemaal nog te oud uit voor deze tijd.
    Ze hebben zelfs geen bloed :\
    En als ik poppen wil schieten doe ik dat wel in Ghost Recon 2, daar hebben ze tenminste wel goeide graphics, en leuke gameplay (en teamplay).
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten we wel naar hetzelfde spel te kijken?
    najah aan jou is het hele call of duty idee voorbij gegaan...
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb cod 2 bijna uitgespeeld, enigste kritiek wat ik kan bedenken is dat 't teveel op deel 1 lijkt want elke scene die ik in deel 1 tegenkwam, zie ik hier ook. Niet dat 't niet meer vet is, maar ik ken 't nu al. Dat je geen bloed ziet is jammer en dat er geen ragdoll physics zijn is wel storend vind ik.

    Mijn mening tot nu toe: de actie is groter, lijper, beter! Maar... 't is niet genoeg om me helemaal verslaafd te maken aan 't spel. Na een aantal missies had ik namelijk 't id dat de game eentonig werd, wat niet de bedoeling kan zijn. De game ziet er vet uit, maar wat ik nu eindelijk inzie, is dat je dat je als je door de graphics heen kunt kijken, de ware aard van 't spel ziet. Die is imo niet vernieuwend genoeg dus om je lang te kunnen blijven boeien, op enkele missies na. Lijp spel, k zal em uitspelen, maar ze moeten de gameplay veranderen om em nu nog beter te maken. Weg met dat scripted gebeuren.
     

Deel Deze Pagina