Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wilde eerst PGR3 bij de Xbox halen, maar ik denk dat ik die toch maar op een lager pitje zet.
    Hoe meer screens ik zie, hoe meer previews ik lees, hoe meer ik deze game wil hebben.

Was het maar 2 Dec...

2. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop kameo en pgr3!! eerste tijd zat!! _O_

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fufo weet jij toevallig welke games the colonel neemt bij zen 360?;)

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het steeds lastiger kiezen, zowieso PGR3. Maar daarnaast PDZ of Kameo. Kameo is echt zo'n game voor mij waarin ik lekker kan wegdromen (wat ik op school ook wel eens doe :p). Het enigste waar ik mijn twijfels over heb is de speelduur. Hoe lang kan je ermee bezig zijn?

Moet echt een keer die demo spelen in de winkel.

5. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rare zegt dat je er ongeveer 40 a 60 uur over doet om deze game uit te spelen.Dit is natuurlijk wel afhankelijk hoe je het speelt en of je alles gaat ontdekken.40 uur is goede speelduur voor zulke spellen.

6. Control J

Control J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IGN schijnt morgen de primeur te hebben met de review. Ben benieuwd!

7. monoe

monoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kameo ziet er zo goed uit :eek:
    ik kan niet wachten :p

8. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Wowsers :9
    Ben echt heel benieuwd...al heb ik meer met 'gamespot'...zijn iets kritischer dan IGN.

9. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW echt tof nu al de revieuw van Kameo ik schat rond de 9.3.Ik hoop zo dat dit spel zo hoog gaat scoren.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat zeker geen slecht cijfer voor de eerste spellen.Een 9 voor Gamplay en een 9 voor Graphics is al erg hoog en terecht.Ik had een hoger cijfer verwacht maar ik vind dit ook voldoende

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    If you made playing through Kameo your first order of business with your new Xbox 360, that would be a fine choice.

Gamespot.com

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Gamespot tot nu toe het meest positief is over deze game.Ik heb echt genoten van alles voor filmpjes en ik haal zeker deze game.Ik verwachte een hoger cijfer maar omdat dit de eerste generatie games is scoren ze meestal lager.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    1up schijnt onderdeel te zijn van Sony, in hoeverre dat meespeelt in de scores weet ik niet hoor. Maar het is wel opvallend dat ze alle 360 games (op PGR3 = 10) laag beoordelen.

8.7 is een goed cijfer voor de game. Zeker als hij komt van de 'beruchte' Greg Kasavin.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jepz vind ik ook, 8.7 is zeker GEEN SLECHT cijfer voor de eerste generatie games.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga de game zeker halen ... een game van 10 uur ... doe ik zeker 40 uur over .. zo goed ben ik namelijk niet :eek:

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Nee, niet SLECHT... maar van een game die al 20 jaar ofzo in ontwikkeling is (kleine overdrijving) had ik toch wel iets meer verwacht van de gameplay, en dan vooral de langdurigheid daarvan.
    Ik had na de previews voor de x360 in XBM toch wel weer enige verwachtingen gerkegen over deze games (eerdere previews voor de gewone xbox waren namelijk al een beetje gematigd in hun enthousiasme), maar helaas ...

Het zijn aardige scores en het zal dus best een aardige game zijn, maar voor mij in ieder geval voorlopig geen must-buy en zal hem ooit misschien eens oppikken in de budgetbakken ofzo...

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Had al een vermoeden dat hij een beetje kort was.. Als ik naar die gamercard kijk van die gozer uit america die al een xbox heeft zie ik iets van 3 of 4 tempels staan vergelijk met zelda ocarina of time en die heeft er iets van 8 of 9

20. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    vind het erg jammer te horen dat de gameplay als je een beetje doorspeeld 10 uur is van een spel dat zo lang in ontwikkeling is had ik toch zeker wel een langere gameplay verwacht.
    Net als Yi-Long zegt pak hem wel mee als ie in de bugetbak ligt ergens begin 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina