het is een soort revolt met allemaal kleine race autotjes en dan race je tussen de werkelijkheid door. dus schoenen spijkers en andere opstakels. ik was gistere in Dusseldorf en daar hadden ze hem al. als je even goed op het internet zoekt zal je vaste en zeker een winkel vinden waar ze hem al binnen hebben. mij lijkt het best geinig maar ik ga hem niet kopen, te duur namelijk.
yep, was op de playstation 1 wel leuk!!!!! Ben niet van plan hem te kopen maar ben wel benieuwd wat ze er op de XBOX van gemaakt hebben!!!
Dat spel is altijd al leuk geweest. Ik speelde het al op de SNES! Ik hoop dat die nieuwe ook gaaf is....
Op PSX was dit een erg cool spel om met zijn 4 vieren te spelen. Vandaar dat ik hem op de Xbox ook wel wil hebben.
Re: is Zucht geen echte gamer of iemand van jonge leeftijd. Micromachines was 1 v.d. meest verslavende en geinige "racegames". Vroeger dan .. voor het tijdperk van de Playstation enz. Maar de nieuwe versie ziet er wel strak uit
bij media markt amsterdam hebben we hem.... ben de prijs alleen vergeten.... ik ga hem heel misschien ook halen.... speelde de 1e 2 delen altijd op pc... illegale kopies op diskette... hahaha....
Zit die Mp mode dat je elkaar van het scherm af moet racen er ook weer in dat was namelijk Uber Cool altijd ff voor SexyLexy Je kunt echt met alle soorten voertuigen racen: Auto's, Helicopters, Speedbootjes, F1wagens, all terrain etc. echt grappig