PSP/XBOX360/ps3? welke kies je en waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DVL91, 13 sep 2005.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Xbox 360 komt direct na de launch. De spellen trekken mij. En natuurlijk Xbox Live. Nu ik het niet meer heb (xbox kappot), merk ik pas hoe vet Live is. Als ik nu op m'n Cube of PS2 speel, ben ik het zo zat.

PS3 komt er absoluut niet. Ik ben Sony gewoon zat. Ik heb een PS2, maar de enige spellen die ik heb zijn PES, DOA en GTA. Allemaal spellen die ook op de Xbox zijn verschenen.

Zolang Xbox alleen 'stoere' games blijft maken koop ik de Revo er misschien nog bij. Heb nu ook een Cube. Mario Kart, Zelda, SSBM zijn leuke games om te spelen. Ben alleen bang dat de spellen te simpel gaan worden (aangezien ze zich nu op een bredere/oudere doelgroep richten)

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 omdat ik em gewoon wil :p hebbehebbehebbe :+
    PS3 komt denk ik ook wel.. GT5, GTA, MGS, Soul Calibur.. Dat soort shit moet ik gewoon hebben _O_ Dan spaar ik maar wat langer als ie zo duur wordt.
    Revo weet ik nog niet.. Ik denk dat ik dan liever een Gamecube koop, omdat je dan niet met zo'n debiele controller hoeft te zwaaien, voor dezelfde spellen..
    PSP wil ik wel, maar heb het geld er niet voor over.. Dan liever een nieuwe TV voor de 360 ofzo :+

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat ik een ps3 ga halen omdat hij ten eerste gewoon veel te duur is en daarnaast trekken de games me ook niet wat de 360 juist wel doet de enige reden waarom ik hem wel zou willen zijn die eye toy spellen maar om het daar nou voor te doen....

4. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zeker voor de Xbox 360 en dan w8en en sparen tot de PSP eens in prijs verlaagt

5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Er komt een nieuwe pack uit van de PSP, standaard met een 1 GB mem stickie

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind om te beginnen dat Psp niet vergelijkbaar is met xbox 360, playstation 3 en revolutiion. :+

Verder xbox 360 t pre order kitje staat naast me:)*)
    Playstation 3 (heb ik niet zoveel mee... zijn nogal sloom vind ik en beloven veel maken niks waar. allemaal mijn mening trouwens)
    Revolution: goede naam voor goede console net als gamecube waarschijnlijk uitgebreide gamegenres maar btje noob op online modus. :9

Ik ga dus voor xbox 360:) was t maar zover zucht...

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kop op, nog 24 daagjes ;).

Ben het ook wel met je eens (owner bb). De PSP is al drie keer niets vind ik, althans, niets voor mij.
    Over de PS 3 is gewoon te weinig bekend om daar ook een goed oordeel over te geven.
    Verder heeft de Xbox 360 mij overtuigd. Zowel qua Graphics en het spelaanbod vind ik erg interesant.

Verder is Xbox Live een klasse apart.

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, de 360 natuurlijk, de tofste spellen, tofste graphix, en cool model en natuurlijk XboX Live. Man dat is gwoon mega relaxt. Ik ben sowieso niet zo'n grote fan van nintendo en playstation, dus ik weet gwoon dat de 360 goed voor me is*) .

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ff offtopic, maar das onzin natuurlijk. Nja het is jou mening oke.. maar het is niet zonde van je 250$ als je er graag een wilt:)

10. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat doe je liever... gamen en kijken naar een k*t klein schermpje of lekker op je tv met een controller in je hand... ja maar het is fijn voor onderweg... nou ik game niet als ik onderweg ben omdat ik dan kotsmisselijk ervan wordt... voor mij wordt het duidelijk een 360 want psp is klein en ps3 opzich wel leuk maar veel ste duur...

11. JeePee

JeePee Guest

Ow, hoe duur dan? :{

Ik koop een Xbox360 en een PS3.

De X360 omdat ik gister erg overtuigd was van deze console op de PUG. Heb erg veel zin om PGR3 te spelen, en krijg steeds meer intresse in andere games.
    De PlayStation 3 vanwege games als Gran Turismo 5, Formula One 2007, Killzone 2, en wie weet Socom 4. Ook omdat ik met de PS3 mijn PS2 spellen nog gewoon kan spelen, en omdat ik daar m'n Driving Force Pro op kan aansluiten.

12. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    de ps3 word volgens een sony vriend van, 400euro of hoger..

ik ga ckrs wel voor de 360_O_!!

13. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    duur!!!

waarschijnlijk wordt de ps3 nog veel en veel duurder door die blue ray ...
    ook de spellen waarschijnlijk... dus geefmij maar de 360 _0/

14. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem de Xbox 360 zeker en voor de rest geen een want ik heb aan dit ongeveer wel genoeg.
    Ik heb een N-Gage en die is handiger dan die hele PSP want met de N-Gage kan ik ook nog bellen !!

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect maar dit vind ik ook niet echt verglijkbaar. Een telefoon waarop je spelletjes kan spelen. Weliswaar met insteekbare spelletjes:p Maar dan tog.

PSP is tog iets anders. Komt ook nog bij dat de PSP ook in een nieuwe generatie terechtkomt. Hij neemt op tegen de Nintendo DS (en misschien zelfs tegen de micro). Maar de N-gage stamt af uit de vorige generatie. EN was tegen de Gameboy advance en sp.
    VOlgens mij is N-Gage totaal afgemaakt:)
    Maar je hebt VOLKOMEN gelijk. Met geen 1 van de genoemde handhelds kan je bellen:):)

16. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 natuurlijk de beste console die er is punt. PSP weg gegooid geld. revolution never is voor kits en is dus niks voor een 26 jarige man.

17. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    en de ps3??? waarschijnlijk wordt die veel beter... ook ik ga een 360 halen omdat ik de games gewoon veel beter vind maar de ps3 wordt waarschijnlijk wel wat beter.... maar goed dit is geen 360 vs ps3 dus ff on topic ik ga voor de 360

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik had heel ff flink zin om hier keihard tegenin te gaan:p
    Maar ik doe het tog niet.Die uitspraak van revolution is voor kids is tog wel zo`n btje het domste ( jah sorry verwoord het dan anders;) ) wat je kan zeggen over de Revolution. Je kijkt naar de Gamecube om te beginnen. Je hebt nog geen idee wat de Revolution gaat doen.

Even terug naar de gamecube:
    Als je wat verder kijkt dan de mario spellen. Kom je terrecht in gave shooters maar aller belangrijkst Thriller en Horror spellen. ---> en dan nog ook de beste van de beste. Resident evil 4...

Ik had nog halfjaar kunnen doorgaan maar dat is hopelijk niet nodig:). Jammer dat zoveel mensen niet iets verder kijken.

Dus plz verwoord het dan wat anders: Ik koop geen Revolutie omdat ik bang ben dat het teveel op de gamecube lijkt. En daar waren er heel veel uiteenlopende genres. Maar ik zoek tog iets waar de genres iets dichter op elkaar staan en er vb veel shooters zijn.

Natuurlijk respecteer ik je mening. Maar ik gaf alleen wat informatie om de andere kant te laten zien van de Gamecube (revolution nog te weinig info over)
    NEE ik ben geen fanboy van Nintento. Sterker nog ik had eerst een playstation 1 en koop nu een xbox 360_O_

Ik koop zelf de xbox 360 Vanweg:
    1) i love live
    2) Super spellen (nu al)
    :cool: Mooie looks
    4) Goede prijs voor hele goede console (in mijn ogen)
    5) Ga echt niet 1 jaar misschien 2 jaar w8ten op ps3 of revolution
    6) Veel shooters i love shooters
    7) Sorry ik post niet al me redenen dan word t te lang:p

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    PSP heb ik al, echt ontzettend geinig en de DS valt erbij in het niet.
    Nintendo koop ik voorlopig echt niet meer, vond zowel de DS als de Gamecube zwaar tegenvallen (vooral kutspellen en hadden niets wat ze speciaal maakte, niets extra's).
    De Xbox 360 komt er ook nog wel en 2 consoles doe ik niet meer, heb ik een tijdje gehad en ik heb dan liever 1 console met meer spellen.
    Bovendien is de Xbox me echt supergoed bevallen, heb er nou al 3 jaar plezier van en geniet er nog bijna elke dag van. :D
    Vind het daarom ook niet nodig om nu al een 360 te halen.
    En de PS3 heb ik dus niet nodig, vermaak me prima met de Xbox en te zijner tijd de 360. :)
    Het merkje maak me echt niets uit, heb werkelijk elk merk wel gehad (NES, SNES, Gamecube, Dreamcast, PSOne, Xbox) en heb me met bijna alle wel vermaakt, alleen de Gamecube heb ik bijna niet gebruikt, de rest heel intensief. :D

Laatst bewerkt: 14 nov 2005

Deel Deze Pagina