[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist Star Wars Episode 3 gezien.
    Wow, wat een gave film zeg! Veel vette actie! Verhaal werkt heel tof naar Star Wars 4 (A new hope) toe.
    Echt een briljante film, Star Wars waardig.

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    You're taking it too far man...
    Coole film, maar Star Wars (4,5 en 6 dan) waardig? Goed verhaal? hmm...Niet zo

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verhaal is niks mee hoor.
    Ik zeg ook niet dat ik het de beste Star Wars film vind (geen van de 3 nieuwe films kan tippen aan de 3 oude). De Phantom Menace was een aardige film, Attack of the Clones vond ik matig en Revenge of the Sith is gewoon goed. Hij is wat dat betreft meer Star Wars waardig dan de eerste 2 films.

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb net ook saw 2 gezien. echt bruut is hij. niet echt heel eng maar je blijft er wel ff overnadenken omdat het soms echt bizar is.(gelukkig wel beter geacteerd dan de 1e)

en net ook dark water gezien ook wel geinig opzich.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie hem allemaal gezien dan? Hij is nog helemaal niet in de bios enzo toch of wel?

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat denk je nou zelf? :+

Guess Who
    Grappige film, alleen ik weet niet maar irriteer me een beetje aan die Ashton Kutcher, maarja als je daar doorheen kijkt (jaja das best moeilijk) is hij best grappig. Cijfer: 7

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    heb zaterdag The Legend of Zorro gezien:

Zeker een leuke film, beter dan verwacht!
    Er zaten wel zeker een paar stukjes in die wel erg onwaarschijnlijk zijn, maar dat hou je toch bij dat soort films. Er zaten ook erg veel stukjes in die wel erg cool waren, vooral met "little zorro" :)

Aanrader dus, zeker voor iedereen die vroeger de tv-serie van zorro volgden !

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Madagascar.

Leuke film, lekkere animatie. Goed om kunnen lachen. :cool:

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^madagascar is idd leuke film:)

Sin City vandaag voor de zoveelste keer zien:cool: Die film blijft gewoon bruut.

10. Cesar Vialpando

Cesar Vialpando Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is saw 2 al uit dan ? :eek:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ^omg.. mensen zijn echt blond.. 8)

Madagascar is zeker bruut! _O_
    Just wave and Smile boys :cool:

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Transporter 2 nog gezien tijdje terug. Wel leuke film, maar vond het eerste deel beter.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, laatst weer man on fire gekeken, blijft tog een enorm goede film vind ik. Transporter 2 vond ik ook wel lachen maar was niks speciaals. Saw 2, 1 woord geniaal echt joh! hoe sommige mensen aan hun eindes komen :eek: en dan het einde!!!!! 8)

en over star wars, de eerste drie delen (4, 5 en 6) waren goed omdat ze iets nieuws introduceerde in die tijd! de vervolgen waren slap omdat het niks nieuws was, en ik weet dat veel star wars liefhebbers mij nu gaan linchen maar ik vond episode 1 toch wel de beste (ik ben niet van de tijd van 4, 5, en 6, ik vond het vroeger wel geweldig maar 1 vond ik tog weer leuker :p )

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Gister electra gezien, had al verhalen gehoord dat het een ruk film was.. idd tis een ruk film. Zelfs de hoofdrolspeelster vond het een kut film achteraf, zegt ook wel genoeg:D

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mijn meest recente film was Four Brothers. Niet onaardig. Film pretendeert niks en dat staat me wel aan. Gewoon dom wegkijken dus.

Flightplan staat nu op het lijstje. En Crash ook. Alleen draait die bijna nergens.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik zou Flightplan skippen en daarvoor in de plaats Crash twee keer kijken, Crash was behoorlijk indrukwekkend :)

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Flightplan wil ik toch met eigen ogen zien. Crash lijkt me indrukwekkend en ik voel alweer een dvd koop aankomen als ik de reviews zo lees. Volgens mij komt ie nog dit jaar in de winkels te liggen.

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Charlie and the Chocolate Factory:
    Een film die ik eerder al in de bioscoop heb gezien, maar, wat er intussen veranderd is, is dat ik nu ook Willy Wonka and the Chocolate Factory heb gekeken. Veranderd dit mijn visie op Charlie? Ja.

Tweede visie: Ik heb veel dingen gemist in "Charlie..", dat ik in "Willy Wonka.." wel zag. Gene Wilder was een uitmuntende Willy Wonka. Johnny Depp niet. Ik mag dan een fan zijn van Johnny Depp, en conservatief, meestal de eerste versie het beste vinden, toch vond ik Gene Wilder beter. Vroeger was ik een enorme fan van het boek, en Tim Burton's Willy Wonka voldoet niet aan mijn Willy Wonka. Toch blijft Johnny Depp een geweldige acteur, en zijn geweldigheid is vrijwel goed genoeg om de slechte kanten te laten wegvallen. Alhoewel ik soms toch Gene Wilder's quotes, uitdrukking of uiterlijk wat miste, had Johnny Depp zijn eigen unieke quotes en uitdrukkingen.

De oude versie miste 1 ding, dat de nieuwe wel heeft. Geld. Al moet ik toegeven dat er soms wat overdreven gebruik word gemaakt van Special Effects en rare dingen (meer als noodzakelijk was, misschien te futuristisch).
    Toch ziet de hele wereld er beter uit, en Tim Burton maakt een sfeer waar als geen ander. kortom, beiden hebben hun goede kanten. Waar Gene Wilder beter is, en de Tim Burton's film wat meer door Hollywood word overgenomen, blijft het een geweldige film, die me meesleurde en m'n hart sneller deed slaan bij sommige scenes.

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Drie keer naar de bios geweest deze week :) Gaat wel beter met het aanbod de laatste tijd.

History of violence :mad:

Een veel te langdradige film. Ik had het gevoel dat de film twee uur duurde terwijl het binnen 90 minuten afgelopen was. Met zo een titel weet je natuurlijk, dat de hoofdrolspeler een history of violence heeft, maar toch proberen ze de helft van de film de kijker zo genaamd in het ongewis te laten :{
    De film is gebasseerd op een strip en misschien verklaart dat waarom er zo weinig gebeurt en dat alle scenes zo uitgerekt voelen.

Corpse Bride *)

Tim Burton is niet in staat om crap te produceren, tenzij de studio hem het werken onmogelijk maakt. Kijk maar naar Planet of the Apes :{
    Heerlijke humor, prachtige artwork en niet te vergeten Johnny Depp, ook al is het alleen zijn stem. Het is altijd genieten met hem.

Serenity *)

Beste van de drie. Deze film heeft gewoon alles in zich. Een sterk verhaal, originele personages, humor, actie, drama en dit alles in een achtbaanrit van twee uur. Zeker een van de beste films van het jaar.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waar heb je Serenity gezien? Ik keek nu ff op IMDB en het lijkt me idd een goede film. Zoals gewoonlijk kan ik er natuurlijk weer niets over vinden bij de plaatselijke bioscopen, dus dan zal ik naar A'dam moeten denk ik :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina