1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gegevensfout cyclische redundantiecontrole

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ryan23, 15 nov 2005.

  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo,

    Ik kan Norton 2005 niet meer installeren, hij geeft een foutmelding aan bij het installeren van de asRes.dll voor Antispam tijdens de installatie, dus moet ik de installatie afbreken.

    Als ik naar C:, Program Files, Common Files, Symantec Shared, AntiSpam. ga
    dan zie ik die asRes.dll er bij staan, ik wil die verwijderen zodat de installatie goed lukt, krijg ik deze foutmelding: ''gegevensfout cyclische redundantiecontrole''

    wie weet wat dit betekent, en wat ik nu moet doen..?

    mvg, Ryan..
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die fout begon te krijgen was mijn harde schijf binnen no time onbruikbaar... Het betekent dat het bestand beschadigt is, probeer hem eens te verwijderen via prompt ;)
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    en hoe moet ik dat dan doen:confused: ben niet goed met prompt
     
  4. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ook betekenen dat het bestand in gebruik is. Inloggen in safe mode in Windows (F8 bij het opstarten) en nog een keer proberen te verwijderen. Als dit niet lukt dan zijn er ook weer tools om dit tijdens het rebooten voor je te doen (Diskkeeper heeftb dacht ik zo'n optie) maar proeer eerst maar even op de andere manier.
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik weet niet hoe ik zo iets in prompt moet verwijderen...

    en als ik nu opstart krijg ik deze foutmelding...
    [​IMG]
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die fout melding gehad toen ik GTA:confused:an probeerde te installen, maar weet niet hoe het komt

    en dat ccApp die moet me laptop vaak nog afsluiten en dan krijg ik daar zo'n nu be-eindigen schermpje van, als ik mijn laptop wil uitzetten. maar ik snap hier ook niks van :confused:
     
  7. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg zo'n cycliyblabla toen ik een keer een kras op een cd had en ik hem naar me pc wilde verplaatsen:)
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die cd/dvd die ik gebruikte toen was ook best wel bekrast..
     
  9. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ''gegevensfout cyclische redundantiecontrole''


    GALGJE :D

    sorry.

    en in dat veilige modus gedoe?
     
  10. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanuit een prompt onder Windows iets weggooien lukt meestal niet als het ook niet met de verkenner kan. Wel vanuit een prompt bij zgn. dostools maar dat is ens tuk gecompliceerder. Probeer nu eerst maar eens vanuit veilige modus het bestand te verwijderen en dan de applicatie opnieuw te installeren. Als het goed ben je dan van beide meldingen af.
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal betekend die cyclische redundantiecontrole dat er iets mis is met de CD/DVD (krasjes etc) maar gezien het hier om een bestand gaat, wat op de harde schijf staat, weet ik niet wat er mis is.
    Er is een kans dat je harde schijf beschadigd is geraakt... alhoewel me dat heel erg onwaarschijnlijk lijkt...
     

Deel Deze Pagina