Slechte beoordelingen games

Discussie in 'Algemeen' gestart door hambox, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hambox

hambox Hamox

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN staan inmiddels een aantal reviews van Xbox360 games. _O_
    So far so good.. alleen zijn de beoordelingen niet denderend :mad: Over de gehele linie middelmatige cijfers, er werd (ook door mij) veel meer van verwacht.

Tot nu toe:
    PGR3: 8.8
    Kameo: 8.4
    Tony Hawk Wasteland: 8.3
    NHL 2k6: 7.1
    NBA 2k6: 7.8
    Madden NFL: 8.0
    Gun: 7.9

De enige die eruit springt is PGR3, wat ook wel viel te verwachten. Ze geven wel voor een topgame een laag cijfer als je dat vergelijkt met de beoordelingen van de launchgames voor xbox. Dat zal dan wel bewust zijn..

Wat vinden jullie hiervan? Teveel gehyped?? Dan maar wachten op de 2e generatie Xbox360 games??

Voor mij een aanleiding om nog even te wachten met het kopen van een 360..

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik zie 8+jes te staan ... dat vind ik niet slecht :eek:

IGN is meestal heel erg kritisch

Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  3. hambox

hambox Hamox

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt is dat ik (en de amerikanen met Madden NFL NHL..) meer had verwacht. Halo was een revolutie tov de consoles daarvoor.. Dat zie ik (nog) niet terug.. misschien als er meer reviews/games bij komen..

Ben het met je eens dat een 8 ook niet slecht is.. (op school vruger nooit gehad :) ) maar toch bekruipt me het gevoel dat het voor veel mensen die al een xbox hebben een tegenvaller wordt, de eerste linie games dan

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Madden is niet revolutionair ... tevens cross platform ontwikkeld ... en sport games worden vaak lager beoordeeld, omdat deze niet breed genoeg zijn ... en Madden heeft toch een 8 gekregen ...

de vorige Madden's hebben op de xbox dit gescored

Madden NFL 06 Sports 8.8 8/05/2005
    Madden NFL 2002 Sports 8.6 11/08/2001
    Madden NFL 2003 Sports 8.8 8/08/2002
    Madden NFL 2004 Sports 9.4 8/11/2003

Maar dat kwam ook door dat deze het beste uit de xbox er uit halen.

De xbox 360 versie heeft als kritiek en terecht (niet vernieuwend ... alleen grafisch op gepoetst.... en de xbox versie gameplay is het zelfde)

5. hambox

hambox Hamox

Leuk Bevonden:
    0
    OK.. is een punt. Misschien zijn de verwachtingen te hoog.. alleen maar 9ens en 10en kan natuurlijk ook niet omdat inderdaad de 2e generatie games beter zullen zijn.. maar PGR3 8.8 terwijl dit echt DE launchtitel moet zijn die laat zien waar de 360 toe in staat is..

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het blijft ign .. ik heb ook al 10'en gezien ..1 review maakt nog geen zomer ... je kan beter www.gamerankings.com in de gaten houden :)

7. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Cijfers zijn wat mij betreft niet echt matig hoor... Okee, er zitten er een paar bij die de acht (net) niet halen... Maar ik vermoed dat IGN een beetje voorzichtig is wat het uitgeven van torenhoge scores betreft... Want dit is de eerste generatie games op de Xbox 360 en er komt nog heel wat moois... En 10 blijft 10 en hoger kunnen ze niet gaan, dus houden ze een marge aan voor de absolute topgames, die er het mooiste uitzien en het beste spelen... PGR3 krijgt een 8,8 zeg je, dat is dan ook een van de beste, zo niet HET beste spel wat je zo meteen op de Xbox 360 kunt kopen... Kameo haalt ook een 8,4 wat ik een prima score vindt... Aan de andere kant is het nog belangrijker wat JIJ van de games vindt... Xbox 360 Marketplace zal straks vol demo's staan, zodat je een bepaald spel desnoods eerst eens kunt uitproberen... Dat was voorheen ook al zo, maar dan moest je ergens een demo vandaan zien te halen via gamemagazines e.d. In principe hoeft dat niet meer als je dat thuis via Xbox Live lekker kunt uitvogelen... Maar nogmaals: de eerste generatie games zal over het algemeen wat lager scoren dan games die op latere datum volgen... Hoewel Call of Duty en GUN via Gamerankings inderdaad behoorlijk scoren... Maar reviews zijn wat mij betreft niet meer dan aanwijzingen, een vinger die naar de maan wijst zoals de Zenmeesters dat zeggen... De plattegrond is niet het gebied waarnaar het verwijst... Kijk liever zelf en zie de plattegrond (review) meer als een indicatie... Je moet uiteindelijk zelf uitmaken of je een spel leuk vindt, althans, dat is mijn mening... Want het gezegde luidt niet voor niets: "waar de één op schijt, is waar de ander in bijt"...

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    He Hellspawn wat moet de beste en grootste reviewer van P2G hier nou*) , of ben jij die Hellspawn van PG2 niet. *) *) *)

9. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd altijd de reviews van gamespot aan. Zij zijn kritisch en serieus.
    IGN is gesponserde shit imho.....net als de gamepro van de VS :)
    Check idd gamerankings voor meer vergelijk....

Houd er ook rekening mee dat er vaak geen referentiekader is voor 360 games, ze zijn nergens mee te vergelijken. Ik denk dat ze het al vrij laag aanhouden, want als over een week een game met nog betere graphics verschijnt en ze geven nu een 10.........kunnen ze moeilijk naar een 11 of zo :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wil je dan dat er allemaal 9+ staat? Dat betekend dat ze bijna perect zijn wat onmogelijk is. Vind cijfers boven de 8 al maximaal, maar jou idee komt doordat je bladen zoals de PU leest die graag met 9+ cijfers gooien. Helaas denken die gasten nog steeds dat ze magnetrons aanprijzen en geen games ><

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    liever wat mindere cijfers en hier en daar een uitschieter naar een 9 !
    Word het uitkiezen van spellen wat makelijker :)

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vertrouw gamespot meer en daar zijn deze cijfers:

call of duty: 8.8
    kameo: 8.7
    NBA 2K6: 8.3

ook leuke video reviews! maar ik wacht op de review van pdz als die goed is koop ik die en anders koop ik call of duty.

13. hambox

hambox Hamox

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok.. jullie hebben gelijk.. het kunnen niet allemaal 9ens zijn en IGN zal wel voorzichtig zijn en beoordelen zonder referentiekader en nog niet precies weten wat max is voor het systeem..

.. maar denken jullie dat bijv. PGR2/Forza op Xbox en PGR3 op Xbox360 een grote verbetering is qua grafix en gameplay.. kortom is het de moeite daarvoor 500,- euro (systeem+spel) uit te geven??

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet nooit voor 1 spel een nieuwe console halen.....
    Het is gewoon een nieuwe generatie, koop de xbox 360 als je uitkijkt naar games die erop uitkomen. Dan kan je er de komende jaren van genieten.

Als er maar 1 leuke titel bij zit dan is het zonde van je 500,- euro

kijk naar de toekomst is mijn tip!:)

15. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, WANT DE NABIJE TOEKOMST BRENGT MORROWIND OBLIVION!!
    ;)

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist :D dat word ook weer genieten!

t is btw Elder scrolls: Oblivion ;)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey Hambox, ik weet dat je eerder gepost hebt. Maar ik ga deze thread toch sluiten en je verzoeken om in dit topic verder te gaan. Daar staan nml. álle reviews tot nu toe en niet enkel die van IGN. Dat topic is wat breder en biedt ruimte tot een wat grotere discussie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina