De play en charge kit is nog niet perse nodig voor mij ik heb nog 4 2300mAh batterijen liggen. Ik denk dat ik er eerder een 2e bedrade controller bij koop.
op 2 dec haal ik: xbox360 1 draadloze controller Perfect Dark Zero limited edition Kameo elements of power advanced scartcabel alles bij elkaar zo'n €625
Mijn lijst is veranderd, helaas.. Moet nog een VGA kabel kopen om HD op m'n scherm te toveren. Dus dat is een game minder.. Xbox 360 premium Kameo (Of heel misschien Perfect Dark Zero, zit nog te twijfelen) MS VGA Cable DVI-I => VGA blokje En tot slot 2 female plugjes rood/wit..
/\ Dus je kan niet gewoon de Oude Advanced Scart Kabel van de Xbox, op je Xbox 360 aansluiten?! Damn, dus je moet wachten tot de Xbox 360 versie van deze kabel op 20 December uit komt? Wel minder....
Kan ik Nou wel of niet gamen op me normale TV? zonder die advanced scart cable ?? ik wou die er namelijk gelijk bijkopen
@thedonstil tuurlijk wel maar dat houdt wel in dat de beeldkwaliteit wel een klasse minder is in scherpte/helderheid
Aan de HD kabel zitten ook een gele, rode en witte tulp-stekker. Deze kun je of direct of via een scart-adapter op een "normale" TV aansluiten. De gele stekker is voor het (composiet) video-signaal. De rode en witte zijn voor de audio-signalen. Het composiet video-signaal is overigens kwalitatief wel de minste. S-Video of RGB geven een duidelijk betere beeldkwaliteit.
Je kunt misschien deze ook gebruiken: http://www.gamestar.nl/product_info.php?products_id=504 Misschien is deze wel op 2 dec,. leverbaar. Je kunt altijd even informeren bij www.gamestar.nl
Nou dan gebruik ik wel ff de 3kleuren stekker tot de Xbox cabel uit komt heb nu me normale XboX ook gewoon met de 3kleuren stekkertjes op me tv (via scart blok) bestel er wel alvast 1tje nooit weg
De "Luxe" Xbox a 399 Euro(40 Euroreeds betaalt) Project Gotham Racing 3 (60-70 Euro) Als de wireless controller erg snel op is zon speciaal kitje (dat is toch rond de 30 euro?) Xbox live zet ik over... nog 4 maanden dus Dus ik hoop onder de 500 Euro totaal te blijven
Ik heb al besteld: Xbox premium 399,- Fifa rtwc 56,99 Live 12 maanden: 51,99 (mooie prijsjes bij zuiderpark) Dan ga ik niet te lang na de release Kameo nog halen, de advanced scart kabel en misschien CoD 2. En dan is het weer bijna kerst
Ik heb ook mijn definitieve lijstje: Xbox 360 3 wireless controllers 3 play and charge kits 1 rechargeable battery pack Call of Duty 2 Perfect Dark Zero Fifa 2006 RtWC Op 20 december de advanced scart cable. Misschien dat jullie het onzin vinden om 3 play en charge kits te kopen, maar er zitten 3 USB poorten op dat ding en bovendien is zo kit maar 5 euro duurder dan een battery pack, dus daar laat ik het niet voor liggen.
Ik heb de knoop doorgehakt, en koop dus een premium ding + PD0. Project Gotham 3 speel ik wel demo van.