1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BF2 modern combat live experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goof R Dam, 16 nov 2005.

  1. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben jullie zoal beleefd in dit waanzinnige spel??
    Zelf vind ik de actie echt waanzinnig, de gameplay is ook erg goed. Durf zelfs te concluderen dat dit het spel is waar iedereen op heeft zitten te wachten. Ook al is de 360 in aantocht, blijft BF2 toch zeker de moeite waard. Ben zelf nog geen minpunten tegen gekomen.
    Alleen dat sommige te druk bezig zijn met medailles tehalen dan het spel te winnen. Maar ja iedereen wil natuurlijk generaal zijn.O-)
    Zelf vind ik stats gebeuren (wat nog niet helemaal optimaal is ) goed bedacht met de medals and ribbons die je kan verdienen. Het is ook wel gaaf om de ranks van je teamgenoten te zien als je aan het spelen bent.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    mm ok hij is al uit dus ga hem morgen kopen denk ik
     
  3. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt zekerz de moeite waard !!!! Eindelijk weer vette actie met voetuigen enzo. Geen voorgeprogrammeerde routes zoals in black hawk down. Maar alles zelf te besturen ,etc etc. Single player is ook aardig by the way..
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    heb je last van lag ?
     
  5. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb nog geen lag mee gemaakt. Heb ook nog niet mee gemaakt dat de framerate in elkaar zakt.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Klinkt goed denk nog deze en need for speed halen en dan niks meer kopen kom ik de kerst wel door
     
  7. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat need for speed onder het stof komt te liggen... De actie is waanzinnig , en racen kan je ook met de voertuigen :+ . Online ruled die gewoon zwaar. Online zijn er maar twee spel opties , conquest en capture the flag. Dus geen deathmatch etc, etc. Maps zijn ook echt mooi en groot!!
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de singleplayer al een stukje gespeeld, maar ik vond dat eigenlijk helemaal niet lijken op battlefield van de pc. Je springt steeds van het ene mannetje naar het ander, kvond het nogal arcade aanvoelen. Maarjah ik heb het ook maar 3 min gespeeld.
     
  9. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso koop ik alleen spellen voor XboxLive. In de oorspronkelijke versie zou ook geen single player modus zitten. Daarom is het spel ook pas zo laat op de markt gekomen...
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop het nog heel misschien, maar dan ook alleen voor het ive gedeelte, off-line boeit me zowiezo nooit echt zo maar bij dit spel denk ik zeker niet.
     
  11. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 wel op de 360 versie
     
  12. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet spel dit, ik heb hem vanmiddag even gespeeld! Bridge to far even doorgelopen. wat een level. :p je kunt mooi op die 2 grote gebouwen snipen. morgen maar even de rest bekijken. Zijn er nog mensen die een clan gaan beginnen? ik wil wel meedoen. (als er een clan thread is voor BF2 hoor ik het graag want dan vraag ik het daar wel)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    lijkt mij ook tof morgen middag bf kopen
     
  14. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem ook voor de 360 haal, mits de reviews goed zijn.
     
  15. HuntingDennis

    HuntingDennis Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Bridge is gefaked van de versie van AA (America's Army). Dat is een gratis spel en daar is Bridge een van de populairste mapppen. Het is HELEMAAL hetzelfde level!!!
    Er staan ook auto's op de brug, het sneeuwt er ook,etc, ook 2 snipertowers trouwens.
    BF2 gaat hier lopen met het concept van AA
    Smerig...
     
  16. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een paar tips om die medailles tehalen?? heb er nu 2 maar die andere zijn toch nog best wel lastig...

    De 5 kills without dying medal, is goed te doen, neem een sniper ga bijv op level bridge to far boven op een dak liggen met het zicht op flag 3 en knal maar een eind weg. Zo kun je ook gelijk die medal halen voor expert shooting, 4 kills met 1 clip met de sniper.

    Iemand nog andere suggesties voor bijv die expert demolition en healing medal??
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    `wow wat een gaaf spel zeg... geen pop ups ofzo loopt lekker vloeiend... laten we snel beginnen met een clan
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem op de Demo en ik denk dat ik hem voor de xbox360 haal. Wisten jullie dat er al een soort Koude oorlog tussen China en de VS gaande is, echt creepy. Was op Netwerk op nederland 1. See ya leter ellegeter
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Ben me 1e rang nu omhoog gegaan
     
  20. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mars Nl , ik heb een goeie clan naam: Broodje Kaas :9
     

Deel Deze Pagina