1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reclame in games: wat vind jij ervan?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door johnny2x4, 8 nov 2005.

  1. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    ook ingevuld. leuke enquete hoorO-)
     
  2. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    2.34 vindt het wel een oplossing om games goedkoper op de markt te kunnen brengen tijdens het laden is het helemaal niet storend en zoals bij burnout of gta op billboards enzo is ook njet storend voor de games
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind een game zelfs leuker / realistischer als er wat reclame inzit, zoals borden die langs de weg hangen op spotjes die je op tv`s ziet spelen. Kvind het gewoon leuke details, overal mee akkoord dus
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Jups, zoals bij Splinter Cell CT, zaten verschillende stukjes waar echt duidelijke merken naar voren kwamen.
    Vond ik wel gaaf, en niet echt een probleem.
    ALs de prijzen van games daardoor ook nog wel oké blijven, mag het van mij.

    Vul gelijk even je de enquete in.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gedaan 2 min 50
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je ook nog een aantal meningen halen uit een oud onderwerp wat ook op dit forum staat..
    mijn internet is op het moment tergend langzaam, dus het zoeken lukt zelf eventjes niet, maar met de zoekfunctie moet het vast lukken :)
    succes!
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuke enquete :) Heb hem ook even ingevuld.
     
  8. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook gedaan. tijd: 3.25
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Done :cool:

    Leuke vragen over reclame in games :9
     
  10. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het realistische blijft en niet stoort heb ik er eigenlijk totaal geen prolbeem mee!! :cool:


    (4 min ) _0/
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    maarre johnny2x4, laat je het ons weten als je de resultaten hebt? Ben wel erg benieuwd
     
  12. johnny2x4

    johnny2x4 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel heel heel hartelijk bedankt voor al jullie waardevolle reacties ! _O_ _O_ _O_
    We laten de enquête nog ongeveer een week draaien en beginnen dan met het analyseren van de resultaten. Bij de eerste vluchtige blik op de binnengekomen antwoorden hebben we al interessante vindingen gedaan.

    Hopelijk hebben we ons verslag over een week of drie klaar. De planning is dat hij met sinterklaasavond in de pakjeszak kan.

    Tegen die tijd zal ik de conclusies bekend maken en ook ons verslag op internet zetten. Zodat jullie kennis kunnen verschaven over hoe mensen denken over reclame. Of gewoon jatten en inleveren voor een vak op school :p
     
  13. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ *) O-) :cool: ingevuld:cool: O-) *) \o/
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    W00h00 precies 2 min.
    Die in SC zijn me niet eens opgevallen, zie ze alleen wel eens in racespellen (volgens mij PGR en GTA). Vind het nooit storend, alleen die tijdens het laden heb ik liever niet omdat ik dan word gedwongen ernaar te kijken en als het ingame is, rijdt je door of kijk je een andere kant op als et je niet aanstaat.
    Die met laden heb ik nooit gezien trouwens (afgezien van de nepreclames zoals in Futurama en Oddworld die subliem zijn :D).
    Succes ermee!
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ingevuld! :d
    had hem in 4 min en 8 sec ofzo gedaan...:p
    ik stoor me er zelf helemaal nie aan..soms vind ik het wel lache.
     
  16. johnny2x4

    johnny2x4 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft wat langer geduurd dan gepland maar we laten eindelijk weer wat van ons horen. Dus zoals beloofd presenteren wij hier voor de liefhebbers een samenvatting van de conclusies van ons gehouden onderzoek.

    Deze zijn als volgt:

    Er hadden 1279 mensen de enquete ingevuld, waarvan er 1116 bruikbaar waren.

    Er is een draagvlak voor reclame, meer dan 60% accepteerde alle vormen van reclame, billboards en posters ondervinden de minste weerstand.

    Komt er geluid bij kijken dan stort de acceptatie in :), bijna 73% is dan tegen reclame.

    Een groot gedeelte (59% - 76%) verandert van mening als er een prijsdaling bij komt kijken. Deze prijsdaling moet dan wel minimaal 20% zijn.


    Hierboven is het verslag zeer kort samengevat. Voor de mensen die meer details willen hebben over dit geheel, die kunnen dan het verslag downloaden door op de meegeleverde link te klikken .


    Het verslag http://koos.dagdief.nl/enquete/Onderzoek_Reclame_in_games.pdf



    Nou ik hoop iedereen hiermee van dienst geweest te zijn. Het was een enorm succes en we willen jullie nogmaals bedanken voor alle hulp! :)


    Gegroet mensen._0/
     
  17. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    wat gaan jullie met deze informatie doen?
     
  18. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even checken op foutjes, perhaps?

    /edit:
    etc..
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005

Deel Deze Pagina