WERELDPRIMEUR: Bekijk de eerste Europese Xbox 360 launch ad

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door KevskiVD, 17 nov 2005.

1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    thnx!!
    btw je avatar...is die datum wel goed? ;) 2-11 is al geweest he

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Reclame:
    Kerel met zwart haar (laten we details trouwens maar weg laten:p).
    Kerel, vind een zwaard in de straat gestoken.
    Hij pakt hem op, en hoord wat geschreeuw. Loop een hoek om, en ziet daar een soort middeleeuws gevecht.
    Allerlei kerels met harnassen en wapens zoals zwaarden, speren en uiteraard de pijl en boog.
    Want, iedereen ziet hem opeens, en ze schieten met z'n allen tegelijk allerei pijlen op hem af.
    Gelukkig, voor hem, kan hij zich verstoppen achter een stuk hout ofzo :p.
    Oftewel, hij overleeft het.

Daarna loopt hij weer stukje terug of verder, en ziet een of ander GROOT beest.
    Hij gaat geloof ik op zijn nagel staan ofzo.
    DUs dat beest van hem op, en begint KEI hard te schreeuwen.
    DIe kerel, is zo gek, dat hij kei hard begint terug te schreeuwen :cool:.

Dat beest kijkt hem dan echt zo aan van, "Euhm, Oké :{ " .

En dan krijg je, "JUMP IN, Xbox 360".

Oftewel, de reclame is vooral bedoeld om mensen nieuwschierig te maken lijkt mij.

Ik hoop idd wel, (wat dus ook wel gaat gebeuren), dat er straks ook reclames van GAMES gaan komen.

Edit:/
    Ah neej :p......

Ruttyx had hem al gepost.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja precies als je reclames laat zien met mooi beeldmateriaal van de games dan haal je mensen over als ze de graph's van de xbox 360 zien :)

4. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    neej dat monster ofzow loopt ijs te vreten van zo'n omgevalleen ijscowagen ofzow en die jongen gaat op zo'n ijshoorntje staan en daarom pakt dat monster hem.....

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk niet dat er opeens veel X360's over de toonbank gaan als mensen wat filmpjes te zien krijgen van games. Daarvoor heb je de losse reclames van games. De bedoeling van deze reclames zijn om mensen geïnterresseerd te krijgen en te hypen. Als een oma/vader/anti gamer een stel graphics ziet denkt diegene echt niet van wooo vet mooi die ga ik halen.

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebrul van die gozer op het eind is wel grappig :)

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha

Ik ben té dom :p

/thnx iig, heb hem veranderd

Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  8. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat reclame spotje zit marketing technisch blijkbaar zo goed in elkaar dat niemand het snapt,

ik bedoel ik heb een marketing opleiding gedaan, maar ik snap niet wat het verband is met de xbox 360

9. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze ermee willen bedoelen dat je met de Xbox 360 in allerlei nieuwe 'werelden' terecht kan komen waar je van te voren nooit aan had gedacht.. Ofzoiets 8)

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel tof gemaakt maar ze moeten de Games laten zien!!!De xbox360 verkoopt toch wel zoals MS al zei.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk jij dat mensen opeens massaal een 360 gaan kopen als ze een stel beelden van spelletjes zien? Niet echt. Het doel is dat mensen geïnterresseerd raken en zelf op onderzoek uit gaan wat de Xbox 360 precies allemaal te bieden heeft. Mijn pa vind de 360 bijv. echt tof vanwege de media mogelijkheden etc. maar als hij dan een reclame van een stel huppelende paarden dan gaat hij niet naar de winkel rennen om er één te halen :)

Deel Deze Pagina