Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Ziet er zeker bagger slecht uit op normale TV. Ik had het verschil een stuk minder verwacht.
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al is met de 360 hebt gespeeld met HDTV...dan is dit verschil ASO groot. Totaal niet mooi, lijkt wel de gewone Xbox.
    Je wordt bijna gedwongen een HDTV te gaan kopen. Was het toch van plan :)
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja... Ik ga misschien een 20" LCD monitor halen. En dan de HD VGA kabel van Microsoft. Heb ik ook HDTV.
     
  4. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verhaal slaat nergens op omdat het nergens aangeeft *wat* er gerenderd wordt. Elke console (current gen of next gen) kan probleemloos 100.000 frames per seconde aan als je enkel een 3d-kubusje hoeft rond te draaien. Het probleem is wel dat je grafische kaart niet in staat is om al die frames naar een monitor te sturen, want dat hangt van je refresh rate af. Maar als Kutaragi niet het aantal frames maar de refreshrate bedoelde zijn we nog niet veel wijzer. Elke PC-grafische kaart haalt probleemloos 100hz en hoger.

    Overigens heb je daar met een LCD-monitor niet zo veel aan want die werken meestal op 60Hz. Een hogere refresh-rate is alleen maar interessant voor flikkerende CRT-monitoren.
     
  5. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Die screens van Metal mark (pgr3 gewone tv) sien er so bagger uit. Zelfs op mijn gewone tv is pgr2 nog mooier.
    Geloof echt niet dat het er zo gaat uitzien.
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wat jij wil jonge...?:confused:
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vaag verhaal.
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet je echt ophouden hoor! :p (Mijn budget laat het me niet toe een te kopen:mad: :'-( )
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    ja inderdaad wel heel erg slecht zonder hdtv :mad:
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel meevallen eigenlijk. :)
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ziet er best goed uit op normale TV! De ventjes hier met een HDTV proberen ons allen maar jaloers te maken, en ons te laten denken dat een gewone tv niet goed genoeg is, en dat het lelijk is!

    Als je een gewone tv hebt, gaat het er egt wel vet uit zien! Neem dat maar van mij aan!
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Juist. Het mag misschien wat minder scherp zijn, maar de 'volheid' blijft, en het is ook niet zo dat de phisics anders zijn ofzo. Games zien er gewoon nog hardstikke mooi uit. En dat het net PGR2 is, is natuurlijk onzin. PGR3 is veel voller, mooier, en heeft ook publiek en alles. Sure, een HDTV is beter, maar het is geen drama om het op een gewone TV te laten afspelen...
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat wel jammer is, en dat zag je ook op de PU beurs dat je wat karteltjes boven de auto ziet. Maar verder ziet er alles wel gelikt uit :9
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    GEOMETRY WARS! :D
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, op een gewone tv zullen de games er nog steeds prachtig uitzien. Mensen die zeggen dat de games er op een gewone tv als een xbox spel uitzien, die overdrijven echt zwaar.

    Het is dan wel niet PGR3 (het is Kameo), maar het is een vergelijking met een normale tv en een HDTV.

    Links is de normale tv, rechts de HDTV.

    Tip: sla de afbeelding even op op je computer, dan kan je de vergelijking beter zien.
    [​IMG]

    Op de HDTV is het iets scherper, zijn de kleuren wat helderder en het ziet er iets voller uit.

    Op een gewone Tv ziet Kameo er ook gewoon nog prachtig uit!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er allebei goed uit, HDTV is gewoon net wat scherper en kleurrijker.
     
  17. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk naar het verschil van het personage. Sorry, maar dan zie je dat HDTV wel degelijk detail veel beter laat zien.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat klopt.
    Zoals ik al zei, mensen die zeggen dat de 360 games er op een normale tv uitzien als xboxgames en super lelijk zijn lopen gewoon te bullshitten als je dit plaatje ziet.
    Tuurlijk is het op een HDTV mooier (anders koop ik er geen), maar op de gewone tv ziet Kameo er ook gewoon rete strak uit.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Veel info die je leest is gebaseerd op de NTSC standaard (Amerikaans), omdat NTSC een minder aantal beeldlijnen heeft dan PAL televisies, is het verschil tussen NTSC en HDTV een stuk groter dan PAL en HDTV. Kan me wel iets bij voorstellen dat de Amerikanen een televisie met HDTV bijna een must vinden voor de xbox360.

    Ook is het in de VS duidelijk dat elk televisie station in 2009 overgaat tot uitzenden in HD (720p), wat een aankoop voor een Amerikaan duidelijker maakt. In Europa zullen we ook ooit wel HD TV als standaard krijgen, maar welke standaard dat gaat worden en of dat misschien per land verschillend is, is nu niet duidelijk. Dit beperkt natuurlijk het gemak waarmee de consument overgaat naar HD. Alleen voor een xbox een tv aanschaffen voor € 1.500,- lijkt mij kul als dat het enige is waar je de HD techniek voor gaat gebruiken...
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zouden Philips en chello (ik weet niet zeker of het wel chello is) een deel van de Olympische Spelen ook op HD uitzenden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina