Kent Iemand een leuk tennis-spel op de xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deejay, 11 nov 2002.

1. Deejay

Deejay Sex+Money=Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Welke is vet? slam tennis,wta tour of Tennis Master Series of een andere die moet komen? Een vriend van mij heeft namelijk ook Virtua Tennis 2 op de Dreamcast en ik wil ook zo een vet spel op de Xbox.

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Der iz zo'n nieuwe tennis game in de maak door MS, topspin heettie, krijgt ook xbox live support met wereldwijde ladder :) dazwel wreed, xou daar op w88, langer dan een jaar zallet niet meer duren :p

3. Deejay

Deejay Sex+Money=Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Te gek had er nog niks over gehoord waar vind ik dan wat informatie?

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    De Tenmis Master Series is de beste tennisgame die er op dit moment te verkrijgen is. Anders moet je idd wachten op Topspin

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Maar die spellen die nu uit zijn zijn allebei echt compleet geen match voor Virtua Tennis 2, dus als je die gewend bent, koop ze dan vooral niet.

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, Virtua Tennis blijft de beste tennisgame vind ik. Maybe in the future on Xbox???

7. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zweer bij tennis masters serie 2003 ik heb hem zelf ook en ik vind de gameplay byzonder goed ,mooie graffics en het is een tennis simulatie game ,geen poespas maar echt clean tennis ik vind het het beste op dit moment ,top spin ziet er ook goed uit maar komt pas half volgend jaar uit!;)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    topsin .... ook als je niet van tennis houd... kijk ff op de frontpage for meer detail ... Je kan natuurlijk ook wachten Op DOAX Tennis :9 .... met een nude optie ;)

9. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het verleden virtua tenis op de DC gehad, dat is echt en topspel, goede gameplay, lekker snel, je kunt de ballen lekker scherp spelen en mooie graphics. Ik zat al lang te wachten op een goede tennisgame op de Xbox er zijn er nu al meerdere en er komen er steeds meer bij. Ik heb Tennis masters series gehaald, die valt na virtua tennis toch tegen. De graphics zijn wel mooi maar het spel heeft meerdre nadelen, het spel is traag (en hier kun je niets aan veranderen) je kunt de ballen niet met veel effect slaan, lijkt me toch erg belangrijk en ten slotte wellicht minder belangrijk maar toch; er zijn geen echte spelersnamen gebruikt. hij valt me dus tegen.

10. Deejay

Deejay Sex+Money=Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reply's, dan moet ik Virtua Tennis toch maar bij die vriend blijven spelen totdat Topspin uitkomt, en dat idee van DOAX Tennis met nude optie lijkt mij een topper. Dat spel zal waarschijnlijk als het ooit echt wordt het best verkochte spel ooit worden. Maar ja het nog steeds wachten dan.

Deel Deze Pagina