Dammit! Ik ben Tony Hawk 3 nog niet eens beu en naw lees ik dat THPS4 er al aankomt (22 november ofzoiets!) en niet eens iets van gehoord... Zou het verstandig zijn om die te kopen als ik alleen maar Th3 heb voor de pc... of is 3 beter misschien Tony Hawk rules!
THPS is beter dan alle delen samen !! de levels zijn 3 keer zo groot als een level in tony hawk 3 , alles is nieuw gemaakt ... is dus zeker het kopen waart
En je kan lekker rond skaten mensen aanspreken en die geven je een GOAL om te doen dan gaat de tijd pas lopen...coole goals. In Amerika is ie al uit en het kreeg hele hoge beoordelingen...
ik heb 1 , 2 ,3 op de PSX en 3 op de xbox en ik kan je zeggen na 3 delen verveelt het echt. oke deel 4 is mooier maar goed verder is niks anders(andere tricks... oke...)
Hmm... Ik vind die TH games echt niet mooi Ze zijn wel leuk hoor, maar alles is zo plat. Er worden maar liefst nul koele XBox grafische-effecten gebruikt Ik denk niet dat ik 'm koop, gewoon omdat 'ie niet vernieuwend genoeg is.
Ik ga THPS ook aanschaffen .. deel 4 dan. Het is misschien de mooiste maar dat maakt geen fuck uit .. het speelt gewoon zo lekker verslavend. Lekker skaten en stunten. Geweldig spel.
Yep ik vind dat ze tony hawk , steeds meer verbeteren. Zo ook deel 4 dus, want dit is -op dit moment dus- de beste uit de serie. Coole graphics, geen slowdown, 60 fps, vette sound zoals altijd. Grote levels, veel te unlocken, enz enz enz