Gamertag wel backwards compatible?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 18 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    COPIE VAN MIJN BERICHT AAN MICROSOFT>>>

Hallo,

Ik heb een vraag.

Wat is het verschil tussen bijvoorbeeld battlefield 2: MC voor de xbox of de xbox 360?

Het lijkt mij dat de versie voor de 360 scherpere beelden bevat en eventueel andere extra's bevat.

Komen er dan uberhaupt emulators voor Battlefield 2: MC voor de xbox zodat hij op de xbox 360 gespeeld kan worden? Zelfde geldt voor Need for Speed most wanted, e.d.

of zul je games die dubbel uitkomen op de console waar ze voor uitkomen moeten blijven spelen?

Vr gr. Peter

[Daarvoor heb ik namelijk nog een vraag aan jullie gesteld over het werkend blijven van de gamertag op je xbox 1 als je hem recoverd naar je xbox 360, en hoe je dit eventueel door middel van kopieren kunt doen. Dit lijkt me ook behoorlijk handig voor savegames van spellen waar je behoorlijk ver in bent gekomen. lijkt mij dus handig om een backwards compatible memory transfer mogelijk te maken.]

EINDE BERICHT AAN MICROSOFT<<<<<

Weet iemand het antwoord voordat microsoft op mijn mail reageert, of wil iemand er over discussieren?

Neem nou Forza Motorsport, een game waarvan uberhaupt de je gesavede profiel niet naar een memory card gekopieerd kan worden. Forza zal iemand niet gauw opnieuw op zijn xbox 360 gaan uitspelen (lijkt mij?), daarom lijkt het mij extreem belangrijk dat je account op je xbox 1 bruikbaar blijft, of dat je alle savegames zou moeten kunnen transferren.

ik heb al een usb stick aansluiting in mijn controller die werkt, maarja als de xbox en de 360 van een ander bestandssysteem gebruik maken, dan heb ik er niet zoveel aan.

sowieso heb ik tot nu toe begrepen dat de USB poorten op de xbox360 read-only worden en er dus niks naartoe geschreven kan worden, okey prima maar dan wil ik wel dat de savegames van de xbox 1 gelezen en gekopieerd kunnen worden....

hoe denken jullie hierover... :confused:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de xbox live 360 thread ... daar staat het antwoord al een paar keer in ;)

anders stel je hem nog een keer

Het verschil tussen de twee battlefields is grafisch en ook game technisch ... als je een xbox 360 hebt kan je niet tegen iemand met een xbox spelen (die de xbox versie heeft) ... het zijn 2 verschillende spellen

Je xbox live account blijft bruikbaar op de xbox en de xbox 360 ... dus je werkt het zelfde als msn

Je kan geen oude data overzetten .. gameinfo enzo, omdat je dat een security issue is maw dan zou de xbox 360 te hacken kunnen zijn en dat wilt ms niet ... dus oude save games kunnen niet overgezet worden..

is ook een thread over en een discussie

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  3. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    owkey dus vandaar dat ze dan roepen dat halo 2 onderling wel mogelijk is, omdat het exact hetzelfde spel is...

4. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik kan het met zoeken niet vinden, dus als iemand het weet of de link heeft naar waar het staan, Reply SVP,

Gr, L3MMING

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt

Halo 2 vs Halo 2 kan wel

als BF2 B/C is (kan een tijdje duren)

dan is BF2 xbox vs BF2 xbox versie op de xbox 360 ok

maar BF2 xbox vs BF2 xbox 360 niet (andere code, meer opties, etc)

zie deze draad: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=75264
    en deze draad:

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ga maar in de bestaande thread verder. :)

Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina