Carmageddon 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 18 nov 2005.

1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat Carmageddon 4 in ontwikkeling is.
    Hij komt uit op de x-box, playstation en pc.
    Ik vroeg me af of al iemand iets weet over deze game.
    Ook zou ik jullie mening willen horen over de komst van deze game.
    Mij lijkt het iig een geweldig spel!!

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Het zou geweldig zijn als deze op de 360 uitkomt, maar heb je er niet wat meer informatie over? Uit je post blijkt niet dat hij ook op de 360 komt en dan staat hij hier verkeerd. Mocht hij wel voor de 360 uitkomen, dan haal ik deze zeker...

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het enige wat bekend is dat hij in ontwikkeling is. Als dit zo is dan zal het nog wel even duren voordat hij uitkomt. Mij lijkt het dan dat hij op de 360 uitkomt. Vandaar dat ik hem hierzo heb gepost.

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Ja precies...

Een fotorealistische Carmageddon...dat lijkt me toch wel een heel gaaf spel, maar ja, we zullen zien.

Edit: dit stond op gamespot:
    SCi has confirmed that a fourth Carmageddon title is currently in development.
    By: 2K Games, SCi
    Genre: Car Combat
    Release Date: Q4 2005
    Also On: PS2 | XBOX

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook inderdaad gezien, maar dan zou het spel (bijna) binnen een maand moeten uitkomen. Aangezien er nog niets bekend is, is dit onwaarschijnlijk. Vandaar ook de vraag of er iemand is die ook maar iets meer weet :+

6. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij erg gaaf heb het spel ( kom er nu pas achter dat er drie spellen van zijn, dus weet niet welke maar zo'n 7a 8 jaar geleden ) bij een maat van me helemaal grijs gespeeld 8) . Zoveel mogelijk mensen overrijden O-) en andere auto's naar de autohemel sturen :D Mocht er een deel 4 komen ga ik hem denk ik wel halen.

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    heel erg vermaakt met deel 2 :)

zon level met zon achtbaan was tof dat je lekker met je autotje door de baan reed!
    en zon missiej waarbij jij met je kleine autotje tegen zon knettergroot wals/sloop wagen moest rijden :D
    was af en toe zels haast eng als dat ding supersnel jouw kant op kwam gereden en je wist dat alstiej je 1 x beukt dat het dan game over zou zijn!

8. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Carmageddon 2, woah wat was dat een vet spel hé! Ik zou niet vies zijn van een deeltje 4! Lekker die mensen wat splashen enzo 8)

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt mij geen verkeerd plan. lekker mensen veraggen:cool:

10. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers...

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooie post :+

Ik heb wel zin in een nieuwe Carmageddon. :D Lijkt me wel mooi om met de huidige mogelijkheden een game als deze te spelen.

Als deze uitkomt zal dat wel weer op een hoop verzet stuiten van zeikende mensen die het niet vinden kunnen etc..

Ben benieuwd.

12. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes please...
    Heb me erg vermaakt met PC versie van Carmageddon, wat een toffe spellen waren dat!

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een hele tijd terug (1,5 jaar al ofzo) heb ik het gehoord dat men werkte aan een nieuwe Carmageddon.
    Toen was het een hele tijd stil en ik dacht zelfs dat de game niet meer zo komen.
    Vond deel 3 niet zo super, maar hoop toch op een nieuw deeltje.

14. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mmm zo'n spel moet niet te realistisch worden als je het mij vraagt..... (ik bedoel hiermee dus levensechte mensen dood rijden)

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weer zoiets als zombies ipv mensen. Maar toch lijkt het mij leuk om mensen om te raggen en autos slopen :9

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    levensechte mensen gaat niet op een console maar misschien is weer iets zoals zombies ipv mensen wel ok. Maar toch lijkt het mij leuk om mensen om te raggen en autos slopen :9

17. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ja miss zoiets.. is idd erg leuk om "mensen" te raggen ja:D

18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig. Ik heb een van die delen echt heel lang gelanned met m'n broer. Geweldig spel ook. Tsja... hopelijk komt ie snel uit en is het een goede carmageddon.

Deel Deze Pagina