ik ben met halo bij het deel dat ik een onderdeel voor mijn ruimteschip moet halen.land 5 of 6 geloof ik. maar als ik dat dingetje volg met het aantal meters kom ik uit bij een dichte deur. eerder in dit land moest ik door zon blauwe straal lopen, later ben ik er nog wat tegen gekomen (als ze het waren) maar daar was maar een klein deel van zicht baar. mijn vraag: hoe moet ik dat ding halen, en moet ik daarvoor die blauwe stralen uitschakelen. zo ja hoe? help?!
Ik snap niet wat je bedoelt. Je bent dus in dat level waar je achter dat brabbelende zwevende bolletje moet aanlopen zeg maar hé ? Het enige wat ik me kan voorstellen bij een dichte deur is als dat bolletje zegt dat ie ff weggaat om de deur te openen. Dan moet je gewoon wachten en de Flood ff van je af houden en dan gaat ie vanzelf open na een minuutje of zo. Verklaar je nader anders....
Ik kan ook niet plaatsen waar je precies bent, maar misschien dat je bij de verkeerde deur bent. Probeer eens in zo'n gang onder de vloer te gaan.
nee die heb ik al uit gespeeld ik ben in het level dat je na een tijdje met die banshee naar boven moet vliegen. dan ben je eerst binnen en dan buiten (op een soort brug) daar vliegen ook banshees en daar zijn vrij veel aliens. als je dan na een tijd weer in een binnenstuk bent woord er verteld dat in zon blauwe straal moet gaan staan. die binnendelen zijn een beetje rond en er is dan ook een middenstuk daar staat dan zon blauw ding.
Ik weet nu wel welk level je bedoelt. Maar een dichte deur kan ik me ff niet voor de geest halen. Heb het ook al een tijdje niet gespeeld. Je moet gewoon al die blauwe stralen uitschakelen door erin te gaan staan. Ook die heel hoog is, daar moet je met een Banshee heenvliegen. Verder weet ik niet hoe je nou vast kan zitten. Misschien iemand anders info ?
ik weet wat je bedoeld, na dat level waar de flood voor et eerst komt, je moet er gewoon in staan hoor
hm, een onderdeel voor je ruimteschip??? Voor zover ik weet zei alleen Cortana dat ze DACHT dat de silent Cartographer een soort brug was van een cruiser. Als je in level 8 bent, een dichte deur he? misschien moet je terug waar je vandaan kwam en kijken of je ook er omheen kan. *schiet me wat te binnen Is het zo'n blastdoor waar je in lvl 5 met je tank doorheen kon?Probeer hem te openen met een holgraphische paneel links van je, de deur gaat op een kier, dan moet je er wel doorheen kunnen.
Onderdelen voor je ruimtescip halen.....oh jah dat level! Sorry maar eh........waar ben je? Volgens mij zti je in dat level 7 Betrayals, of niet? hier moet je gewoon een banshee pakken en naar de nav-point vliegen niets ingewikkelds aan.:{
ik raad ook aan om een holo paneel te zoeken. als je de navpoint goed hebt gevolgd moet je goed uitkomen(duh). volg het verhaal de volgende keer wat beter want er klopt echt niets van
Als je die stralen aan het uitschakelen bent moet je terug om er nog 1 of 2 van de 3 in totaal te doen. Er staat op je HUD een nav. point waar je heen moet. Maar kan ook zijn dat je een ander lvl bedoelt.
bedoel je waar je de laatste blauwe straal moet uitschakelen? Dan moet je zo rap als je kan lopen naar een plaats waar je daavoor eerder in dat level ( of een ander level ik wee nie meer) uitkwam, daar staat een bandshee... Maar eigenlijk snap ik ook nie alles van u beschrijving!
in dat level moet je steeds een heel groot stuk lopen/schieten voordat je bij de volgende straal bent, je kan ze dus niet allemaal snel 8er elkaar doen. Het is dus gewoon blijven lopen en dan kom je er wel uit lijkt mij Het is wel een erg groot level, je bent er best lang mee bezig