Ervaring met DVD Kit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xboxman, 12 nov 2002.

  1. Xboxman

    Xboxman Watch Me!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er een DVD Kit voor de Xbox en wil daar hieronder wat over melden. Zelf denk ik eraan om ook een DVD Kit aan te schaffen maar zit nog te twijfelen.

    Zijn er mensen die zo'n ding hebben voor de xbox en is het beeld te vergelijken met die van een echte dvd speler?

    Ervaringen hieronder posten aub.:D
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima ding hoor. Hoewel de dvd van de Xbox nog wel es kuren wil hebben (bij mij dan).
     
  3. flybyfibre

    flybyfibre rookie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima ervaringen met de dvd kit. Ik kijk er regelmatig dvd's mee. Beeld en geluid zijn prima.

    Een klein nadeel vind ik dat de xbox ietwat geluid maakt (cooler
    waarschijnlijk). Je went er aan hoor, maar toch. Ik denk dat een standalone dvd-speler wat stiller is (de goeie dan toch zeker).

    Ik heb in het begin ook problemen gehad met de dvd-afspeler; geklaag over dirty en unrecognizable disks. Niet alleen films ook spellen. Op een maandag support gebeld, dinsdag xbox meegegeven, donderdag weer terug (zag via UPS dat ie in Frankfurt was geweest). Daarna nooit meer problemen.
     
  4. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de DVD kit ook maar eens aangeschaft (voor maar €30 ligt tie nog in de winkels). Ik gelijk mijn The Matrix DVD erin gezwierd en hij doet het echt heel goed.
    Effe mijn Sensation DVD erin pleuren en jahoor .. werkt ook echt lekker.
    Verder heb ik echt geen last van geluiden van me Xbox zelf. Goed te doen!
     
  5. nighttime

    nighttime Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    prima ding... nooit problemen gehad. Zelfs zwaar bekraste dvd's uit bieb of videotheek doen het bij mij zonder enig tegensputteren... Must buy!
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je nog geen dvd speler hebt zeker de moeit waard, want het is veel mooier als video.
     
  7. Xboxman

    Xboxman Watch Me!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dan ook wel dezelfde kwaliteit als bij een echte dvd speler? Of beter?.....
     
  8. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, ik heb ook die DVD kit alleen kheb hem er gratis bijgehad. Netjes hoor.
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen zeggen dat het iets mindere kwaliteit is maar ik zie het verschil niet.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Goede kwaliteit hoor, volgens mij ziet het er gewoon uit als een normale DVD speler. Heb zelf nog nooit problemen gehad met DVD's afspelen op Xbox. :)
     
  11. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe staat het met de kwalitied van het ontvangs van de afstands bediening
     
  12. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel goed, maar je kan niet alles doorskippen soms das wel jammer. Maarja, zo erg is dat nu ook weer niet.
     
  13. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwaliteit van het beeld is acceptabel, maar niet echt top. Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik zelf ook gewoon de DVD-kit om DVD'tjes te kijken, maar de kwaliteit van een goede standalone speler kan ie niet halen.

    Nadeeltje van de remote vind ik dat er geen eject-button op zit en ook een powerknop zou geen overbodige luxe geweest zijn... ja ik weet het, ik ben lui ;)

    Het geluid van de X-Box zoals eerder genoemd, kan bij sommige films wel wat storend zijn, maarjah als ik DivX'jes kijk via m'n TV-out hoor ik ook de PC zoemen, dus dat went wel. :)
     
  14. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhh ik gebruik de advanced scart en ik zie het verschil echt niet tussen de xbox en mijn standalone jvc speler.
     
  15. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog geen DVD speler heb is ie zeker de moeite waard. Afstandsbediening licht lekker in de hand en de beeldkwali is niet slecht ( en beter als die van de PS2 ). Ook van het geluid van de DVD lade heb ik nog niks storend gemerkt.
     
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    prima ding
    knopjes zijn groot genoeg,makkelijk te bedienen

    voor de gene die het nog niet wisten de knopjes geven licht in het donker
     
  17. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    geing kan ik hem te minste makelijk vinden als hij weer eens onder mijn bed is gedonndert
     

Deel Deze Pagina