1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hun is het minder erg om op onze host te spelen, omdat over het algemeen NL'ers betere verbindingen hebben.. Ook omdat de verbinding naar de xboxlive server voor Amerikanen beter is voor hun. Daardoo is connect beter om te spelen, ook voor Nederlanders onder elkaar, maar dat terzijde:+ . Amerikanen kunen nog steeds kut spelen op onze host8)
     
  2. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, je moet niet vergeten dat amerika ontzettend groot is. NY-LA is ongeveer hetzelfde als vanaf hier met ny mensen spelen (qua afstand).
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Als mensen zien dat ze geen host hebben tegen Americanen of bijvoorbeeld Japanners wordt de hoop meestal al snel opgegeven. Je zult zien dat er off-host ook veel meer word gerushed, als je probeerd control te houden kun je het mss nog wel verschoppen.
    (vandaag Jappen off-host verslagen) hele tijd gele connectie da is pas erg.
    Helaas is de game niet terug te vinden op Asscension mare dat was nog eens een goede pot.
     
  4. Towel

    Towel Guest

    Precies Niels! same here_O_
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    WOWWWWWW, weet hoe goed van jou:+
     
  6. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Vond het alleen wel minder goed van jouw dat je op NL host niet raak kon knallen Mister BLACKHAWK :+
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel houd nu eens op met onzin praten. Als de tegenstander 5 meter verderop staat dan kunnen ze een 4 shotter schieten ja. Maar voor de rest niet. De host is veel te nadelig voor hun. Hoe weet ik dat? Ik krijg ook regelmatig host(zonder host prog). En ik heb ook 1 mbit up. Dus ik weet echt wel hoe het voor de tegenstanders is hoor.
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    toch apu, is het vaak wel zo, maar ja ga jij het maar aan die arrogante amerikanen vragen, enigste antwoord wat je krijgt is: facking britisch frenchies, go back to mexico with your german host:+
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het nou nog steeds over dat potje op die pouperhost van jou.... Hoe zielig kan je zijn dat je een half jaar na 1 pouper potje daar nog steeds trots op kan zijn. Ben ej nou werkelijk zo gigantisch trots op een overwinning op, ik citeer, iemand die beter race games kan gaan spelen omdat hij zuigt in alle schietspellen...|:- Nee hieruit blijkt maar weer hoe gigantisch laag jou intiligentie moet zijn:eek: :+ Trouwens je zei zelf dat wij geel en rode connectie hadden (ongeveer ping van 600 ofzo) dus blijkbaar is jou host wel mega slecht, want zelfs Amerikanen hosten beter}:] trouwens wist jij dat er een minimum was om op live te spelen, want aan je host tezien vooldoe je daar never nooit aan, of je moest toevallig bij een achterstand van 10-2 in ene je downloads aan gezet hebben waardoor je toch kon winnen en waardoor zelfs je teamm8 zei dat ie lag had waarop jij reageerde dat ie stil moest zijn_0/ Nee respect voor zelke Fair-play spelers met zo mega veel skill:+ |:- _0/
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Pox hoe oud ben je|:-
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Sjee moet jij weer laatste woord hebben. Het is al goed: Amerikanen hebben het hardstikke zwaar op onze host en daarom verlies ik vaak zat van ze.
    Je zult ook eens zeggen, netjes towel dat je daarvan hebt gewonnen.

    Wat boeit trouwens leeftijd van Pox8)
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zoekt hij een VRIEND lijkt me echt het type voor. :+ :+
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laat hem ook een keer blij zijn ;)
     
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Laten we hier maar niet meer op reageren.. Dit soort discussies zijn er wel genoeg geweest..

    Goiz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2005
  15. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt dat door een verschil in skills, hoe kan jij nou weten of het voor hun beter spelen is op onze host. Uit ervaring is jou argument, dus je zit regelmatig in de US op je eigen host te knallen?

    Over die xboxlivecentrale, de Amerikanen zitten er dichter bij maar dat maakt dus helemaal NIKS uit voor games met host op verschillende continenten. Voor ons maakt het wel uit als we games op NL'se (of Europese) host spelen, Nederlanders hebben minder lag op xbc dan op live. Ik blijf erbij dat het verschil zit in de locatie van host in USA (NY of LA) en de kwaliteit van de verbinding zelf. Met verbindingen van dezelfde kwaliteit maakt het geen ene reet uit.
    _0/
     
  16. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Freak komt er op die lan van je ook halo1? _O_
     
  17. Kill_Machine

    Kill_Machine Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep klopt hun zijn mischien gewoon net iets beter of net iets slechter of zit het net niet mee met hun het is elke keer verschillend :9
     
  18. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zeg wel teguh mensen da ze die moeten meenemen!!! laatste keer hebben we m ook gedaan_O_
     
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    wat een lan? In Helmond?? fill me in.
     
  20. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er halo1 is wil ik ook wel langskomen, hangt er ook vanaf wanneer het is
    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina