1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    zou in november zijn maar is uitgesteld naar february , ik geef wel ruim van te voren aan wannneer ie is !!! en halo1 zou da bomb zijn, kmoet al1 weer flink oefenen daarvoor8)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Ook jij vind het blijkbaar nodig om de waarschuwingen in deze thread te negeren.. Ook jij kan dus eventjes gaan afkoelen.

    C'mon dudes, leer het nou eens.
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    gooi eens iemand uit je vriendelijst dell, en voeg mij toe (developedskillz)
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen die op onze host spelen zeggen dat, gewoon dat ze redelijk op onze host kunnen spelen, ook is het vaak zo dat op lockout jij in br tower staat en hij op sniper spot, je geen kans maakt bijna op amerikaanse host en op onze host schieten die amerikanen je best snel afdan:)
     
  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ok man morguh vroeg eerste wat ik doe man
    :cool:
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het met je eens hoor... Soms ook op burial mounds wordt zo hard geraakt dat ik denk van WIJ ZIJN HOST HOOR!:+ Maarja toch win je het altijd wel op eigen host.
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je wint het inderdaad wel, soms is het echt zo van: WTF ik heb toch host:+

    Daarom haat ik burial mounds ook zo, die map lagt altijd zo ontsettend en dan ben je zelf host en kunnen hun ook goed schieten;)
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD! En dat ligt N I E T aan hun skills, dat weet ik zeker!:mad:
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee dat ligt aan jou :+ Mensen met host rushen meer, spelen met minder geduld, vergeten tactics sneller etc. Je word gewoon gemakkelijk omdat je denkt dat je toch wel wint omdat je host hebt.
     
  10. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb een probleem.

    Ik wou laast weer is Halo 2 op Live doen en dat was al een tijdje geleden, maar ik kan niet meer op Live! komen. Ik start het spel op, en selecteer me profiel, maar daarna als ik me gamertag moet selecteren blijft hij hangen, niet echt vast maar hij blinkt hele tijd(moeilijk uit te leggen) net alsof iemand hele tijd A en dan B achter elkaar drukt. Hierna kan ik niks meer doen, en dus ook niet op Xbox Live. Kent iemand dit probleem?
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb ik ook een keer gehad... Bij mij deed ie het die middag gewoon weer. Misschien ligt het aan de controller ofzoiets :confused: .
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit nou sarcastisch bedoeld?:eek: :9

    kan je trouwens misschien effe iemand uit je friendlist gooien, hij vol namelijk:)

    @ sostic: ervaring mee? :9
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja, met host speel ik vaak te laks. Omdat ik weet dat ik offhost beter mijn best moet doen om ergens de host beter af te zijn doe ik offhost het wel wat rustiger aan.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is waar. Dan vertrouw je meer op je host als op je skills. Zelfde was vroeger toen iedereen eerst de levels ging kijken. Als je dan tegen lagere lvls speelde was je ook minder geconcentreerd. Het beste zou zijn om dit niet te controleren, maar in het geval van host moet je wel kijken of je merkt het vanzelf wel.
     
  15. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    K zal het gelijk ff doen, stuur maar een request:9


    Peace_0/
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we zo doen mattie:9 Je moet niet praten, je heb geeeeeeeeeen TANDEN! Whaah;) Je weet zelf!


    fa2 toch:)


    Salut_0/
     
  17. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, het lag aan me Controller in poort 3, nu heb ik hem wel goed gekregen toch bedankt. _O_

    Nu ik weer op Live kan, ik zoek wat mensen om gewoon met fun custom games te spelen, matchmaking en misschien zelfs een clan.
    Ik ben niet slecht, maar ook niet super goed. Waar kan ik ergens try-out doen? :9
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Kom proeven dan!! }:] Kom je vanavond nog online, heb zin om iemand te slopen namelijk _0/

    hahaha latrz
     
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom denk wel ff tussendoor... FFies:9
     
  20. Towel

    Towel Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina