weet je hoe je moet blokken? dat doe je door op de verdedigingsknop en tegelijk op het pijltje van de tegengestelde richting waarin jij staat te drukken als je tegenstander je aanvalt
tog maar niet; ik ben een drol, maar wel een perfecte drol (heb jij ooit al es een drol zien gamen ? ]:- ). Duss...... king of the losers...
ik heb daarstrax met survival een grijze X uit een ventje gekregen, waar je normaal zo'n kers, ananas o.i.d krijgt... 1 miljoen punten. Ik had dit nog nooit gezien, dus ik vraag ff aan jullie of je het al eens gezien hebt?
Ja die grijze xbox icon krijg je heel af en toe en die onlocked extra costuums. proberen te pakken dus. Heb al een poosje geen doa gespeelt, even gekeken... pathetic... 15 wins max woops I suck, maar ik heb wel lol haha
Als ik DOA3 speel dan speel ik meestal de survival mode singleplayer. Het volgende is mij opgevallen: -De difficulty maakt volgens mij niks uit, want het word per 10 tegenstanders steeds moelijker. 1= makkelijk 10= moelijk en 11 is weer makkelijk tot 20. -Items leveren je veel punten op, en zo'n homp vlees als je al helemaal vol zit wil ook wel goed scoren. -Niks afgaan binnen 1 kill is ook goed voor je punten. -Snel iemand afmaken staat zekere garant voor veel punten. -Counters + Grabs en Combo's leveren het meeste punten op. Zo heb ik dus een keer met 18 hele snelle kills waarvan een stuk of 6 zonder af te gaan veel meer punten gehaald als met 26 normale gevechten.
ff iets over doa xtreme beach volley: als je op deze link klikt kom je op een site met een REVIEW over dit spel, het staat wel in het engels. >>>> http://www.tokyopia.com/reviews.asp?reviewsid=40