JSFR beeld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mouze, 12 nov 2002.

1. Mouze

Mouze n00b

Leuk Bevonden:
    0
    [Mouze] Ik heb net een X-box gekocht (jippie) met de games JSFR en Sega GT erbij. Ik kreeg er ook nog het X-box magazine bij, dat blad RoXXoRd!
    Wat ik jammer vond is dat de games in zo een cheap ass papieren hoesje zitten =(
    En wat ik raar vind is dat ik bij JSFR rare vertikale strepen in mijn beeld heb. Maar als ik het aan andere mensen vraag weet niemand wat ik bedoel.
    Is er hier al iemand die dit probleem kent en weet waar het aan ligt? :confused:

Thx,
    Mouze

2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Sega GT 2002 heb je het niet?
    Ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Zal wel niet aan het spel liggen maar aan je tv ofzo.

3. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

ik heb die Xbox sega pack ook gister gekocht,
    het was gewoon de ouwe Xbox doos, de eerste, ze hebben zo'n pakketje erin gedouwd met die 2 games erin...ik heb geen problemen met jsrf...het spel is vet..maar ik speel sega gt 2002 het meest...

4. Mouze

Mouze n00b

Leuk Bevonden:
    0
    [Mouze]Ik heb het niet bij Sega GT en denk mede daarom dat het niet aan m'n TV ligt. Maar ik zal eens het spel meenemen naar een vriend met een X-box. Allicht dat dat uitkomst bied...

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij moet je je xbox opstarten zonder CD en dan bij instellingen je xbox op 50 hrtz zetten

6. Mouze

Mouze n00b

Leuk Bevonden:
    0
    [Mouze]Als dat werk... dan... dan...

dan ga ik je zoenen!!!

Deel Deze Pagina