Everyparty

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 16 okt 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Naam: Everyparty
    Genre: Party (arcade)
    Developer: Game republic
    Publisher: Microsoft
    Release date: 10-12-2005

Game Features:
    Offline Players: 1-4
    Online Multiplayer: 1-4
    Downloadable Content
    Online Scoreboards
    Live Aware Support

De man achter Streetfighter en Resident evil ontwikkelt ook deze game. We mogen dus verwachten dat dit meer wordt dan een simpele partygame.

Everyparty is een bordspel waar ieder voor zich speelt. Het doel van het spel is uitermate simpel; ben de eerste die het einde bereikt en je wint. Net als in andere bordspelen liggen er allerlei hindernissen op je weg. En je wilt er natuurlijk alles aan doen om je tegenstander ook te laten genieten van deze obstakels. Het veld bestaat, net zoals in een echt bordspel, uit vakjes waarover je jouw speler moet verplaatsen. De vakjes waar je op komt kunnen items bevatten. Je hebt 2 soorten vakjes:
    - Blue squares (blauwe hokjes): zogenaamde goede vakjes. Kom je op dit vakje dan wordt je getrakteerd op een medaille, een plekje achter de roulettetafel of een mini-game.
    - Red squares (rode hokjes): zogenaamde slechte vakjes. Deze zullen tegen je werken.

Om je weg te vervolgen zul je een draai aan het rad moeten geven. Het rad geeft aan hoeveel hokjes je je speler mag verplaatsen. Door het inruilen van medailles kun je een rad kopen. Elk rad beschikt over een ander soort nummeropbouw. Zo kan het "Dream wheel" je in één ruk naar het einde van het bord brengen, maar dan moet je natuurlijk wel eerst het goede nummer draaien.
    Om een rad vrij te spelen heb je een flinke berg medailles nodig. Die komen, vanzelfsprekend, niet zomaar aanwaaien.
    Het spel kent ook verschillende mini-games, deze zijn te unlocken door met wat geluk op een blauw hokje te komen. Haal je een bepaald aantal punten of win je een mini-game dan krijg je een paar medailles.
    Verder zullen er verschillende spelborden beschikbaar zijn waaronder: een stad, een industrieterrein en een amusementspark.

Everyparty is gemaakt voor 4 spelers. Heb je geen maten en speel je dus in je eentje dan kun je tegen computertegenstanders spelen, die volgens de makers over een zeer goede AI beschikken. Iedere speler zal een apart karakter hebben. Elke speler kun je kleden in broekjes, rokjes en truitjes naar eigen smaak. De kleren en andere accessoires zullen downloadable zijn vanaf xbox marketplace.

Helaas (voor sommige mensen) zal Everyparty niet uitkomen in Europa en Amerika. Wil je Everyparty kunnen spelen dan zul je dus in handen moeten zijn van een Japans toestel en de Japanse game, waar werkelijk geen touw aan vast te knopen is als je geen Japans kent.

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Pfff, je bent wel goed bezig met het openen van topics over games.:eek:

Marja, ik weet écht niet wat ik nou van dit spel moet denken. Toen ik hoorde dat er een party game voor de Xbox 360 aan zat te komen à la Mario Party was ik erg tevreden over de nieuwe vangst van Microsoft. Maar toen ging ik met mijn nieuwsgierigheid filmpjes kijken van de TGS...en het trekt me helemaal niet! De stijl is té kinderachtig, maar dan in de zin van "kinderactig realistische figuren". Als er nou bijvoorbeeld zelfbedachte characters gemaakt waren [denk aan Mario Party] of er leuke karikaturen uit waren gekomen had ik het goed gevonden. Maar ze komen aan met kleine, kleurijke, kinderen met gele eendjes op de achtergrond en een slechte soundtrack bij de trailer. Het viel me érg tegen. Misschien dat als de gameplay goed wordt dit nog iets is voor 20 euro...maar anders toch echt niet. [helaas:'-( ]

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Erg apart. Misschien wat voor de Aziaten, maar niets voor mij.

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als het toch alleen maar in Japan uitkomt maakt het voor mij niet uit.. ik ga niet importeren:) maar opzich een echte goede partygame is nooit weg.. met je vrienden spelen is toch iig voor mij wel het leukste wat je kan doen op de xbox..

5. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    haha... heb toch niks te doen en ik vond eigenlijk dat xbox 360 games forum wel compleet moet zijn natuurlijk :)

Inderdaad typisch zo'n game voor Aziaten. Kleurrijk en cartoony, maar niet mijn smaak

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig voor Microsoft wordt de 360 dit keer een beetje meer vertegenwoordigd in Japan. Vroeger was deze markt altijd een probleemgeval, maar met titels als Enchant Arm, Final Fantasy XI en dit kleurrijk geval zullen meer en meer Japanse Devs interesse tonen in het maken van games voor de 360.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig weet iemand deze game nog om te buigen naar een voordeel. hehe ;)

Ik zie mezelf dit ook absoluut niet snel spelen...:+

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    ik ook niet daarom kan het me ook niet echt boeien dat hij hier niet word uitgebracht.. maar als dit meer japanners aan een 360 helpt is het natuurlijk alleen maar een voordeel.. alle beetjes helpen;)

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    echt zo'n kinderachtig japans spel dit. kleuters die jappen

10. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    koop dan gewoon gelijk de licentie van Mario Party over, achterlijke japanners:{

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Games voor de kleine kindertjes moeten er ook zijn.:)

12. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    en daarvoor bestaat de gamecube8) O-)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En jij denkt dat dat zo even gaat als 'Hey Nintendo, ik neem even Mario over voor een paar miljoen.'
    Zie je het uberhaubt al voor je dat Mario op platform dat niet van Nintendo (maar de concurrent) is verschijnt.
    No chance.
    Dus dan maar lekker suffe spelletjes om de Jappen zoet te houden. :)

14. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar nieuwe screenshots

Verschillende raderen

Verschillende spelborden

Kan er niet echt veel wijs uit en de graphics zijn niet echt geweldig..

15. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt iets voor die japanners en natuurlijk de jongere gamers onder ons.
    Deze titel laat ik mooi in de winkel ziet er TE kinderachtig uit!

16. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook..
    Hij komt trouwens niet eens in Europa uit dus je hoeft hem ook niet in de winkel te laten liggen :p:)

17. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebber is er ook alvast een gameplay movie beschikbaar KLIK!

Deel Deze Pagina